2006 Members?????????????

Mar 02, 2012 @ 02:44
nigga you got 3 posts , you a 2012 member .


It's not about the amount of post I have younging, it's the date I joined.
Mar 02, 2012 @ 03:13
nigga you got 3 posts , you a 2012 member .


It's not about the amount of post I have younging, it's the date I joined.


read title. read join date. nigga
Mar 02, 2012 @ 03:29
FUCK. THERE AINT A LOT OF US NIGZ HERE ANYMORE.
Mar 02, 2012 @ 03:32
Lol at people trying to prove OG status on HB.

"I had an account since '07 but i lawst it so i made a new 1"

or

"I been lurking since '07 butt i decicedd to make a account 2day so iehm stil OG"
Drewbacca
Mar 02, 2012 @ 04:35
i wish i didnt change my join date to 11 hahahahahaha

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Mar 02, 2012 @ 04:43
Last of a dying breed.
Mar 02, 2012 @ 04:46
i wish i didnt change my join date to 11 hahahahahaha

hahahahahaha

instagram: prxsh

Mar 02, 2012 @ 05:07
damn i feel old.....haha
Mar 02, 2012 @ 05:18
I've only been on here for dam near a year and I already feel like an og nigga

Mothafuckas yu know what it is


THIS CANDYLAND NIGGA

Mar 02, 2012 @ 05:18
god damn that gif lmfao omfg loooool

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

Mar 02, 2012 @ 05:24
fuck u old supreme wearin faggots
Mar 02, 2012 @ 05:26
Lol at people trying to prove OG status on HB.

"I had an account since '07 but i lawst it so i made a new 1"

or

"I been lurking since '07 butt i decicedd to make a account 2day so iehm stil OG"


LOLOL i guess I wuz lyin (birthmark)

missing.land

Mar 02, 2012 @ 05:29
'07 was the prime year of HYPEBEAST. In '06 everyone was dressing like a bowl of Trix. I said fuck dat and joined when the site got its shit together
Mar 02, 2012 @ 05:29
Lol at people trying to prove OG status on HB.

"I had an account since '07 but i lawst it so i made a new 1"

or

"I been lurking since '07 butt i decicedd to make a account 2day so iehm stil OG"


Haha this would be me, I had an old one kingbling49. Didn't realize you could change names.

Twitter: @Mack_SiuMing

Mar 02, 2012 @ 05:51
http://hypebeast.com/forums/off-topic/129579/

Like i said last time i heard is you went gay dawg.

I want to see the world burn

Mar 02, 2012 @ 06:22
Feels bad man
Mar 02, 2012 @ 06:28
Don't sleep son
Mar 02, 2012 @ 06:30
where the hoes at
Mar 02, 2012 @ 06:32
signed up in 07 banned in 09. Back the next day lol
Mar 02, 2012 @ 06:59
you know you straight og when you remember killah kate and her custom kicks
that nigga neek getting heat for making his own hoodie and nigga telling him to stop jackin leroy jenkins ideas
when infamous avy use to be a picture of himself or some shit before kakashi
MIA king made a thread about how to dress and said "no advices from asians" and got 80% of the niggas on here heated
When the legit check section use to be flooded w/ BAPE ebay auctions
Subculture was like the first mod everrr and use to drop knowledge on niggas
Mar 02, 2012 @ 07:03
killa kate. o yes god. she was immaculate

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Mar 02, 2012 @ 07:24
this site is ass now

Anti-social(media)

Mar 02, 2012 @ 07:27
who still has pictures of Charged???????
Mar 02, 2012 @ 07:28
I was a minor when I signed up.I feel old.
Mar 02, 2012 @ 07:29
fuck teov
Mar 02, 2012 @ 07:51
had an account as K******, lurked cuz i had no $$ to beast, was in high school. now i workz n beast like a herb. plus im in college now. i buy all the preme and hundreds that i want now, yes i still rock the hundreds. cali boi

learned about preme, n nudies from here. dam i owe hb a lot of respect.

started posting again last month, i noticed hella trolls running a rampage on here though

what ever happened to neek?

does it come in black?

Mar 02, 2012 @ 07:52
Mar 02, 2012 @ 07:55
killa kate. o yes god. she was immaculate


QFT.
Mar 02, 2012 @ 08:02
DAMM ITS BEEN A MIN HOW YALL NIKKAZ BEEN?
Mar 02, 2012 @ 08:04
I'm guessing any 2006 members are steadily approaching their late 20's. No time to be on a message board.


ive been checking this site since 06 and im only 21.


this
Please login first to reply.