FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
February 23, 2012 @ 10:17 PM
abovetheseclouds

Post: 146

Join Date: Dec 2011

Location: Chicago

Chris brown "snatches" fan iphone?
Singer Chris Brown snatched a fan’s phone after she took a photo of him outside the South Beach club Cameo, telling her emphatically that she would not post his picture “on no website,” then drove off, Miami Beach Police said.

Brown’s eager fan, a 24-year-old Miami woman, told police that she was inside Cameo during the wee hours Sunday when she saw Brown, 22, and fellow artist Tyga leaving the nightclub at 1445 Washington Ave. through a side door.

The woman, Christal Spann, and her friends followed Brown and Tyga outside, where she saw him get into his black Bentley, according to a Miami Beach Police report. Spann approached Brown and took a photo with her $500 white iPhone 4S while he was sitting in his car.

Then the surly hip-hop star reached through the window, took her cell phone from her hands, and said, “B**** you ain’t going to put that on no website,” Spann told police.

He put up his window, drove west on Espanola Way, and north on Washington Avenue, police said.

Police responded at 4:43 a.m. They listed the offense as a “robbery by sudden snatching,” and said the incident would be further investigated.

Brown couldn't immediately be reached for comment.
http://www.nbcmiami.com/news/local/Chris-Brown-Angrily-Snatched-Fans-iPhone-Outside-South-Beach-Club-Police-140186213.html

http://www.tmz.com/2012/02/23/chris-brown-miami-phone-robbery/#.T0a0-2_j5yU


L's on L's on L's
February 23, 2012 @ 10:20 PM
3lite

Post: 957

Join Date: Jan 2010

The world would be better without this clown.
February 23, 2012 @ 10:23 PM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

damn this nigga about to catch a miami dolphin L

:)

February 23, 2012 @ 10:24 PM
BuddyOmar

Post: 2921

Join Date: Jun 2011

Location: #OYYOYVille

SMFH...can you blame the nigga for his arrogance? Shit, I even said he was the finest R&B nigga of all time. Guess C Breezy aka The Liteskin Messiah's ego went to his head #NOHOMO. When you look that fine and have such beautiful lashes and beautiful irises, niggas on your dick #NOHOMOAGAIN

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

February 23, 2012 @ 10:34 PM

Inactive

Chris hasn't been cute since he was like 16. I had it bad for that dude when "Run It" came out, but he's not aging well. Wait til' Diggy Simmons hit 21...he gon' be badddddddd

I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

February 23, 2012 @ 10:35 PM

Inactive

SMFH...can you blame the nigga for his arrogance? Shit, I even said he was the finest R&B nigga of all time. Guess C Breezy aka The Liteskin Messiah's ego went to his head #NOHOMO. When you look that fine and have such beautiful lashes and beautiful irises, niggas on your dick #NOHOMOAGAIN


I once dubbed him Cock Brown, Chris "Big Dick" Brown!

I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

February 23, 2012 @ 10:37 PM
modernmischief

Post: 2480

Join Date: Feb 2009

Location: Richmond,VA

Thats how we Virginia niggas get down,wack ass hoe taking pictures and shit smh,get a life
February 23, 2012 @ 10:41 PM
BuddyOmar

Post: 2921

Join Date: Jun 2011

Location: #OYYOYVille

Thats how we Virginia niggas get down,wack ass hoe taking pictures and shit smh,get a life


SMFH...Chris Breezy isn't about that life though.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

February 23, 2012 @ 10:53 PM
NZOO

Post: 2833

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

“Bitch you ain’t going to put that on no website"

Don't badmind me.

February 23, 2012 @ 11:13 PM
MADNESS

Post: 123

Join Date: Jan 2010

It's 500$ dollars, is she serious? lol that nigga makes that on the toilet.
February 23, 2012 @ 11:18 PM
Shanklin

Post: 9596

Join Date: Nov 2006

Would you want him to snatch your shit. Something woulda got thrown at that car. If we got in a fight shit woulda been on WSHH with the swiftness. Lose/lose for him regardless.

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

February 23, 2012 @ 11:22 PM
vintagenoire

Post: 76

Join Date: Dec 2011

Location: Your little sister\'...

Once again, C Breezy takes the L. Another loss for the record books.

free osama. young steak dinner. @anthonynoire

February 23, 2012 @ 11:27 PM
BIRTH

Post: 913

Join Date: Mar 2010

Location: Hell

LOL I hope she was from Carol City or Opa Locka so Chris Brown can go missing

.

February 23, 2012 @ 11:35 PM
appleyard

Post: 612

Join Date: Feb 2009

he has anger issues forreal Lol... his music still sucks too
February 23, 2012 @ 11:57 PM
yungm

Post: 2093

Join Date: Nov 2008

Location: Bay Area

Thats how we Virginia niggas get down,wack ass hoe taking pictures and shit smh,get a life


too bad he barely reps VA. hes a california boi now
February 24, 2012 @ 12:31 AM
The Noise

Post: 352

Join Date: Mar 2009

Location: Virginia Beach, VA

Thats how we Virginia niggas get down,wack ass hoe taking pictures and shit smh,get a life


too bad he barely reps VA. hes a california boi now


real talk son .. plus that nigga's from tappahannock . straight boonies dawg .

millions

February 24, 2012 @ 12:37 AM

Inactive

This shit go hard though...

I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

February 24, 2012 @ 12:43 AM
Jens Voigt

Post: 910

Join Date: May 2011

Location: san jose

idk if srs.

.

February 24, 2012 @ 12:49 AM

Inactive

SMFH...can you blame the nigga for his arrogance? Shit, I even said he was the finest R&B nigga of all time. Guess C Breezy aka The Liteskin Messiah's ego went to his head #NOHOMO. When you look that fine and have such beautiful lashes and beautiful irises, niggas on your dick #NOHOMOAGAIN


I once dubbed him Cock Brown, Chris "Big Dick" Brown!


ban


Hop off my quote button, punk

I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

February 24, 2012 @ 12:55 AM
lol

Post: 1329

Join Date: Jul 2008

Location: CALI

yeah, punk

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

February 24, 2012 @ 01:02 AM
MrImFukNSleepN

Post: 2649

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

“B**** you ain’t going to put that on no website.”

-dead
The more outrageous this nigga acts the more I like him.

Fuck that whack ass becky and her phone. Hopefully, keepin' it real won't go wrong for this nigga and he doesn't violate his probation so I can laugh at some more of his anitcs.

So far this is a Win.
February 24, 2012 @ 01:03 AM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

Boland stop trollin nigga. You don't have to be overly gay now cuz you got banned once, we get it. Anyways at the topic Breezy needs to lay low for a while before he gets in more trouble.
February 24, 2012 @ 01:10 AM

Inactive

Boland stop trollin nigga. You don't have to be overly gay now cuz you got banned once, we get it. Anyways at the topic Breezy needs to lay low for a while before he gets in more trouble.


Nobody's trolling, sis, I rarely mention anything gay so you got it twisted.

I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

February 24, 2012 @ 01:16 AM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

SMFH...can you blame the nigga for his arrogance? Shit, I even said he was the finest R&B nigga of all time. Guess C Breezy aka The Liteskin Messiah's ego went to his head #NOHOMO. When you look that fine and have such beautiful lashes and beautiful irises, niggas on your dick #NOHOMOAGAIN


I once dubbed him Cock Brown, Chris "Big Dick" Brown!


Pretty gay imo
February 24, 2012 @ 01:17 AM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

SMFH I wanna support this dude but cmon man didn't he JUST get off of probation.

He should stick to twitter beef.

This nigga was lowkey winning too, he finally gets to fuck Rihanna legally now, and he just got a grammy, and an album coming up..

C'mon son.

Sidenote: This fit is fire though -


http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

February 24, 2012 @ 01:55 AM
datniqqararthur

Post: 292

Join Date: Dec 2011

Location: Elwood City

dis nigga been highkey winning in 09 he put out an albumn that sold decent, in 10 he put out 2 mixtapes and copped a bugatti, in 11 he put out fame and hes still eatin off dat, now in 12 he's fuckin riri again n tellin these hoes what it is.

sidenote:
what anime is the nigga in the hat from on his shoulder

Life was simple til we moved to tha hood.

February 24, 2012 @ 02:07 AM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

dis nigga been highkey winning in 09 he put out an albumn that sold decent, in 10 he put out 2 mixtapes and copped a bugatti, in 11 he put out fame and hes still eatin off dat, now in 12 he's fuckin riri again n tellin these hoes what it is.

sidenote:
what anime is the nigga in the hat from on his shoulder


Lmao am i the only one who thinks it's lowkey suspect that you just have pictures of this nigga glistening wet in a pool at your disposal

even if you googled it, the fact that you used this niggas wet should as the only thing that you could remember with that tattoo on it....



u suspect doggie

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

February 24, 2012 @ 02:11 AM

Inactive

Yaaaas, clock that tea Ape!!

I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

February 24, 2012 @ 02:19 AM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA



what anime is the nigga in the hat from on his shoulder


Tat is Ninja Scroll.


http://illestxvillian.tumblr.com/

February 24, 2012 @ 02:21 AM
BuddyOmar

Post: 2921

Join Date: Jun 2011

Location: #OYYOYVille

LOL I hope she was from Carol City or Opa Locka so Chris Brown can go missing


SMFH...there would be a 5'10 sized, lite skin toned bodybag for that nigga. Niggas in Liberty City would be cooking their cold buckets of Church's on his body in front of the Army Reserve Depot.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar


Please login first to reply.
Back To Top