Member: Hova (need some info)

February 27, 2012 @ 16:13:58
Nigga Samuel Yun bribed Internet with some vintage '08 Supreme, he couldn't resist
LQTMS.

Cmon get down with a real nigga wussup

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 01, 2012 @ 18:11:59
smh. Cmon Internet. Got my hopes up B.....

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 02, 2012 @ 06:57:59
Internet is M.I.A.

HB is assembling a special forces team to go in and get him out of samuels rape dungeon
March 02, 2012 @ 11:56:34
internet last logged on 2 days ago

If something further happened to Hova he would've posted here 1st thing

I told you niggas this thread was going to disappoint

My garbage can eats better than 99% of the world.

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 02, 2012 @ 19:26:48
Still awaiting word. Actions have all been taken, now it's on BHPD so we'll be sittin'. A game of patience at this point.

On a side note, trolls really hurt my feelings, etc.

March 03, 2012 @ 07:21:41
The BHPD aint gonna do shit. i promise u that

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 03, 2012 @ 17:17:42
The BHPD aint gonna do shit. i promise u that


This = most likely. I'd say theres a 1 outta 10 chance that anything interesting will come of this.
March 03, 2012 @ 17:34:48
this thread had me so hyped

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

March 03, 2012 @ 17:37:22
The BHPD aint gonna do shit. i promise u that


That's what I've been saying since a few pages back when every nigga was hyped. But then you have dudes like internet telling me I'm wrong.

http://hypebeast.com/members/internet

This nigga logged on 12 hours ago, pretty sure he's just ducking the thread.

My garbage can eats better than 99% of the world.

March 09, 2012 @ 07:57:39

Inactive User

http://hypebeast.com/members/internet where you @ b

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 14, 2012 @ 19:45:18
March 15, 2012 @ 02:31:21
goddamnit this thread was a let down

-100 e-cred for the homie internet
March 15, 2012 @ 02:34:45
^ you're a let down for calling me out.
March 15, 2012 @ 02:40:06
^ you're a let down for calling me out.


You're fighting skills are a let down. So is you're ethnicity and ancestors fucknigga. How you gonna call people out on the Internet when we all saw you scrap like a suss boy

Insert gif

FPM - MUCKFATH

March 15, 2012 @ 02:48:13
lol
March 15, 2012 @ 03:51:08
lmao
March 16, 2012 @ 05:20:55


dude be campin out and hes most wanted status online. gotta check that he prolly linin up for tomorrow

Instagram: @esoJlaziR

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 18, 2012 @ 23:01:50
much like my girlfriend during sex, this thread didnt reach a climax
March 19, 2012 @ 00:57:09
more like me and my girl. we get all excited like were going to do it but end up never even starting.

Cmon get down with a real nigga wussup

March 19, 2012 @ 01:07:28
sooooooooooooooooooooo.. what's gucci?!

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 19, 2012 @ 03:45:21
Haha

On a side note, trolls really hurt my feelings, etc.

Please login first to reply.
x