STRICTLY SUPREME WAS RIGHT

Jan 30, 2012 @ 06:04
da FUK is up wit all deeze 2011/12 niggas fuckin shit up here? being n00bz and shit acting like they knew what preme & diamond wuz before 11 smh. these zumiez shoppin obey box logo wearin ass fags are ruinin this site. strictly supreme saw what da fuck was happenin here @ dis forum and said fuk it we aint finna go out like hb and dey baned these 2011 faggot ass niggas and thats what the fuck hb needa do too!
Jan 30, 2012 @ 06:06
Join Date: Jun 2011

ig @mixsturre

Drewbacca
Jan 30, 2012 @ 06:09

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Jan 30, 2012 @ 06:16

www.ronindivision.com

Jan 30, 2012 @ 06:23
Cool Story brah

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Jan 30, 2012 @ 06:25
Mewtwo uses hyperbeam!
Jan 30, 2012 @ 06:28
man yall justdont git it do u. yall need at least a system where before you join u gotta submit a pic of a fit and it gotta be approved for u to join. Dats how u get a whack free forum!
Jan 30, 2012 @ 06:30
man yall justdont git it do u. yall need at least a system where before you join u gotta submit a pic of a fit and it gotta be approved for u to join. Dats how u get a whack free forum!


somebody ban this faggot hes one of em
Jan 30, 2012 @ 06:31
HOW DA FUK IZ I ONE OF EM IF IM DA NIGGA THAT PROPOSED THE IDEA DUMBASS
Jan 30, 2012 @ 06:34
OG status up in this shit
Jan 30, 2012 @ 07:03
Jan 30, 2012 @ 07:05
SEE MY THREAD RESURRECT ALL THE OG NIGGAZ, I GOT COSIGNS LEFT AND RIGHT...WHOEVER OWNS HB HAS TO SEE DIS NOW!
Jan 30, 2012 @ 07:28
Cool Story brah

Join Date: Nov 2011
Jan 30, 2012 @ 08:01
pointless....this thread is pointless.
Jan 30, 2012 @ 09:18
I motion a ban against this faggot.

UCSB.

Jan 30, 2012 @ 09:44
I propose OP post a good fit or get IP banned.
Jan 30, 2012 @ 09:53
da FUK is up wit all deeze 2011/12 niggas fuckin shit up here? being n00bz and shit acting like they knew what preme & diamond wuz before 11 smh. these zumiez shoppin obey box logo wearin ass fags are ruinin this site. strictly supreme saw what da fuck was happenin here @ dis forum and said fuk it we aint finna go out like hb and dey baned these 2011 faggot ass niggas and thats what the fuck hb needa do too!

Jan 30, 2012 @ 10:18

"They Throwin' Hate At Me"

Jan 30, 2012 @ 10:26
i dont even

Inactive User

Jan 30, 2012 @ 10:32


this nigga has small ass fingers it pisses me off

edit: nah i think im pissed cuz theyre shaped like fish fingers
Jan 30, 2012 @ 10:37


this nigga has small ass fingers it pisses me off

edit: nah i think im pissed cuz theyre shaped like fish fingers


Lmao..

"They Throwin' Hate At Me"

Jan 30, 2012 @ 10:44
pointless....this thread is pointless.

this.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Jan 30, 2012 @ 11:24
da FUK is up wit all deeze 2011/12 niggas fuckin shit up here? being n00bz and shit acting like they knew what preme & diamond wuz before 11 smh. these zumiez shoppin obey box logo wearin ass fags are ruinin this site. strictly supreme saw what da fuck was happenin here @ dis forum and said fuk it we aint finna go out like hb and dey baned these 2011 faggot ass niggas and thats what the fuck hb needa do too!



*dead* at gif.

http://illestxvillian.tumblr.com/

Jan 30, 2012 @ 12:31
Ban 11/12 members = lesser traffic
Closed registration = lesser traffic

Lesser traffic = no money

Instagram: @esoJlaziR

Jan 30, 2012 @ 12:57
^truth.

https://www.instagram.com/larisrasidovic/

Jan 30, 2012 @ 13:33
I propose OP post a good fit or get IP banned.


i know yo durty ass kimchi eatin ass aint talk son fah real
Jan 30, 2012 @ 13:57
I motion a ban against this faggot.

free max b 2013

Jan 30, 2012 @ 16:14
Jan 30, 2012 @ 17:05

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Jan 30, 2012 @ 17:05
ban this truthonly faggot. acting like he has more rights to wearing supreme than other kids lololloollollol. i walked into supreme before they sold nike sb. bet you didn't even know there was a time like that right? so do i have the right to tell you not to shop there faggot?


if u knu bout preme that long ago how come ur join date dec 2010? nigga u practically a 2011 member dummy
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0