Fuck it vol. OFFICIAL COMIN OUT THREAD

January 24, 2012 @ 21:42:23

Inactive User

The recent surge of GAY niggas making accounts on HB(shoutout to buddy boland and buddy omar) has given me the emotional support and confidence I needed to do this. So fuck it, I suck dick. Yeh nigga, dicksuckers we in dis. YOLO. And we aint goin nowhere so yall niggas might as well start to convert.

Starting from tomorrow, we gon make make a gay nigga version of all fap threads on this board. This is a gon a fully gay integrated HB.

For all my closeted brothers out there: dont be scared anymore. our time to shine like the little bright stars that we are is now.

January 24, 2012 @ 21:44:18
1st page
January 24, 2012 @ 21:50:27
lol this is kinda awesome.....

lets see how fast this dies tho :C

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

January 24, 2012 @ 21:50:34
jaded
Starting from tomorrow, we gon make make a gay nigga version of all fap threads on this board. This is a gon a fully gay integrated HB.



i'm the best mayne, i deed it

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 24, 2012 @ 22:04:19
you're gay nigga
January 24, 2012 @ 22:05:31
that's great. but why does every gay guy in the world think they need to say it with a megaphone?

so all those closeted guys who marry women and have children because they're scared of persecution need megaphones? Ok, you're right.
January 24, 2012 @ 22:10:14


What type of fuck nigga shit...
January 24, 2012 @ 22:10:35
lol BDK always having me dead
January 24, 2012 @ 22:10:46
smdh ban this faggot for trolling

that's great. but why does every gay guy in the world think they need to say it with a megaphone?


why do you think straight people don't need to announce they are straight? because it's assumed..
January 24, 2012 @ 22:12:10
on another note....

January 25, 2012 @ 00:27:26
Drake got motherfuckers coming out the closet and sharing their feelings
January 25, 2012 @ 00:46:46
that's great. but why does every gay guy in the world think they need to say it with a megaphone?

This.

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

January 25, 2012 @ 01:01:35
there should be a gay section. get it to it xvilln

with that said ill see yall in the homosexual soon enough
January 25, 2012 @ 01:21:08
So fuck it, I suck dick. Yeh nigga, dicksuckers we in dis. YOLO. And we aint goin nowhere so yall niggas might as well start to convert.
how about us niggas that suck dick but aren't gay?

#pedogangweindis

January 25, 2012 @ 03:09:54
SMH...now it's time for buddy Popeyes to come out. It's ok nigga. We accept your cute faggot ass no homo doe. I'm gonna write up a quick song to dedicate it to my suss niggas. A la gay tupac.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 25, 2012 @ 03:35:02
B
January 25, 2012 @ 04:21:38


What type of fuck nigga shit...

.

January 25, 2012 @ 04:53:54
January 25, 2012 @ 06:19:37
Dat moment when HB really becomes a homo forum.
January 25, 2012 @ 21:16:08

Inactive User

Im mad busy today but the gayvolution has not been canceled

GGGGGG-Unit, we in dis! And the G aint for Gangsta ;).
January 25, 2012 @ 23:32:43

free max b 2013

January 26, 2012 @ 00:39:41
fag
January 26, 2012 @ 01:02:37
I'm 19 and what is this?

1-800-HOTLINEBLING

January 26, 2012 @ 02:06:07
...so yall niggas might as well start to convert...


Umm...no. I'll stick with the vag.
January 26, 2012 @ 02:07:48
Ooop, they mayud!

I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

January 26, 2012 @ 02:36:24
January 26, 2012 @ 02:41:41
Im mad busy today but the gayvolution has not been canceled

GGGGGG-Unit, we in dis! And the G aint for Gangsta ;).


SMH...nigga It's not Gay Unit. That ish is unoriginal. You apart of ....THE BUDDY BRIGAYDE. #OY YOY BUDDY BRIGAYDE
January 26, 2012 @ 02:58:15
if yall never sucked a dick, dont even talk to me

~xo
Please login first to reply.
x