Official Instagram Thread

April 07, 2012 @ 13:24:09
@terrencetk

ii-se.co Instagram: @iiseSEOUL Search "iise" on Facebook and like the page to support!

April 08, 2012 @ 00:21:45
@ phanaticwill
April 08, 2012 @ 01:29:22
ScumKun
CommissaryOC
CommissaryLounge
HiddenLeafOrganics
April 08, 2012 @ 09:08:39
kboss_the_man
April 08, 2012 @ 14:22:26
@sivaballers

some recent flicks


April 08, 2012 @ 16:36:58
Drewbacca
@hoyitsdrew

mostly follow back females but yee

Forum Administrator • @DREWKKAKE

April 09, 2012 @ 19:10:40
cross post x2

FaceBook to Buy Instagram

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

April 09, 2012 @ 19:11:11
Facebook bought out Instagram. What's everyone's opinion on that? Hopefully they keep that shit separated and don't incorporate the two together. They already takin Ls for forcing everyone into timeline so I wonder what other bullshit they are going to do lol.

@deestaple; if u HB fam then I'll followback.

Edit: damn Marco lol beat me by 30 seconds
April 09, 2012 @ 19:19:41
didn't read the article did you?

Originally posted by Inactive User
We think the fact that Instagram is connected to other services beyond Facebook is an important part of the experience. We plan on keeping features like the ability to post to other social networks, the ability to not share your Instagrams on Facebook if you want, and the ability to have followers and follow people separately from your friends on Facebook.

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

April 09, 2012 @ 19:33:24
Yeah I just did. Hopefully they abide to their plans.
April 09, 2012 @ 19:35:08
@axiumml
April 09, 2012 @ 19:54:26
@C_augustus_O

HBFam will get a follow back
April 09, 2012 @ 19:58:54
kingmuscle

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 09, 2012 @ 23:01:52
one billion dollars... fuck nigga how the fuck would you feel if someone told you one day that they will buy your company for a billion fucking dollars??


On top of the world

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

April 10, 2012 @ 02:16:42
i dont really care to much about facebook buying instagram but a shit ton of people are bitching about it

you guys should explain what sucks about it cuz i dont get it
April 10, 2012 @ 02:48:10
i dont really care to much about facebook buying instagram but a shit ton of people are bitching about it

you guys should explain what sucks about it cuz i dont get it


it's cause the dudes that made instagram made it their way, which is why everyone likes it

now facebook, which had nothing to do with making instagram, owns it and is in charge of the creative direction its gonna go in

their just worried facebook will do some stupid shit to it like they did with timeline

ctyaprvl.com | cityapproval.com | cityapproval.tumblr.com

April 10, 2012 @ 03:09:00
mayimbe181 username
April 10, 2012 @ 05:00:03
username: alex_bailey
April 10, 2012 @ 05:02:47
@JosePRizal

Holla


ay follow me. Got mostly food pics tho.

Instagram: @esoJlaziR

April 10, 2012 @ 18:49:58
@frankstah
April 10, 2012 @ 19:06:21
@nickjoseph
^_________^
April 11, 2012 @ 01:17:28
ayoprash

instagram: prxsh

April 11, 2012 @ 05:12:24
mikeyone4life
April 11, 2012 @ 05:29:27
Jlaz93
follow a brotha
April 11, 2012 @ 05:58:47
justinhoang
April 11, 2012 @ 06:04:09
@5150taylorwangbasedgod
April 11, 2012 @ 16:35:48
[<a href='http://hypebeast.com/members/abgohard/' rel='nofollow'>@abgohard</a>]


a turntV chick tryed to say i aint photo dat ass, psst dumb bitches doe...<a href='http://hypebeast.com/members/abgohard/' rel='nofollow'>@abgohard</a>
April 11, 2012 @ 17:17:49
^ lol smokeyface

_thenorthside

follow my dudes: filthavenue, trillsander, onandbeyond, youfromabove, brycity, and anyone else i follow

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

April 11, 2012 @ 17:51:00
@aleksike
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x