WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

March 08, 2012 @ 18:27:48
lol
March 08, 2012 @ 18:28:56




Meh.
March 08, 2012 @ 18:43:10
March 08, 2012 @ 18:53:21
i dig nirun
March 08, 2012 @ 19:23:24




Meh.


Nice fit, what Nikes are those? Look like Air Tech Challenges
March 08, 2012 @ 19:31:15
yep. they're air tech challenges
March 08, 2012 @ 21:03:01
^Not really feeling the shoe choices (nirun and mog) but pants and top are dope.
March 08, 2012 @ 22:14:41
to add to the kate party
hi mvrcus ;)


FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

March 08, 2012 @ 22:21:51

March 08, 2012 @ 22:37:27



best fit in this thread. +1

does it come in black?

March 08, 2012 @ 22:43:04


food poisining day2
March 08, 2012 @ 23:01:45

I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

March 08, 2012 @ 23:09:51

nyannyanpartycat.tumblr.com/

March 08, 2012 @ 23:23:51


March 08, 2012 @ 23:34:17
March 08, 2012 @ 23:42:00
March 09, 2012 @ 00:18:33


super dope.


food poisining day2
the new b's! smokeyface
March 09, 2012 @ 00:36:36

lol. sup with the iPhone 3g quality?
March 09, 2012 @ 01:02:54
DSLR Camera. Iphone 3G quality

Instagram: @esoJlaziR

March 09, 2012 @ 01:19:59
HB ressurection this page smokeyface
March 09, 2012 @ 02:29:43
March 09, 2012 @ 02:40:25
day off, loungin'.
obsessed with the comfort of the pants, had to wear them again.

GOTHIC R. KELLY

March 09, 2012 @ 04:40:35



best fit in this thread. +1


+10000

mogizzle smokeyface

.

March 09, 2012 @ 04:41:26
sup yall



March 09, 2012 @ 04:57:45
day off, loungin'.
obsessed with the comfort of the pants, had to wear them again.


feelin this

follow me on instagram bluntfetish

March 09, 2012 @ 05:04:45

wass good japanz lifestylez

vvuhtaps
sup shark t
nbhd
apc
vanz
March 09, 2012 @ 05:05:49
March 09, 2012 @ 05:14:11
NIRUN smokeyface smokeyface smokeyface
sup yall



LOL DAT CUFF.
March 09, 2012 @ 05:17:06
NIRUN smokeyface smokeyface smokeyface

sup yall



LOL DAT CUFF.


jeans is too long
March 09, 2012 @ 05:26:54
haha no hate, you definitely need to get those hemmed though
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x