WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

March 03, 2012 @ 07:28:40
Lmao didn't know yall would be so salty of my babyface doe.
And to that dude that asked, they're Lvc Saddlemans.
March 03, 2012 @ 08:12:16

i love u all

March 03, 2012 @ 08:12:49
^ dopest dope I've ever smoked. smokeyface
yeah, that fit right there is refreshing.


Appreciate the love .
March 03, 2012 @ 08:59:38
oh yea also word to sigh-yo and refreshing the look of those boots ive never seen a sock tuck people always just rock em loose with stacked pants

i love u all

March 03, 2012 @ 17:21:36

irrelevantcompanion.tumblr.com

March 03, 2012 @ 17:22:08

does it come in black?

March 03, 2012 @ 17:32:30
March 03, 2012 @ 17:42:07
May I ask why people who aren't wearing anything interesting or worth showing off insist on posting here? Shit is a style forum, yet I can walk around NYC and half the people I see will be better dressed than 3 outta 4 of you. I mean theres a select few who post shit worth seeing... Teov and willy for example. Most of you are making the most basic mistakes like mixing gold with silver or just wearing the ugliest pieces that don't go together from a particular brand just because the brand is hype. It's not hard to figure out if you have eyeballs. IMO you'd look better in some shit from walmart or marshalls, then at least you can look like shit while not giving a fuck instead of trying your ass off to look like a fuckin herb.
March 03, 2012 @ 17:48:23
May I ask why people who aren't wearing anything interesting or worth showing off insist on posting here? Shit is a style forum, yet I can walk around NYC and half the people I see will be better dressed than 3 outta 4 of you. I mean theres a select few who post shit worth seeing... Teov and willy for example. Most of you are making the most basic mistakes like mixing gold with silver or just wearing the ugliest pieces that don't go together from a particular brand just because the brand is hype. It's not hard to figure out if you have eyeballs. IMO you'd look better in some shit from walmart or marshalls, then at least you can look like shit while not giving a fuck instead of trying your ass off to look like a fuckin herb.

yup

shame to see how many people dont just find/cop whatever random shit they think looks good and wear it, because its really that simple. its simple to take the easy way out and rock a preme hoody with some vans, too, but there's not really a decent reason to do it
March 03, 2012 @ 18:07:12
Alot of Trolling going on..
March 03, 2012 @ 19:11:45
March 03, 2012 @ 19:20:24

kill

March 03, 2012 @ 21:02:05

do u view me? do u see my maneuvers?

March 03, 2012 @ 21:03:14
last 5 pages r so ....*yawn*
March 03, 2012 @ 21:34:14


dope. I've been sleeping on those 'lo boots
March 03, 2012 @ 22:39:34
Was gonna post it in that "hat" thread, but whateves. Love my Burbury cap


I don't know how I got to this state, let me out of my cage, 'cause I'm dyin'...

March 03, 2012 @ 22:45:49
jaded
Moderator
delt game on point buddy boland, dats coach doe #OYYOY

i'm the best mayne, i deed it

March 03, 2012 @ 23:37:54
Was gonna post it in that "hat" thread, but whateves. Love my Burbury cap



going super hard bra. boland is shitting on y'all niggas in here
March 03, 2012 @ 23:42:33
going super hard bra


nohomodoe

.

March 04, 2012 @ 00:00:04
'
March 04, 2012 @ 00:14:41
Was gonna post it in that "hat" thread, but whateves. Love my Burbury cap



going super hard bra. boland is shitting on y'all niggas in here

i think youre focused more on buddy boland's looks than fits.
March 04, 2012 @ 00:49:36
aint about that sup life
March 04, 2012 @ 01:53:13
Was gonna post it in that "hat" thread, but whateves. Love my Burbury cap



LMFAO at Burbury. "Burburry fit, blackberry hip, act scary get buried quick." Buddy bo bo rocking dat coach forreal #OYYOYBOYZ
March 04, 2012 @ 02:27:46
Was gonna post it in that "hat" thread, but whateves. Love my Burbury cap



LMFAO at Burbury. "Burburry fit, blackberry hip, act scary get buried quick." Buddy bo bo rocking dat coach forreal #OYYOYBOYZ


#BUDDYBRIGAYDE
March 04, 2012 @ 02:36:49

Mayimbe181 x Kingkoor


KingKoor x Ricky Powell


Mayimbe181 x My homegirl AK Teaching her how to look away from the camera
March 04, 2012 @ 03:10:19
may do you have a hired photographer to take your pictures?
March 04, 2012 @ 03:29:50
^kingkoor takes all his pics, then afterward they have supreme fetish buttsecks.

WE TRIPPY MANE

March 04, 2012 @ 04:31:42
Originally posted by Inactive User
^kingkoor takes all his pics, then afterward they have supreme fetish buttsecks.


wouldn't doubt it
March 04, 2012 @ 04:42:19
March 04, 2012 @ 05:06:56
gifs are our generations silent movies on some real shit
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x