WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Dec 25, 2012 @ 23:07
Originally posted by Inactive User
i have to see a full pic but it looks gay as fuck

at least u look like kevin durant(not sure if compliment)
Not even bad. Tough Crowd
Dec 25, 2012 @ 23:08
they gotta learn sum were

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 25, 2012 @ 23:28
f
For you haters

fuck the internet

Inactive User

Dec 25, 2012 @ 23:47


alexander wang
supreme
Wings + horns
Raf simons


pretty nigga rich, flacko be the shit
fit was solid up until the shoes. dgaf what they cost they ugly bruh, but do you.
Dec 25, 2012 @ 23:49
f

For you haters
uhmmm jus like i thut. GAY
Dec 25, 2012 @ 23:51
Pics or gtfo lol
also is there gonna be part 6?

Me and the announcer Malik At graduation. My nigga Robin in the middle. 

the nigga on the left went to my school, or still goes there. idk but i seent him all the time

whatever

Dec 25, 2012 @ 23:52
how is my text in the quote? das that shit ion like

whatever

Dec 26, 2012 @ 00:13
Originally posted by Inactive User
f


For you haters
uhmmm jus like i thut. GAY
Dudes who crituqe ya clothes are most gay - Kid Cudi ( Up Up Away)

fuck the internet

Dec 26, 2012 @ 00:16
dyum nice fit. can i haz?
Dec 26, 2012 @ 00:25
uhmmm jus like i thut. GAY
Dudes who crituqe ya clothes are most gay - Kid Cudi ( Up Up Away)
more like dudes who post their clothes to be critiqued r gay lolll

and dudes who use rappers quotes to protect their self esteem like shemales loll
Dec 26, 2012 @ 00:37
Originally posted by Inactive User
no i actually bought those for full price at roden gray b. i ball out there frequently, but you aint know bout that
you are white. you dont ball anywhere. whats 15hr when a fuckin energy drink is like 7 bucks. shitss tooo funny. minimum wage is like 12 bucks up there. COOOOL bitch you make a lil more than minimum wage.  buyin this shit bet u going hungry for it.. but its good u ballin in those lame ass shoes, sleepin in a one room apt. eat a dick faggot white boy
Need to live where you live. $8 is minimum wage here. 
Dec 26, 2012 @ 00:54
uhmmm jus like i thut. GAY
Dudes who crituqe ya clothes are most gay - Kid Cudi ( Up Up Away)
so you post your fit on this website for...... apparently nothing
Dec 26, 2012 @ 01:18
god damn yall suck
Dec 26, 2012 @ 01:45
WDYWT IS IN A TIME OF NEED, DONT WORRY YOUNG DACOTA IS HERE TO SPREAD POSITVITY AND INSPIRE YOU TO COME BACK WITH SOME BETTER FITS. 


H&M
OLDNAVY
UNBRANDED
JP

GARDENER GANG THANK YOU FOR ALWAYS SUPPORTING ME


HAPPY HOLIDAYS TO ALL  

where the azn girls at

Dec 26, 2012 @ 02:25


http://www.youtube.com/watch?v=cswUutzhu8Q

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 26, 2012 @ 02:27
you are white. you dont ball anywhere. whats 15hr when a fuckin energy drink is like 7 bucks. shitss tooo funny. minimum wage is like 12 bucks up there. COOOOL bitch you make a lil more than minimum wage.  buyin this shit bet u going hungry for it.. but its good u ballin in those lame ass shoes, sleepin in a one room apt. eat a dick faggot white boy
lol you're fucking stupid, and clearly very salty and mad. Made an account just to talk shit to me? you raging hard bruh.

And like i said before my base wage is 15 dollars an hour, half of my pay is commission based, so i make closer to 20-25 an hour actually, stupid fucker. And since when can white people not ball out? you fuckin racist faggot
ball out? what the fuck that even mean? learn to speak without this fake ass ebonics. look at ur skin white boi. switch it to white man mode out in the real world so ur dorky ass colleuges dont clown on you. keep actin like you successful it aint impressin me. lets c the house and the car/truck(s) then you got the right to say you "bizzalin out" white devil.
Dec 26, 2012 @ 02:27
It ain't easy being cheesy
 

Hansum + Based = Perfection

Dec 26, 2012 @ 02:28
Originally posted by Inactive User
Dudes who crituqe ya clothes are most gay - Kid Cudi ( Up Up Away)
more like dudes who post their clothes to be critiqued r gay lolll

and dudes who use rappers quotes to protect their self esteem like shemales loll
Wait... You mad??

fuck the internet

Dec 26, 2012 @ 02:29
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Dudes who crituqe ya clothes are most gay - Kid Cudi ( Up Up Away)
so you post your fit on this website for...... apparently nothing
No.

fuck the internet

Dec 26, 2012 @ 02:40
Originally posted by Inactive User
It ain't easy being cheesy
 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 26, 2012 @ 03:09
this nigga london with his latex fetish smh

tbh crackpipe > london atleast he got decent fits and i fucks with them raf simons
Dec 26, 2012 @ 03:11
white people gotta stick together ..i understand 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 26, 2012 @ 03:13
white people gotta stick together ..i understand 
Dec 26, 2012 @ 19:35


Dat focus
Dec 26, 2012 @ 19:49
Descendant of Hitler calling others racist...................ROFL!!!!

WOW, its $25+ an hour now.......................when we upgrading the WRX STi?? C'mon son the Rafs/CP's deserve better...........
Dec 26, 2012 @ 20:02

http://trillidadjames.tumblr.com/

Dec 26, 2012 @ 20:14
I SEE WE DIDNT IMPROVE ITS OK, IM BACK TO HELP INSPIRE WITH THIS VERY CASUAL RUNNING TO THE STORE/LOUNGING FIT 

S/O MICHAEL PHELPS FOR SPREADING POSITVITY 

laughing.jpg" alt="" />



SUPREME
CHAMPION
AA
MISTER
VANS

where the azn girls at

Dec 26, 2012 @ 20:57
why you disrespecting your supreme like that kid
Dec 26, 2012 @ 21:00
photo bucket be fuckin up.

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

Dec 26, 2012 @ 21:06
tripple post

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

This topic is locked, replies are no longer accepted.