December 18, 2012 @ 02:38 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

lol dont u know london has a gif bank on stand by for times like this. its all that frail nigga lives for. pathetic life of wehatelondon.

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 18, 2012 @ 02:38 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1787

Join Date: May 2009

Location: in the cut

@valley...good one saying them kd5s when I aint list them as a 90s thing...dont embarrass your hood makin it seem like they was bums cause I was from dorchestor ma then moved to roxbury ma both fucked up drug ridden neighborhoods and sad they still are my cousin hustled so I would come through with the orange suede burberry jacket with the matching orange leather timbs and get jocked like I do now...like I said in the 90s you had the hood look timbs camos , champion hoodies columbias then you had the "pretty boy" look the pradas, clarks, guess, diesel, sick leathers etc...but like I do now I mix the two...dont take it as a diss im just letting you know different cities different shit...
niqqa da dot and da bury aint drug ridden, u sus boy. Dem Kd's and baggy jeans gta 
December 18, 2012 @ 02:38 AM
nomoikway

Post: 168

Join Date: Nov 2012

thumbs down button can't save you

no whammy no whammy

December 18, 2012 @ 02:39 AM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011

LMAO................trying to justify dat dirty 'tache.


Look, you gonna let me in on dat 15+ canadian dollar an hour dream? My broke ass need to be in Rafs/CP's and driving dat Scooby.
what u make doe?
December 18, 2012 @ 02:39 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle


Ugly ass nigga and I can't even see your whole face
bitches disagree

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 18, 2012 @ 02:39 AM
dakingnutz

Post: 166

Join Date: Dec 2012

lmao omg , these stache roasts got me rollin'

RIP hairycrackpipelips
December 18, 2012 @ 02:42 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1787

Join Date: May 2009

Location: in the cut

December 18, 2012 @ 02:42 AM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

@valley...good one saying them kd5s when I aint list them as a 90s thing...dont embarrass your hood makin it seem like they was bums cause I was from dorchestor ma then moved to roxbury ma both fucked up drug ridden neighborhoods and sad they still are my cousin hustled so I would come through with the orange suede burberry jacket with the matching orange leather timbs and get jocked like I do now...like I said in the 90s you had the hood look timbs camos , champion hoodies columbias then you had the "pretty boy" look the pradas, clarks, guess, diesel, sick leathers etc...but like I do now I mix the two...dont take it as a diss im just letting you know different cities different shit...
KD was like 6 years old in the 90s. I'm saying you be rocking flashy shit and I didn't see that in the 90s. 

I grew up in Springfield, MA and I'm sure you know all about that area. I never saw Pradas, Clarks, or Diesel. Maybe some Guess shit once in a while but honestly, it really was just Timbs, Jordans, Camo, Champ hoodies, and that was it. That's why, to me, I don't see 90s when I look at the way you dress. 

But keep doing you b.
December 18, 2012 @ 02:42 AM
jayjetson617

Post: 401

Join Date: Apr 2012

Location: Boston, MA

@sus...nigga you ever been to copeland or the gardens shit the whole blue hill...I lived there and my co worker still lives there and lets not get on them meth head dudes from the dot...

instagram- @phantom_lounge_617...

December 18, 2012 @ 02:43 AM
vis

Post: 1093

Join Date: Apr 2012

Location: cali

reactiongifs.com

now everyone can be london

December 18, 2012 @ 02:44 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

@valley...good one saying them kd5s when I aint list them as a 90s thing...dont embarrass your hood makin it seem like they was bums cause I was from dorchestor ma then moved to roxbury ma both fucked up drug ridden neighborhoods and sad they still are my cousin hustled so I would come through with the orange suede burberry jacket with the matching orange leather timbs and get jocked like I do now...like I said in the 90s you had the hood look timbs camos , champion hoodies columbias then you had the "pretty boy" look the pradas, clarks, guess, diesel, sick leathers etc...but like I do now I mix the two...dont take it as a diss im just letting you know different cities different shit...
KD was like 6 years old in the 90s. I'm saying you be rocking flashy shit and I didn't see that in the 90s. 

I grew up in Springfield, MA and I'm sure you know all about that area. I never saw Pradas, Clarks, or Diesel. Maybe some Guess shit once in a while but honestly, it really was just Timbs, Jordans, Camo, Champ hoodies, and that was it. That's why, to me, I don't see 90s when I look at the way you dress. 

But keep doing you b.

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 18, 2012 @ 02:46 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

Jacobserver v. Crackpipelips
December 18, 2012 @ 02:46 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1787

Join Date: May 2009

Location: in the cut

@sus...nigga you ever been to copeland or the gardens shit the whole blue hill...I lived there and my co worker still lives there and lets not get on them meth head dudes from the dot...
nah i was jp, the dot and bury's hood, but was worse in the 90's. nor been to copeland doe, blue hills is kinda nice
December 18, 2012 @ 02:46 AM
dakingnutz

Post: 166

Join Date: Dec 2012

why you niggas arguing with jetson ?
that nigga still gunna wear shit from the drag queen competition
he still gunna look fruitier than lady gaga and nicki minaj combined
let that nigga do him. Shit
December 18, 2012 @ 02:49 AM
jayjetson617

Post: 401

Join Date: Apr 2012

Location: Boston, MA

@valley...like most bad neighborhoods unless you hustled or had fam that hustled you was only seeing that nice stuff on newbury st or in the nicer neighborhoods...like rappers today we brought it to feel good in bad environments...anyhow we from the same state so respect...

instagram- @phantom_lounge_617...

December 18, 2012 @ 02:50 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1787

Join Date: May 2009

Location: in the cut

jetson aint fruity, fruityniqqa fruity
December 18, 2012 @ 02:50 AM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011

Jacobserver v. Crackpipelips
dont hide i see those doodoo colored pinoy hands 
December 18, 2012 @ 02:51 AM
jayjetson617

Post: 401

Join Date: Apr 2012

Location: Boston, MA

I dont know whats funnier dakings comments or blue hill is nice lol...yea during the day lol anyhow dudes aint arguing were conversating

instagram- @phantom_lounge_617...

December 18, 2012 @ 02:51 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

crack pipe took another L
dont try to change the subject 
you racist 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 18, 2012 @ 02:52 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

wtf nigga why you firin shots at me for no reason

dont put ur frustration on another individual breh its unhealthy.
December 18, 2012 @ 02:52 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1787

Join Date: May 2009

Location: in the cut

I dont know whats funnier dakings comments or blue hill is nice lol...yea during the day lol anyhow dudes aint arguing were conversating
blue hills is nice lol, mattapan area?
December 18, 2012 @ 02:53 AM
vis

Post: 1093

Join Date: Apr 2012

Location: cali


don't worry guys ill kill gifs
December 18, 2012 @ 02:58 AM
jayjetson617

Post: 401

Join Date: Apr 2012

Location: Boston, MA

Damn I missed the mustache joke... and mattapan lol hatian vile... where you from unlimited sus

instagram- @phantom_lounge_617...

December 18, 2012 @ 03:01 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1787

Join Date: May 2009

Location: in the cut

roslindale hbu
December 18, 2012 @ 03:02 AM
jayjetson617

Post: 401

Join Date: Apr 2012

Location: Boston, MA

My father lives in roslindale...you live near the square with spanish mami's...I moved to canton closer to my company...

instagram- @phantom_lounge_617...

December 18, 2012 @ 03:09 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1787

Join Date: May 2009

Location: in the cut

na b

back to crackhead, that dude mustbeasking fo da L's
December 18, 2012 @ 03:10 AM
chimp

Post: 21

Join Date: Sep 2012

I get the racism now..................the $15+ an hour career keeps getting shot down by asian girls. cool
December 18, 2012 @ 03:18 AM
freemaxb

Post: 122

Join Date: Jun 2012

not really a nike man but I like these...My fault no full pic and @youngrizal these jeans are def baggy maybe too much





Dom Kennedy that you?
December 18, 2012 @ 03:22 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1787

Join Date: May 2009

Location: in the cut



Stache + Double Chin cool
December 18, 2012 @ 03:23 AM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

u see this would be dope w/ diff shoes. DATS NOT HOW UR SPOSED TO WEAR THESE SHOES GODDAMN, R U RETARDED?

p.s. get off asaps dick

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top