WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Dec 12, 2012 @ 04:31
Originally posted by Inactive User
^haha......
ay breh nice avy

IF I SHOULD DIE BEFORE I WAKE I HOPE THAT #HANSUM WILL BE GREAT

Inactive User

Dec 12, 2012 @ 04:47


Outlier
Marmot
Triple Aught Design
Nike
Nike
The Mists of Avalon
Dec 12, 2012 @ 05:00
little does hb know 3 posters did a group shot without people finding out http://i49.tinypic.com/29wadeb.png

ig supremecellar

Dec 12, 2012 @ 05:46
Originally posted by Inactive User
little does hb know 3 posters did a group shot without people finding out http://i49.tinypic.com/29wadeb.png
Dec 12, 2012 @ 06:46
Originally posted by Inactive User
^^
Hahaha I remember this.
Dec 12, 2012 @ 07:30
Originally posted by Inactive User
yup..

vest/maiden noir/lvc/supreme x nike
have to quote this shit again....excellence!

http://instagram.com/zanderxmasom

Dec 12, 2012 @ 07:33
Yea that shit is def dope

Instagram: @esoJlaziR

Dec 12, 2012 @ 07:57
The photo was taken in Queenstown, New Zealand

www.lowlivesclothing.com IG: lowlivesclothing

Dec 12, 2012 @ 08:11
Went to Malibu and walked around the shore.



Then I got wet so I bought some new clothes in Santa Monica.



First sweatshirt is from this band from the bay area. Probably none of your guys's cup of tea, but they've been consistently putting out solid records for 8 years.


Dec 12, 2012 @ 09:06
Originally posted by Inactive User
Went to Malibu and walked around the shore.



Then I got wet so I bought some new clothes in Santa Monica.



First sweatshirt is from this band from the bay area. Probably none of your guys's cup of tea, but they've been consistently putting out solid records for 8 years.
Clicked on the song
Dont do it
Dec 12, 2012 @ 09:14
Originally posted by Inactive User
Went to Malibu and walked around the shore.



Then I got wet so I bought some new clothes in Santa Monica.



First sweatshirt is from this band from the bay area. Probably none of your guys's cup of tea, but they've been consistently putting out solid records for 8 years.

 sounds like you've been watching too much of this
Dec 12, 2012 @ 09:33
Lol, I didn't mention HOW I got to these places. Even though the 405 was fucking backed up tonight.

Dec 12, 2012 @ 09:46
Went to Malibu and walked around the shore.



Then I got wet so I bought some new clothes in Santa Monica.



First sweatshirt is from this band from the bay area. Probably none of your guys's cup of tea, but they've been consistently putting out solid records for 8 years.
looks like your hanging yourself

ig supremecellar

Dec 12, 2012 @ 10:58
Originally posted by Inactive User



Fuckboy
Dec 12, 2012 @ 11:30
Originally posted by Inactive User

lol Hows my starter kit?
Info on jacket?

"So high on this level of author, I could fall off farther than Felix Baumgartner & still be smarter" - Lupe Fiasco

Dec 12, 2012 @ 11:49
Dec 12, 2012 @ 11:49
Originally posted by Inactive User

smokeyface
Dec 12, 2012 @ 17:41
Originally posted by Inactive User



hahha nyoom
my hands are in my pants dont get it twistED
Dec 12, 2012 @ 17:44
Dec 12, 2012 @ 17:48
Didn't you already post that fit before nigha

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Dec 12, 2012 @ 17:57
you dont wear the same clothes again ? smh
Dec 12, 2012 @ 18:33
damn 6 down votes ! whatelondon im coming for yaa boi
Dec 12, 2012 @ 19:52
never beat metme for down votes
jacob back thou smokeyface

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 12, 2012 @ 20:01
i needa start postin fits and show u yungins how its done

#swagisforboys
#classisformen
Dec 12, 2012 @ 20:18
Originally posted by Inactive User
Went to Malibu and walked around the shore.



Then I got wet so I bought some new clothes in Santa Monica.



First sweatshirt is from this band from the bay area. Probably none of your guys's cup of tea, but they've been consistently putting out solid records for 8 years.
how does the beanie fit and does it look awkward on the back part when u wear it?
Dec 12, 2012 @ 23:16


goddam


choppin it up with santa
Dec 12, 2012 @ 23:30
did you sit on his lap

My garbage can eats better than 99% of the world.

Dec 12, 2012 @ 23:35
they sat on mine
Dec 13, 2012 @ 00:07
my face******
Dec 13, 2012 @ 00:38
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

ig @hentaiwarlord

This topic is locked, replies are no longer accepted.