WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

November 09, 2012 @ 23:07:02 PM
Post: 3670
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905


got something for yall

Instagram: @esoJlaziR

November 09, 2012 @ 23:14:44 PM
Post: 1873
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap

@metatron why are u in japan dude

this
i would like to know how a nigga would be doing in japan also


I remember him saying a while back that he taught English and then he worked for some iphone/facebook game marketing company

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

November 09, 2012 @ 23:19:53 PM
Post: 56
Join Date: Jun 2012

S, S, J, C.
November 09, 2012 @ 23:22:51 PM
Post: 85
Join Date: Aug 2012

@metatron why are u in japan dude

this
i would like to know how a nigga would be doing in japan also

edit: im an idiot.
November 10, 2012 @ 00:43:04 AM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle
Hes teachn english

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 10, 2012 @ 00:44:20 AM
Post: 1920
Join Date: May 2011
nah he just likes sideways pussy nigga
November 10, 2012 @ 00:47:19 AM
Post: 1881
Join Date: Oct 2009
Location: canada, dirty gully town near toronto
lol @ this nigga stos. phaggot is wearing gay ass platform shoes with the cyan sole. got his moms cardigan on also. son droppin subliminals implyin his shit costs alot but that nigga got that porcupine asian fro cant even afford to get a haircut yet he droppin a thou on some tap dancing shoes
November 10, 2012 @ 00:48:21 AM
Post: 1881
Join Date: Oct 2009
Location: canada, dirty gully town near toronto
you know he took like 15 pictures all from different camera angles, edited it on instagram, posted it on tumblr then went back inside and changed into a black t shirt, apc and vans and went about his day as usual
November 10, 2012 @ 00:48:46 AM
Post: 3670
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
@livestock the original founder of Tdots Mentality. The one and only Frank motherfuckin Kang

Instagram: @esoJlaziR

November 10, 2012 @ 01:10:45 AM
Post: 447
Join Date: Nov 2011
Location: Toronto
you guys really reachin
November 10, 2012 @ 01:12:24 AM
Post: 116
Join Date: Nov 2011
Location: Canada


H&M
Wings + Horns
Wings + Horns
Saturday NYC
dat minimum wage outerwear smh

premes.tumblr.com // instagram: travisfuckinghall - VanCity

November 10, 2012 @ 01:13:28 AM
Post: 1247
Join Date: Jul 2010
Location: the golden state


LOL @ AVANT GARDE HOMOS

SUPREME
STRAY RATS
SAME PANTS
FREE RUNS
November 10, 2012 @ 01:20:11 AM
Post: 742
Join Date: Sep 2011
Location: Southern California


Undefeated
Ronin
N&F
Supreme Snakeskin Chukkas

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

November 10, 2012 @ 01:22:53 AM
Post: 3199
Join Date: Jul 2009
November 10, 2012 @ 01:35:42 AM
Post: 371
Join Date: Aug 2008
Location: Washington, D.C.
Originally posted by Inactive User
I remember him saying a while back that he taught English and then he worked for some iphone/facebook game marketing company


this. only now i'm the director of the marketing department

Instagram: @realronjunior

November 10, 2012 @ 01:46:44 AM
Post: 246
Join Date: Nov 2011
Location: New Jersey, Montclair

Untitled by jordanselesnick, on Flickr

my acapella releases plastic masterpieces through telekinesis

November 10, 2012 @ 02:12:32 AM
Post: 208
Join Date: May 2012
Originally posted by Inactive User

LOL @ GOING FROM A PINOID IN SNAPBACKS TO SOME POORMANS NINJAGOTH HOMO LMAOOOO GO BACK TO TUMBLR PLZ


umm i never wore snapbacks? you must have me mistaken for someone else.

and if you think this is a "poorman" outfit, check yourself.


He's right, this is an expensive women's outfit. Get it right yall.


'06 nigga wearing a skirt lol
November 10, 2012 @ 02:13:36 AM
Post: 1919
Join Date: May 2011
Location: beach
November 10, 2012 @ 02:28:59 AM
Post: 2294
Join Date: Nov 2011
Location: California

Anyone know of a coaches jacket that fits/looks like this one but is black and aint sup?
November 10, 2012 @ 02:32:02 AM
Post: 2192
Join Date: May 2009
Location: Coyutla, Mexico
Is that Koto coaches jacket?
November 10, 2012 @ 02:33:26 AM
Post: 2294
Join Date: Nov 2011
Location: California
Is that Koto coaches jacket?

90% sure its supreme
November 10, 2012 @ 02:34:07 AM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
@brybo After midnight had one just like it couple seasons ago. I've seen ppl resell them here but its kinda pricey.
November 10, 2012 @ 02:36:37 AM
Post: 2294
Join Date: Nov 2011
Location: California
Originally posted by Inactive User
@brybo After midnight had one just like it couple seasons ago. I've seen ppl resell them here but its kinda pricey.

Thanks man, forgot to say I could care less about the leopard, if you know of anything else I would appreciate it.
November 10, 2012 @ 02:51:58 AM
Post: 4158
Join Date: Apr 2009


mitch rodney


8 un likes????? whAT ARE YALL FUCKIN STUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII



????
November 10, 2012 @ 03:40:45 AM
Post: 900
Join Date: Mar 2012


Undefeated
Ronin
N&F
Supreme Snakeskin Chukkas


My Nigga smokeyface
November 10, 2012 @ 03:47:10 AM
Post: 24
Join Date: Nov 2011
Location: swag city
swagson?
November 10, 2012 @ 03:57:56 AM
Post: 380
Join Date: Jan 2010
Location: Disneyland
@livestok lmfao still roastin i see you
November 10, 2012 @ 04:09:53 AM
Post: 1818
Join Date: Dec 2008
Location: STHLM
jacket looks sloppy as fuck..

carhartt
dickies x hideout
stussy x fragment design
apc
vans
November 10, 2012 @ 04:14:09 AM
Post: 340
Join Date: Jun 2012
Location: Animal Pharm


Undefeated
Ronin
N&F
Supreme Snakeskin Chukkas

Info on undftd jacket?

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

November 10, 2012 @ 04:29:34 AM
Post: 1946
Join Date: Jan 2011
Location: nyc
Is that Koto coaches jacket?


i wouldn't recommend the koto coach's. i had the camo one, and it was the worst fitting jacket i've ever had.

ig quinnandres

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x