WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Nov 22, 2012 @ 00:03
nigga
U aint trippy in yo mama bathroom

lol my moms bathroom but i got my jeans hanging from it right? nah nigga you wrong

Shoes: http://hypebeast.com/forums/sneakers/180684/page/2#4412598 Clothes: http://hypebeast.com/forums/apparel/180685/page/2#4412477

Nov 22, 2012 @ 00:06
My jeans are in da bafroom
Dat mean I own da house
Nov 22, 2012 @ 00:15



Damn i thought u wer black this whole time
Nov 22, 2012 @ 00:18
^ lol same
My jeans are in da bafroom
Dat mean I own da house

i aint bout to go back and forth with some sorry ass nigga about whos bathroom it is. that shit is lulz

Shoes: http://hypebeast.com/forums/sneakers/180684/page/2#4412598 Clothes: http://hypebeast.com/forums/apparel/180685/page/2#4412477

Nov 22, 2012 @ 00:22
^ lol same
My jeans are in da bafroom
Dat mean I own da house

i aint bout to go back and forth with some sorry ass nigga about whos bathroom it is. that shit is lulz


my nigga dont trip those two are mentally challenged fuck boys, they live on the internet.

london has the face of a cartoon character with down syndrome.
Nov 22, 2012 @ 00:24


no wonder that quiet kid in class doesn't wanna talk to you, you have the appearance of a complete fuck boy.

This belongs in the zumiez thread oh wai
Nov 22, 2012 @ 01:01
Nov 22, 2012 @ 01:04
^ lol same
My jeans are in da bafroom
Dat mean I own da house

i aint bout to go back and forth with some sorry ass nigga about whos bathroom it is. that shit is lulz

Backin down so soon?

You must have caught a glimpse of Ak Mensah's powerful biceps
Nov 22, 2012 @ 01:05
^ lol same

i aint bout to go back and forth with some sorry ass nigga about whos bathroom it is. that shit is lulz


my nigga dont trip those two are mentally challenged fuck boys, they live on the internet.

london has the face of a cartoon character with down syndrome.

preach smokeyface both those lames need to get outside.


bruh i can hang my draws in a public bathroom this nigha dont own shit
and yall too can shut the fuck up
and bow down to my post count

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 22, 2012 @ 01:10
Hella band$ and Hella post$
Nov 22, 2012 @ 01:11
yvg thug gawd
post count on post count
savage nigha lifestyle

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 22, 2012 @ 01:15



dislike this

radda radda radda

Nov 22, 2012 @ 01:16



dislike this

ok i will
Nov 22, 2012 @ 01:16








instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 22, 2012 @ 01:19
pretty muthfucka working retail
jiggy mutha fucka in the changing room
wearing faux furs rockin ox furs eatin ox tails sippin cock spur

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 22, 2012 @ 01:22



dislike this


You look sweet nigga

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Nov 22, 2012 @ 01:28

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Nov 22, 2012 @ 01:35
baby milo...really nigha

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 22, 2012 @ 01:53
baby milo...really nigha



yuh

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Nov 22, 2012 @ 01:54



dislike this

lookin like
Nov 22, 2012 @ 01:54
huy

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 22, 2012 @ 02:54
Haven't done this in awhile.
(Invalid img)
Nov 22, 2012 @ 03:26
What shoes are those keedvin? Nice fit

.

Nov 22, 2012 @ 03:37
alden indy

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Nov 22, 2012 @ 04:06


10 Deep
Bathing Ape
Levi's
NSW

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

Nov 22, 2012 @ 04:12
pants way too baggy
Nov 22, 2012 @ 04:18

Nov 22, 2012 @ 04:25
@justsayray

there's like 5 black people on HB right now bruh, im a frail azn

@vos15

Jacket is winter varsity by Temple of Jawnz
Nov 22, 2012 @ 04:44
U said it wud get better...


wanky, the new london
Nov 22, 2012 @ 06:07

i love u all

This topic is locked, replies are no longer accepted.