WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Nov 19, 2012 @ 01:41




are you wearing ski boots?! hahahaha
Nov 19, 2012 @ 02:17
These aint no ones ski boots they are the same height as some timbs...

instagram- @phantom.lounge

Nov 19, 2012 @ 02:20
the-arm, fuck off kid. you're just another dude dressed by the internet. if you guys look through his old fits, its all typical hypebeast.com/forums garbage. and now you're all 'hi fshnz.' congrats on wasting your parents' money.
Nov 19, 2012 @ 02:22
Wow @ these last pages.. Step yo game up playa

drug-runs.tumblr.com

Nov 19, 2012 @ 02:27
Originally posted by Inactive User
the-arm, fuck off kid. you're just another dude dressed by the internet. if you guys look through his old fits, its all typical hypebeast.com/forums garbage. and now you're all 'hi fshnz.' congrats on wasting your parents' money.


lol at actually catching feelings from what another nigga wears. Since you are so passionate and know so much about fashion let us see what you got.
Nov 19, 2012 @ 02:33
In b4 i aint gotta prove nun to you nighas

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 19, 2012 @ 03:20
Originally posted by Inactive User
the-arm, fuck off kid. you're just another dude dressed by the internet. if you guys look through his old fits, its all typical hypebeast.com/forums garbage. and now you're all 'hi fshnz.' congrats on wasting your parents' money.


Makes account just to hate.

Nov 19, 2012 @ 03:22
Challenge fit #1
Who can pull off wearing a skirt

I vote @mouthwashjosh to win
Nov 19, 2012 @ 04:05


All Orisue everything, Vans Syndicates and awkward knee bulge.

IG: @armandosaysno

Nov 19, 2012 @ 04:07
Originally posted by Inactive User

info
vote for ya boy in the last round of the ronin contest smokeyface


where to find chinos with sheen?
Nov 19, 2012 @ 04:11
@the-arm what zip up???

www.headhunterla.com

Nov 19, 2012 @ 04:35


lol @ the arm tryna be all high fashion and looking like shit in the mean time
Nov 19, 2012 @ 04:37
Originally posted by Inactive User
the-arm, fuck off kid. you're just another dude dressed by the internet. if you guys look through his old fits, its all typical hypebeast.com/forums garbage. and now you're all 'hi fshnz.' congrats on wasting your parents' money.


Haha I missed you hypebeast, I dont have parents money to waste but thanks for the comments all.
@vndrew hood is silent

http://instagram.com/zanderxmasom

Nov 19, 2012 @ 05:42
you will never get pussy wearing a skirt
Nov 19, 2012 @ 05:43
what type of relationships/ interactions do you have with people where you would not get absolutely clowned on for wearing a skirt
Nov 19, 2012 @ 05:46
you will never get pussy wearing a skirt

He wasnt wearing a skirt for the pussy, he was doing it for HB.
Nov 19, 2012 @ 05:46
It's not a skirt it's called a cockbib #pause
Nov 19, 2012 @ 05:48
been a while....mind the skirt

Info on hoodie?

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Nov 19, 2012 @ 05:58
He just said up there ^ that it is Silent.
Nov 19, 2012 @ 06:03
Originally posted by Inactive User

info
vote for ya boy in the last round of the ronin contest smokeyface


where to find chinos with sheen?


H&M x flash

LOWBALL PARADISE: http://hypebeast.com/forums/apparel/159669

Nov 19, 2012 @ 06:33


info on everything
Nov 19, 2012 @ 08:09


this past week end

fit1-preme new era(no vis),navyblue hoodie,preme varsity,jack wills trousers,beaters
fit2-preme bucket, polo jacket, chambray,rugby trousers, clarks

gatonoir.tumblr.com :check out my artwork and photos thanks

Nov 19, 2012 @ 08:29
Originally posted by Inactive User
Niggas can't dress for shit in that Ronin contest. Clean fit though


now if they wear a skirt....
( ͡° ͜ʖ ͡°)

ig supremecellar

Nov 19, 2012 @ 08:38

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

Nov 19, 2012 @ 09:03
been a while....mind the skirt



i cant cosign this shit
Nov 19, 2012 @ 14:12
yeah, and then when they are imported into canada you pay duty tax + HST. it equals out to the same as buying them for 400 here. I've tried it with many different types of shoes.


man, you're lame as fuck. regardless of that, items shipped from tbs never get hit by duties or taxes smh...

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Nov 19, 2012 @ 14:37


+

Nov 19, 2012 @ 14:43
info on pants?

fukasignature.com ... glad we have these back tho

Nov 19, 2012 @ 14:49
Pants is my project, more info soonblushing
Nov 19, 2012 @ 15:04
yeah, and then when they are imported into canada you pay duty tax + HST. it equals out to the same as buying them for 400 here. I've tried it with many different types of shoes.


man, you're lame as fuck. regardless of that, items shipped from tbs never get hit by duties or taxes smh...


tru for me until this recent order. i just got hit with one by fed ex in the mail. however haven paid it yet. so will see maybe they sent it back to tbs and they will cover it (doubt it tho)

17000 ferrari

This topic is locked, replies are no longer accepted.