WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Nov 10, 2012 @ 22:42
wassup niggas



Supreme 5 panel
alife
wings + horns
wings + horns
common projects


Damn you talk hella shit on niggas but this is smokeyface

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Nov 10, 2012 @ 22:47
jacket looks sloppy as fuck..

carhartt
dickies x hideout
stussy x fragment design
apc
vans


Very clean smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


Best fit I've seen since 09 real talk



how dat d taste b
Nov 10, 2012 @ 23:01
Who the fuck still wear stussy

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 10, 2012 @ 23:16
Who the fuck still wear stussy

ignore this, he just wants attention.
Nov 10, 2012 @ 23:19
^ double-taps b



stfu u noob only ogs know the wuhtaps reference smokeyface

i love u all

Nov 10, 2012 @ 23:48
Who the fuck still wear stussy

ignore this, he just wants attention.


Ignore this,hes an idiot

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 11, 2012 @ 00:00
^ double-taps b


nah they said its Wu)Taps b

Instagram: @esoJlaziR

Nov 11, 2012 @ 00:05
Who the fuck still wear stussy

ignore this, he just wants attention.


Were you not on this niggas dick once upon a time??)

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Nov 11, 2012 @ 00:06
Originally posted by Inactive User
ignore this, he just wants attention.


Were you not on this niggas dick once upon a time??)

We broke up, he dont love me no moe.
Nov 11, 2012 @ 00:15
I dont fuk wit u nigha
Word is bond

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 11, 2012 @ 00:25
Fuckit. SimpleShit

Shoes: http://hypebeast.com/forums/sneakers/180684/page/2#4412598 Clothes: http://hypebeast.com/forums/apparel/180685/page/2#4412477

Nov 11, 2012 @ 01:04
@stos that's a good fit, but you'd get better feedback on SuFu.
Not hating, it's just that the gothninja thing is just a more common style over there.


what the fuck are you talking about? just cuz the fit is different doesnt mean its good. looks like hot garbage. and wearing a skirt and filtering on instagram does not make a fit goth ninja or some revolutionary style
Nov 11, 2012 @ 01:25
some recent fits










dat bt2 lifestyle
Nov 11, 2012 @ 02:51
Secrette and Rare video of ya boi cooking in the hallways and spreading based positivity and based education to students throughout the wurld
http://www.youtube.com/watch?v=Cb-1FkxM7hY
Nov 11, 2012 @ 03:20
Secrette and Rare video of ya boi cooking in the hallways and spreading based positivity and based education to students throughout the wurld
http://www.youtube.com/watch?v=Cb-1FkxM7hY


Da fuq is that nigga wearing a tight ass skirt blood?

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Nov 11, 2012 @ 03:29
Spirit Week the girls always play football and some niggas choose to be cheerleaders. He was one of em.
Nov 11, 2012 @ 04:22
Secrette and Rare video of ya boi cooking in the hallways and spreading based positivity and based education to students throughout the wurld
http://www.youtube.com/watch?v=Cb-1FkxM7hY

You're gaining the weight back, you were on a roll
Nov 11, 2012 @ 04:24




Info on this jacket?
Nov 11, 2012 @ 06:13
@dtgsigns

NEIGHBORHOOD Alley jacket
Nov 11, 2012 @ 06:31

www.nagoyayom.com

Nov 11, 2012 @ 07:43
Who the fuck still wear stussy


lol who the fuck wears fake?

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Nov 11, 2012 @ 08:14
Nov 11, 2012 @ 08:20
Nah.

ig @hentaiwarlord

Nov 11, 2012 @ 08:21
Nov 11, 2012 @ 08:32


every pinoy copped dat jacket at h&m
Nov 11, 2012 @ 09:33


Very clean smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


Best fit I've seen since 09 real talk



how dat d taste b


I was fishing. You caught the bait
Nov 11, 2012 @ 09:56
^ Oh I know that. I just wanted to expose hypebeast forums to different styles. This site's fashion sense is so narrow, everyone goes ape shit when they see something look different and then still hate on people who dress like everyone else. I knew I was going to attract hate, that's why I posted it here.

@vinman46 You can't even see my body under all the layers. I can't take you seriously. You say the dumbest shit, really.

Shoutouts to @hndlz


Do you even lift?
do you think your outfit is so future? youre wearing a fucking parka with its hood up with jeggings and a fucking cardigan around your waist with blue crepe sole loafers
?)

then you have the audacity to talk about how you lift rofl lifting your moms pink dumbbells in the basement is not going to the gym

you just try to emulate trends and fail at it horribly
dat awkward frail life

Nov 11, 2012 @ 10:11
Wearing a cardigan would be impossible to wrap around the waist. It's called a long cardigan. And yes in terms of hypebeast waywt my outfits are very future. And like I said before, I like to work out to keep a slim body. Ain't trying to get yoked.

Your username is horrible btw.
Nov 11, 2012 @ 10:12
I wasn't going to come back to post fits but I'll do it again cause I'm so coolblushing

Nov 11, 2012 @ 10:20
dat pubic beard
This topic is locked, replies are no longer accepted.