SALE - Up to 70% Off - Shop Now
November 5, 2012 @ 07:17 AM
mackness

Post: 2638

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

swag so retarded up in here

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

November 5, 2012 @ 08:20 AM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

@mouthwashjosh

Come on bhaiya, why are you so hostile? I have a feeling as pretty as you look in those indian print purses and matching caps that you're not as tough as you come across on the internet. There are no gay niggas in hello kitty shirts catching bodies out here, only thing being caught by dudes like that are venereal diseases around their rectum from intercourse with other dudes.

If it cools down your Na'an bread, I thought your Drive costume was cool, doesn't mean I'm gonna cook your curry or anything though. Just don't pop shit online if you're the type apologize in person. Keep it teen sau, Red Dot Sahbat.

November 5, 2012 @ 08:47 AM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

@sandy ur so beautiful *blushes* yeh, u make me shy
November 5, 2012 @ 10:39 AM
daytona squared

Post: 1798

Join Date: Mar 2009

Location: seattle

idk why asians on this website talk shit...like really have u ever been inside a US high school? all the asians get bullied and clique up like weird ass fobs. aint no asian kid cool, then u guys come on here living vicariously through clothing and shit tryna flex when ur probably not even above 5'6 lol. yall needa stop bruh


like really ur race is the race that everyone designates as having tiny dicks and being nerds on a massive scale chill the fuck out and go sit on the floor eatin rice at some small ass table wit yo slippers on cuz ya momma said no shoes no matter how deadstock dey are


these niggas over here getting spanked by their dad for taking fit pics in the mirror and dey mom notice foot imprints in the carpet n shit smh log off

no swag November

November 5, 2012 @ 11:03 AM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

idk why asians on this website talk shit...like really have u ever been inside a US high school? all the asians get bullied and clique up like weird ass fobs. aint no asian kid cool, then u guys come on here living vicariously through clothing and shit tryna flex when ur probably not even above 5'6 lol. yall needa stop bruh


like really ur race is the race that everyone designates as having tiny dicks and being nerds on a massive scale chill the fuck out and go sit on the floor eatin rice at some small ass table wit yo slippers on cuz ya momma said no shoes no matter how deadstock dey are


these niggas over here getting spanked by their dad for taking fit pics in the mirror and dey mom notice foot imprints in the carpet n shit smh log off

November 5, 2012 @ 11:19 AM
JohnvHarrison

Post: 2071

Join Date: Nov 2011

idk why asians on this website talk shit...like really have u ever been inside a US high school? all the asians get bullied and clique up like weird ass fobs. aint no asian kid cool, then u guys come on here living vicariously through clothing and shit tryna flex when ur probably not even above 5'6 lol. yall needa stop bruh


like really ur race is the race that everyone designates as having tiny dicks and being nerds on a massive scale chill the fuck out and go sit on the floor eatin rice at some small ass table wit yo slippers on cuz ya momma said no shoes no matter how deadstock dey are


these niggas over here getting spanked by their dad for taking fit pics in the mirror and dey mom notice foot imprints in the carpet n shit smh log off



http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

November 5, 2012 @ 12:32 PM
vizual

Post: 190

Join Date: Sep 2012

idk why asians on this website talk shit...like really have u ever been inside a US high school? all the asians get bullied and clique up like weird ass fobs. aint no asian kid cool, then u guys come on here living vicariously through clothing and shit tryna flex when ur probably not even above 5'6 lol. yall needa stop bruh


like really ur race is the race that everyone designates as having tiny dicks and being nerds on a massive scale chill the fuck out and go sit on the floor eatin rice at some small ass table wit yo slippers on cuz ya momma said no shoes no matter how deadstock dey are


these niggas over here getting spanked by their dad for taking fit pics in the mirror and dey mom notice foot imprints in the carpet n shit smh log off

November 5, 2012 @ 02:09 PM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo


upthefunk

November 5, 2012 @ 02:57 PM
FACE

Post: 740

Join Date: Jun 2006

Location: Orlando

To a Friends wedding. My brother and myself on the right.

Orlando, FL. OG as fuck.

November 5, 2012 @ 03:27 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

you guys looks suspect
November 5, 2012 @ 04:07 PM
real nigga

Post: 1577

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

Mouthwashjosh came on HB and caught feelings while London chilling. Don't lie, you know thats how you really dress boi

#3jeanshawty #nomeatjustsauce

November 5, 2012 @ 04:12 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

boy thought he could touch me
thought his keystrokes would cut the skin
that boy mad that hes still outside the gates of the cute nigga gang castle
peasant

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 5, 2012 @ 05:03 PM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

idk why asians on this website talk shit...like really have u ever been inside a US high school? all the asians get bullied and clique up like weird ass fobs. aint no asian kid cool, then u guys come on here living vicariously through clothing and shit tryna flex when ur probably not even above 5'6 lol. yall needa stop bruh


like really ur race is the race that everyone designates as having tiny dicks and being nerds on a massive scale chill the fuck out and go sit on the floor eatin rice at some small ass table wit yo slippers on cuz ya momma said no shoes no matter how deadstock dey are


these niggas over here getting spanked by their dad for taking fit pics in the mirror and dey mom notice foot imprints in the carpet n shit smh log off

Ur white trying to act black doe.
November 5, 2012 @ 05:08 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

and you switch sides every five minutes
your a bad jester in the cute nigha castle

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 5, 2012 @ 05:11 PM
thenorthside

Post: 3254

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

idk why asians on this website talk shit...like really have u ever been inside a US high school? all the asians get bullied and clique up like weird ass fobs. aint no asian kid cool, then u guys come on here living vicariously through clothing and shit tryna flex when ur probably not even above 5'6 lol. yall needa stop bruh


it's clear that he is passionate about this topic and really, every topic. stand up when you piss, acting like a real female complaining about everything, going off on some wild tangents homie.
keep it moving.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

November 5, 2012 @ 05:11 PM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

There are sides?
November 5, 2012 @ 05:15 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

you bitch made bruh

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 5, 2012 @ 05:24 PM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

Art thou mad?
November 5, 2012 @ 05:42 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

mad never
emotions arnt on display
simply stating the truth as i see it

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 5, 2012 @ 05:51 PM
vinman46

Post: 269

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

You fucks need to get some jobs and stop crying to some phaggots on hypebeast
November 5, 2012 @ 05:56 PM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

mad never
emotions arnt on display
simply stating the truth as i see it

ditto.
November 5, 2012 @ 06:02 PM
freemaxb

Post: 120

Join Date: Jun 2012

@justsayrayray
Flip floppin ass bitch
November 5, 2012 @ 06:11 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

You fucks need to get some jobs and stop crying to some phaggots on hypebeast


im sorry my job allows me to sit at a computer all day
have fun in the factory..or the end of a cash register
cant pull up hypebeast on the burger king register

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 5, 2012 @ 06:16 PM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011

You fucks need to get some jobs and stop crying to some phaggots on hypebeast


im sorry my job allows me to sit at a computer all day
have fun in the factory..or the end of a cash register
cant pull up hypebeast on the burger king register


lol nigga you bragging about being able to sit at a computer and go on HB all day? god damn no wonder you so frail
November 5, 2012 @ 06:21 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

you mirin my post count?

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 5, 2012 @ 06:27 PM
YoungRizal

Post: 3568

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

Y'all should PM each other and stop thrashing this thread man. Come on now

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

November 5, 2012 @ 06:31 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

you shud cry some more
i mean since we suggesting things

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 5, 2012 @ 06:33 PM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011

Y'all should PM each other and stop thrashing this thread man. Come on now


fuck your thread nigga, where ever im at is the thread, suck a dick swagswag
November 5, 2012 @ 06:37 PM
nochurch

Post: 855

Join Date: Nov 2011

Location: CANADA

CRACKPIPE WHERE YOU BEEN

Turn me up some. six sixty-five plus one

November 5, 2012 @ 06:41 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle


instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top