WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Oct 31, 2012 @ 21:38

X X X
Contest details will be posted on the official Ronin facebook page Tonight October 31, 9PM EST. Enter for a chance to win a Hellhounds or NGNM hoodie, among other prizes!!
Oct 31, 2012 @ 22:24

Excuse the messy room.
Oct 31, 2012 @ 23:36


don't have a mirror.
Nov 01, 2012 @ 00:17

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Nov 01, 2012 @ 00:18

lol i wish you could see my very pretty dress... or i couldve found a better mirror..

happy halloween everyone~!

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Nov 01, 2012 @ 00:43

supreme
unbranded
vans
+ kewl sawks

hndlz.tumblr.com

Nov 01, 2012 @ 00:43

lol i wish you could see my very pretty dress... or i couldve found a better mirror..

happy halloween everyone~!

Errmagawd your a black mage from final fantasy so hawt, cast me a level 3 fire ma.
Nov 01, 2012 @ 00:52

Am I the only one who hates how the pants fit? And how uncoordinated the shoes look? Fuck outta here with that floral hat dude you have orange sneakers and black and khaki. Look like an assclown if you ask me.
Nov 01, 2012 @ 01:19

Excuse the messy room.


What denim?
Nov 01, 2012 @ 02:06

664382_520759084620097_1444927722_o by scumshytproto, on Flickr

gears of war and preme
Nov 01, 2012 @ 02:07
@protoscum90 I will slap you in gears

http://jnmcknss.tumblr.com/

Nov 01, 2012 @ 02:08
No.
Nov 01, 2012 @ 02:10
triple box rogo

www.headhunterla.com

Nov 01, 2012 @ 02:13
@protoscum90 I will slap you in gears


lol im not the greatess but just kno ive been playing since the day it came out.if u dare add me and get cut up
protoscum90
Nov 01, 2012 @ 02:14
Young du I was semi-pro for gears 1 and 2 I'm on that next level nerd shit

http://jnmcknss.tumblr.com/

Nov 01, 2012 @ 02:18
Young du I was semi-pro for gears 1 and 2 I'm on that next level nerd shit


i played both as well man lol.its just yu kno its a totally different game from the others so thts y i didnt mention it.
Nov 01, 2012 @ 02:19
Let's stop the nerd circle jerk before someone get's mad

http://jnmcknss.tumblr.com/

Nov 01, 2012 @ 02:21
Let's stop the nerd circle jerk before someone get's mad


lol u kno how tht go man.gow ftw!!!!!
Nov 01, 2012 @ 02:29
Originally posted by Inactive User

Am I the only one who hates how the pants fit? And how uncoordinated the shoes look? Fuck outta here with that floral hat dude you have orange sneakers and black and khaki. Look like an assclown if you ask me.


stfu frail nigga

so now evrything has to match? colurs complimentation =/= matching fuck nigga(aint nuttin wrong w/ matchin tho)

oh let me guess u dun like the pants cuz they aint tight enuff to see the shape of his nuts huh, fuccboi?

and his shoes r air max infrareds holy shit where u comin from w/ dat orange, put ur glasses back on u homosexual ass nerd mufucka
Nov 01, 2012 @ 02:31

Excuse the messy room.


What denim?

Unbranded straight fit.
Nov 01, 2012 @ 02:38
Originally posted by Inactive User

Am I the only one who hates how the pants fit? And how uncoordinated the shoes look? Fuck outta here with that floral hat dude you have orange sneakers and black and khaki. Look like an assclown if you ask me.


stfu frail nigga

so now evrything has to match? colurs complimentation =/= matching fuck nigga(aint nuttin wrong w/ matchin tho)

oh let me guess u dun like the pants cuz they aint tight enuff to see the shape of his nuts huh, fuccboi?

and his shoes r air max infrareds holy shit where u comin from w/ dat orange, put ur glasses back on u homosexual ass nerd mufucka


sooo fucking mad i missed those infrareds smfh.nice fit dude
Nov 01, 2012 @ 03:20
hay guiz

Nov 01, 2012 @ 03:29
info on decor

bein edgy aint all its cracked up to be

Nov 01, 2012 @ 03:32

Excuse the messy room.
Fuckin dope hoodie.

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Nov 01, 2012 @ 03:43


What denim?

Unbranded straight fit.


How did you size?
Nov 01, 2012 @ 03:50
are those converse fragments @unknown force
Nov 01, 2012 @ 03:59
gave my hb fam a list of fits to thumb down...lol how come ya dont look at the camera...









Where's that abondon thread gif at ?
Nov 01, 2012 @ 04:03
click the pic for alternative

Instagram: @esoJlaziR

Nov 01, 2012 @ 04:08
Originally posted by Inactive User

Am I the only one who hates how the pants fit? And how uncoordinated the shoes look? Fuck outta here with that floral hat dude you have orange sneakers and black and khaki. Look like an assclown if you ask me.


lmao dead

i love u all

Nov 01, 2012 @ 04:17
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User

Am I the only one who hates how the pants fit? And how uncoordinated the shoes look? Fuck outta here with that floral hat dude you have orange sneakers and black and khaki. Look like an assclown if you ask me.


lmao dead


STOP wearing floral. it's not summer anymore.
This topic is locked, replies are no longer accepted.