WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

October 11, 2012 @ 02:37:29 AM
Post: 867
Join Date: Jan 2012
Location: SJ
inb4 someone changes "shitty pics" to "shitty fit" and says "fixed"
October 11, 2012 @ 02:48:53 AM
Post: 717
Join Date: Oct 2010
Location: Uniqlo
Birthday dinner pics.



Sorry for shitty pics. Mad mosaic blur.

A BATHING APE
UNIQLO
TIMBERLAND (recycled)


Dat superior leg pose.

nyannyanpartycat.tumblr.com/

October 11, 2012 @ 02:50:59 AM
Post: 1873
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
It got chilly in California.


This deserves neither likes nor dislikes. It's a very average outfit.

Basic grey hoodie.

Basic rolled jeans.

Basic clean Janoskis.


All I hear is hate. It shouldn't matter what it is made of. All that matters is it looks good together.
Hoodie by cotton on
Jeans naked and famous weird guy indigo
mint janoski's aka Tiffany janoski's.


Never realized how whiny you were

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

October 11, 2012 @ 02:51:15 AM
Post: 958
Join Date: May 2011
Location: Wisconsin
Originally posted by Inactive User
Urban outfitters i think.

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

October 11, 2012 @ 02:55:40 AM
Post: 674
Join Date: Mar 2012
Location: SF
Originally posted by Inactive User

Info on shoes?
October 11, 2012 @ 03:02:53 AM
Post: 67
Join Date: May 2009
Location: Toronto


come outta your hole you frail bitch


Wow this guy is a diva. @richboy-2 immah fall back now. Just keep my gov name outta your mouth


Can't think of a single person who's had a good experience with this guy
October 11, 2012 @ 03:11:57 AM
Post: 735
Join Date: Nov 2011
Location: CANADA
JAY, let your collar sleep famb.

Turn me up some. six sixty-five plus one

October 11, 2012 @ 03:19:08 AM
Post: 2787
Join Date: Jan 2009
Location: Chuo_Osaka
Birthday dinner pics.



Sorry for shitty pics. Mad mosaic blur.

A BATHING APE
UNIQLO
TIMBERLAND (recycled)


Those timbs weigh more than you take them off bruh, dead_____

Don't badmind me.

October 11, 2012 @ 03:28:22 AM
Post: 797
Join Date: Jan 2011


guyitsmathew, vndrew, kafka, the-arm, taliban smokeyface
October 11, 2012 @ 03:33:24 AM
Post: 80
Join Date: Sep 2012
October 11, 2012 @ 03:41:34 AM
Post: 481
Join Date: Feb 2010
I live in Columbus, OH but I have dual citizenship. My dad is Canadian I go up to shwa (lol) every summer and chill in Toronto, thinking about going to college up there

ryerson/toronto are aight, big bonus cause they're in toronto so the nightlife is awesome, ALWAYS something going on
western, laurier, guelph-all good schools that party extremely fucking hard, little outside toronto though


by a little outside of toronto you mean buttfuck nowhere

who gives a fuck? the second largest oktoberfest party next to munich is being held in "buttfuck nowhere" next weekend.
i'd rather spend the school year in the loo or guelph over toronto any day of the week. if you say different you're fuckin clueless. u of t is 90% asian bookworms and the majority crowd is lame as fuck. you probably attend humber or some shit.
October 11, 2012 @ 03:46:09 AM
Post: 179
Join Date: Nov 2011
dam didnt some many people from toronto are on here
October 11, 2012 @ 03:56:43 AM
Post: 153
Join Date: Feb 2006
Location: L.A.
Let me bless all you squares with something.


Mothafucka

October 11, 2012 @ 04:01:57 AM
Post: 922
Join Date: Jan 2011
Location: Toranta
Let me bless all you squares with something.




da gawd
October 11, 2012 @ 04:08:32 AM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
Let me bless all you squares with something.



"Money didn't sleep. Neither did I"

I will forever remember this quote from you.
October 11, 2012 @ 04:08:52 AM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California
@realnigga thank you thank you
October 11, 2012 @ 04:11:30 AM
Post: 230
Join Date: May 2009
Location: Biting Swag
ryerson/toronto are aight, big bonus cause they're in toronto so the nightlife is awesome, ALWAYS something going on
western, laurier, guelph-all good schools that party extremely fucking hard, little outside toronto though


by a little outside of toronto you mean buttfuck nowhere

who gives a fuck? the second largest oktoberfest party next to munich is being held in "buttfuck nowhere" next weekend.
i'd rather spend the school year in the loo or guelph over toronto any day of the week. if you say different you're fuckin clueless. u of t is 90% asian bookworms and the majority crowd is lame as fuck. you probably attend humber or some shit.

It's actually this weekend. Got tickets to it gonna be fucking dope smokeyface but on another note, waterloo IS actually in the middle of nowhere. Dunno bout guelph, but I go to Waterloo and there's a ton of asians here and people are weird/lame as hell here. Thank god I know a lot of people who actually go out all the time and that my program is mad chill. Dunno what you're tryna get at bashing UofT when Waterloo is pretty bad itself
October 11, 2012 @ 04:39:50 AM
Post: 900
Join Date: Mar 2012


Topman.
Uniqlo.
Nike Air Yeezy 2.
wehatelondon is a faggot.


calling london a fag trying to dress like yeezy
October 11, 2012 @ 05:06:38 AM
Post: 958
Join Date: May 2011
Location: Wisconsin
Let me bless all you squares with something.

Nigga smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

October 11, 2012 @ 05:39:35 AM
Post: 1117
Join Date: Apr 2008
Location: Canada
by a little outside of toronto you mean buttfuck nowhere

who gives a fuck? the second largest oktoberfest party next to munich is being held in "buttfuck nowhere" next weekend.
i'd rather spend the school year in the loo or guelph over toronto any day of the week. if you say different you're fuckin clueless. u of t is 90% asian bookworms and the majority crowd is lame as fuck. you probably attend humber or some shit.

It's actually this weekend. Got tickets to it gonna be fucking dope smokeyface but on another note, waterloo IS actually in the middle of nowhere. Dunno bout guelph, but I go to Waterloo and there's a ton of asians here and people are weird/lame as hell here. Thank god I know a lot of people who actually go out all the time and that my program is mad chill. Dunno what you're tryna get at bashing UofT when Waterloo is pretty bad itself

UW isn't that bad, but if you want to party then come to Laurier for sure smokeyface I'd know since I go there. Pre much all UW kids I know either just go to Rev or Bombers Wednesday lol. But yeah Oktoberfest is this week as well.
October 11, 2012 @ 06:12:27 AM
Post: 1208
Join Date: Jul 2010
Birthday dinner pics.



Sorry for shitty pics. Mad mosaic blur.

A BATHING APE
UNIQLO
TIMBERLAND (recycled)


LOL, you back again, willnellis? i know its u, no need to hide anymore blushing
(Invalid img)
(Invalid img)
October 11, 2012 @ 06:17:13 AM
Post: 1272
Join Date: Jul 2008
Location: New York
October 11, 2012 @ 06:26:04 AM
Post: 503
Join Date: Jul 2009
Originally posted by Inactive User


Have to requote this, too.
Well fitting clothes combined to a clean, own style. Chapeau, The-Arm!

Beste Grüße aus Deutschland!

October 11, 2012 @ 07:03:16 AM
Post: 352
Join Date: Aug 2008
Location: toronto/seoul
hb toronto so g wit it, meet up sesh in scarcity
October 11, 2012 @ 08:49:57 AM
Post: 274
Join Date: Aug 2009
Location: Aotearoa


Geller, Geller, (N)ine's

Originally posted by Inactive User


Plus Vndrew and Cboom! Stay fly smokeyface
October 11, 2012 @ 09:40:52 AM
Post: 412
Join Date: Apr 2012
Location: Boston, MA
JAY, let your collar sleep famb.


Your right it was cold ass shit though and i didnt buy a scully yet...

instagram- @phantom_lounge_617...

October 11, 2012 @ 09:41:46 AM
Post: 412
Join Date: Apr 2012
Location: Boston, MA

instagram- @phantom_lounge_617...

October 11, 2012 @ 11:36:57 AM
Post: 1873
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
Let me bless all you squares with something.



Thank you basedron.

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

October 11, 2012 @ 14:04:55 PM
Post: 481
Join Date: Feb 2010
by a little outside of toronto you mean buttfuck nowhere

who gives a fuck? the second largest oktoberfest party next to munich is being held in "buttfuck nowhere" next weekend.
i'd rather spend the school year in the loo or guelph over toronto any day of the week. if you say different you're fuckin clueless. u of t is 90% asian bookworms and the majority crowd is lame as fuck. you probably attend humber or some shit.

It's actually this weekend. Got tickets to it gonna be fucking dope smokeyface but on another note, waterloo IS actually in the middle of nowhere. Dunno bout guelph, but I go to Waterloo and there's a ton of asians here and people are weird/lame as hell here. Thank god I know a lot of people who actually go out all the time and that my program is mad chill. Dunno what you're tryna get at bashing UofT when Waterloo is pretty bad itself

i'm mainly talkin about laurier, and connestoga... loo not so much.
October 11, 2012 @ 15:31:34 PM
Post: 371
Join Date: Aug 2008
Location: Washington, D.C.


mishka x mark todd
uniqlo
nike

Instagram: @realronjunior

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x