WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

October 10, 2012 @ 23:15:48 PM
Post: 3188
Join Date: Aug 2009
Location: Toronto
dead @ nirun smokeyface
and hell no, fuck that, do it in front of the original nomad on richmond, money's on rizal

college life, i gotta go to class tho...
lol and my jeans fit fine, it's just the angle

You in college buying PBJs and ToJ? Shiiit, I'm tryna get like you


it's called a job.

edit: kyx - n(n) converses are smokeyface

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

October 10, 2012 @ 23:21:51 PM
Post: 447
Join Date: Nov 2011
Location: Toronto
main event rizal vs. richboy 8pm dundas square
October 10, 2012 @ 23:25:11 PM
Post: 2738
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
Do that shit on absolute avenue in sauga lol
October 10, 2012 @ 23:26:31 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011


this is not ok lol....
and whos purse is that?

IG: @mobbyluii

October 10, 2012 @ 23:28:19 PM
Post: 447
Join Date: Nov 2011
Location: Toronto
Mack where u from?
October 10, 2012 @ 23:29:42 PM
Post: 2049
Join Date: Apr 2012
idk y u guys that roll up thing. shit got me numbers doe. thx hb
October 10, 2012 @ 23:30:01 PM
Post: 2738
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
I live in Columbus, OH but I have dual citizenship. My dad is Canadian I go up to shwa (lol) every summer and chill in Toronto, thinking about going to college up there
October 10, 2012 @ 23:31:03 PM
Post: 1215
Join Date: Jul 2006
Location: Toronto
that little bitch richard got no response n I know he be lurkin'

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

October 10, 2012 @ 23:36:04 PM
Post: 481
Join Date: Feb 2010
I live in Columbus, OH but I have dual citizenship. My dad is Canadian I go up to shwa (lol) every summer and chill in Toronto, thinking about going to college up there

ryerson/toronto are aight, big bonus cause they're in toronto so the nightlife is awesome, ALWAYS something going on
western, laurier, guelph-all good schools that party extremely fucking hard, little outside toronto though
October 10, 2012 @ 23:38:28 PM
Post: 447
Join Date: Nov 2011
Location: Toronto
so many hb toronto missed connections
October 10, 2012 @ 23:40:18 PM
Post: 2738
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
Been lookin' at Uni of Toronto because I toured there architecture program last year and it was pretty nice
October 10, 2012 @ 23:52:07 PM
Post: 1874
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
dead @ nirun smokeyface
and hell no, fuck that, do it in front of the original nomad on richmond, money's on rizal

college life, i gotta go to class tho...
lol and my jeans fit fine, it's just the angle

You in college buying PBJs and ToJ? Shiiit, I'm tryna get like you


it's called a job.

edit: kyx - n(n) converses are smokeyface


I go to school full time and pay bills and rent while working 20 hours a week, buying shit like that is out of the qiestion

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

October 11, 2012 @ 00:00:19 AM
Post: 25
Join Date: Jan 2009
Location: city of Angels


LEVIS
BBC
N+F
CHUCKS
October 11, 2012 @ 00:02:09 AM
Post: 577
Join Date: Nov 2011
Location: seattle WA
It got chilly in California.

lol why the fuck does this have 8 dislikes yall some hatin ass niggas

brvndon.tumblr.com

October 11, 2012 @ 00:06:07 AM
Post: 2049
Join Date: Apr 2012
It got chilly in California.

lol why the fuck does this have 8 dislikes yall some hatin ass niggas

didnt see this, actually clean.
October 11, 2012 @ 00:07:56 AM
Post: 32
Join Date: Aug 2012
cus it's basic as fuck and dude looks simp bashful like someone just complimented him
October 11, 2012 @ 00:09:14 AM
Post: 2049
Join Date: Apr 2012
cus it's basic as fuck and dude looks simp bashful like someone just complimented him

u dont like seeing people happy? dafuq
October 11, 2012 @ 00:11:13 AM
Post: 32
Join Date: Aug 2012
October 11, 2012 @ 00:11:15 AM
Post: 3199
Join Date: Jul 2009
October 11, 2012 @ 00:13:39 AM
Post: 1215
Join Date: Jul 2006
Location: Toronto


come outta your hole you frail bitch

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

October 11, 2012 @ 00:24:42 AM
Post: 93
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
Damn, didn't realize how many people on HB were from toronto.

Richboy stay losing

//FS//: S/S '12 Supreme x TNF black jacket in L. Camel Camp Cap in khaki. Sz 10 Supreme x Nike SB Dunk Low. PM me

October 11, 2012 @ 00:30:25 AM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California
cus it's basic as fuck and dude looks simp bashful like someone just complimented him

You are mad because I am happy. My girlfriend kept making me laugh when she was taking it. It makes me even happier that my joy brings you envy.
October 11, 2012 @ 00:34:38 AM
Post: 2049
Join Date: Apr 2012


come outta your hole you frail bitch

lol can someone fill me in on whats going on here
October 11, 2012 @ 00:35:24 AM
Post: 1874
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
lol why the fuck does this have 8 dislikes yall some hatin ass niggas

lmfao forreal doe they hate just to hate. negative nancys, im still waiting on drew to take this thumb bs outta here real talk


Thumbs ain't going nowhere. The fuck is a Drew? That nigga and the "mods" don't do shit here.

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

October 11, 2012 @ 00:36:43 AM
Post: 1881
Join Date: Oct 2009
Location: canada, dirty gully town near toronto
I live in Columbus, OH but I have dual citizenship. My dad is Canadian I go up to shwa (lol) every summer and chill in Toronto, thinking about going to college up there

ryerson/toronto are aight, big bonus cause they're in toronto so the nightlife is awesome, ALWAYS something going on
western, laurier, guelph-all good schools that party extremely fucking hard, little outside toronto though


by a little outside of toronto you mean buttfuck nowhere
October 11, 2012 @ 00:42:34 AM
Post: 93
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
I live in Columbus, OH but I have dual citizenship. My dad is Canadian I go up to shwa (lol) every summer and chill in Toronto, thinking about going to college up there

ryerson/toronto are aight, big bonus cause they're in toronto so the nightlife is awesome, ALWAYS something going on
western, laurier, guelph-all good schools that party extremely fucking hard, little outside toronto though


by a little outside of toronto you mean buttfuck nowhere

laurier and guelph are like an hour out

//FS//: S/S '12 Supreme x TNF black jacket in L. Camel Camp Cap in khaki. Sz 10 Supreme x Nike SB Dunk Low. PM me

October 11, 2012 @ 00:44:17 AM
Post: 922
Join Date: Jan 2011
Location: Toranta
laurier and guelph are like an hour out


They're still in buttfuck nowhere. There's nothing to do in Guelph.
October 11, 2012 @ 00:47:28 AM
Post: 2453
Join Date: Jul 2012
Location: USA
Shut the fuck up about Canada already
it's been proven Canadians= frail
ex. J.biebs, 3zero6,etc.

Edit: #USAgang
we in dis

taste the glamour

October 11, 2012 @ 00:50:47 AM
Post: 922
Join Date: Jan 2011
Location: Toranta
Shut the fuck up about Canada already
it's been proven Canadians= frail
ex. J.biebs, 3zero6,etc.

Edit: #USAgang
we in dis


Fuck you.
Timbits>>>
October 11, 2012 @ 00:50:58 AM
Post: 2049
Join Date: Apr 2012
I think Canada might be a good place, mostly french n white people no ghetto people. Can someone prove this if im right?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x