WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Oct 19, 2012 @ 08:26
Lazy fit, lazy day.

For the people still messaging me, the jacket was from h&m

lol called it

Shoes: http://hypebeast.com/forums/sneakers/180684/page/2#4412598 Clothes: http://hypebeast.com/forums/apparel/180685/page/2#4412477

Oct 19, 2012 @ 10:57
Originally posted by Inactive User


piff
Oct 19, 2012 @ 11:50
Originally posted by Inactive User
Only if your included drumstick thighs

Can't, you'll auto win with them dickies.


Dead.gif

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 19, 2012 @ 16:08
@capt-baho

info on sweatshirt


i made it. well screenprinted my shit on it
Oct 19, 2012 @ 17:11
From a few days back


Polo
H&M
APC
Cons

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Oct 19, 2012 @ 17:49
Originally posted by Inactive User

What u looking at


ig supremecellar

Oct 19, 2012 @ 17:55
Originally posted by Inactive User

What u looking at

(Invalid img)

ig supremecellar

Oct 19, 2012 @ 18:04
yeah that looks like shit button up your jacket normally and get a haircut you can actually pull offblinkyeyes


my girl loves to slide her fingers trough my mohawk while I'm fuckin her so I think I can actually pull it off blushing

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 19, 2012 @ 18:24
yeah that looks like shit button up your jacket normally and get a haircut you can actually pull offblinkyeyes


your girl loves to slide her fingers trough my mohawk while I'm fuckin her so I think I can actually pull it off blushing


"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Oct 19, 2012 @ 18:25
lol'd

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 19, 2012 @ 18:25


kinetics x columbia
stussy
supreme
wired h
uniqlo
nike sb

Instagram: @realronjunior

Oct 19, 2012 @ 18:27
Teov you my nigga for dat bruh smokeyface

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Oct 19, 2012 @ 19:35
@suprememilk
I showed you my legs, now show them your dickies, son.

Shirt
LVC
Clarks
Oct 19, 2012 @ 19:49


missy lemme see them nipss

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 19, 2012 @ 19:58
wtf cant even go back to the previous page

www.headhunterla.com

Oct 19, 2012 @ 20:00
thread is fucked up

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

Oct 19, 2012 @ 20:00
Thread works for me

http://jnmcknss.tumblr.com/

Oct 19, 2012 @ 20:02
wtf cant even go back to the previous page

All you have to do is click on "last"
Oct 19, 2012 @ 20:13
every thread is doing that thou
hb lost
with out the young gawds shining ora the site is slowly dying

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 19, 2012 @ 20:19
Thunder thighs on deck

Hate
Hate
Hate
Hate

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Oct 19, 2012 @ 20:34
Originally posted by Inactive User
Thunder thighs on deck

Hate
Hate
Hate
Hate

Dope as fuck. So unexpected. So delight and original. So based. I'm in emotional tears right now for being bestowed upon.
Oct 19, 2012 @ 20:37
@justsayray damn thanks man that really touched my heart, you got a white boy feeling all sentimental n shit

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Oct 19, 2012 @ 20:37
Originally posted by Inactive User
Thunder thighs on deck

Hate
Hate
Hate
Hate


Bullhead denim gang I see you my nigga smokeyface

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Oct 19, 2012 @ 20:39
no bill cosby sweater my nigga?

http://jnmcknss.tumblr.com/

Oct 19, 2012 @ 20:41
no bill cosby sweater my nigga?

Nah man, you know your the only white man pulling them off

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Oct 19, 2012 @ 20:42
Fit wouldn't be that bad with different jeans tho

http://jnmcknss.tumblr.com/

Oct 19, 2012 @ 22:27


Stussy 5 Panel
Supreme Zip Up Hoody
APC Denim
Stefan Janoski Mid
Oct 19, 2012 @ 22:33
thats ight,

not a big enough box logo my niga
take some viagra
Oct 19, 2012 @ 22:36


Stussy 5 Panel
Supreme Zip Up Hoody
APC Denim
Stefan Janoski Mid

Alaska represent!

Oct 19, 2012 @ 22:43


me: shirt, pants, vans

nephew: polo, denim, jay's

gatonoir.tumblr.com :check out my artwork and photos thanks

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0