WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Oct 18, 2012 @ 07:04
I'm far too lifestyle for this human.
Couple days ago for dat NRML X NAKED AND FAMOUS COLLAB...CAWP WHILE YOU CAN ONLINE...
http://nrml.ca/naked-and-famous-nrml-x-naked-famous-weird-guy-tiger-leopard-camo.html
they're buck and weird but you should buy them so i make more money.

Fred Perry X2
N&F X NRML
Red Wings

yeah you look cool as fuck fingering the camera goof
Oct 18, 2012 @ 09:25
goof? are you a middle aged mom

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Oct 18, 2012 @ 10:50

Sophnet
Reigning Champ
Blank T
Samurai
Nike
Oct 18, 2012 @ 11:01


what size Destroyer?
Oct 18, 2012 @ 11:05
Originally posted by Inactive User
I'm far too lifestyle for this human.
Couple days ago for dat NRML X NAKED AND FAMOUS COLLAB...CAWP WHILE YOU CAN ONLINE...
http://nrml.ca/naked-and-famous-nrml-x-naked-famous-weird-guy-tiger-leopard-camo.html
they're buck and weird but you should buy them so i make more money.

Fred Perry X2
N&F X NRML
Red Wings



this one much better smokeyface and i dont fuck with skinny jeans either but fit matters lol





why b smh it was all going so well until this
Oct 18, 2012 @ 12:36
Haha I didn't actually buy these... Photoshoot for the store to display pants.
Oct 18, 2012 @ 13:17

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 18, 2012 @ 13:22
Haha I didn't actually buy these... Photoshoot for the store to display pants.


Oops can't read

justwentfullretard.jpg
Oct 18, 2012 @ 13:32

Calvin Klein, Supreme, APC, Converse


ur so feminine how can niggas even like ur fits
Oct 18, 2012 @ 13:33
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User


poor man's baho and reggie


again.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Oct 18, 2012 @ 14:44

Calvin Klein, Supreme, APC, Converse


im so feminine how can i hate on another niggas fits

damn bruh it be like that sumtimes

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 18, 2012 @ 16:12
I'm far too lifestyle for this human.
Couple days ago for dat NRML X NAKED AND FAMOUS COLLAB...CAWP WHILE YOU CAN ONLINE...
http://nrml.ca/naked-and-famous-nrml-x-naked-famous-weird-guy-tiger-leopard-camo.html
they're buck and weird but you should buy them so i make more money.

Fred Perry X2
N&F X NRML
Red Wings


man I'm really starting to hate this repo tiger camo shit. its not even close at all. it looks like vomit art

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

Oct 18, 2012 @ 16:47
@dforest I wouldn't wear those pants but i think the fit is dope smokeyface

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Inactive User

Oct 18, 2012 @ 21:22
Oct 18, 2012 @ 21:56

Calvin Klein, Supreme, APC, Converse


ur so feminine how can niggas even like ur fits

Please explain. I don't understand/see the femininity that you speak of. You should post a fit if you can do better.
Oct 18, 2012 @ 22:00

carhartt
apc
vans vault sk8 hi zip lx
herschel supply co

https://www.instagram.com/larisrasidovic/

Oct 18, 2012 @ 23:00


im so feminine how can i hate on another niggas fits

damn bruh it be like that sumtimes



Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Oct 18, 2012 @ 23:04
Oct 18, 2012 @ 23:14


what's so lol'able about my fit ? it's just a plain varsity, shirt and a pair of chinos ...... it's better than the overall thrash been posted in the last 633 pages blinkyeyes

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 18, 2012 @ 23:21
BAHO smokeyface

To class

Supreme Bone, Pocket, X Levis
Jordan Bred 1's

To go work French Montana last week and get a bottle thrown at me...

Supreme Budweiser
RL Cords
Vans Sk8-Lo
Oct 18, 2012 @ 23:30
Originally posted by Inactive User

Straight smokeyface smokeyface

Shoes: http://hypebeast.com/forums/sneakers/180684/page/2#4412598 Clothes: http://hypebeast.com/forums/apparel/180685/page/2#4412477

Oct 18, 2012 @ 23:41


L^o^L


what's so lol'able about my fit ? it's just a plain varsity, shirt and a pair of chinos ...... it's better than the overall thrash been posted in the last 633 pages blinkyeyes

fit on the varsity makes it look like you have tits that you're trying to keep in

//FS//: S/S '12 Supreme x TNF black jacket in L. Camel Camp Cap in khaki. Sz 10 Supreme x Nike SB Dunk Low. PM me

Oct 18, 2012 @ 23:44
let the old man live, he's just trying to get his wooster on :|

Oct 19, 2012 @ 00:02
Oct 19, 2012 @ 00:07


camo bdu
levis
cons
Oct 19, 2012 @ 00:10
Oct 19, 2012 @ 00:17
@toyotaguy got it at the thrift
Oct 19, 2012 @ 00:20
Lol I'm not swaggerjackin wooster anyway, btw excuse me if I've been hitting the gym for over an year and the jacket fits me tight around my chest, it's called pectoral jacket penetration, no thug

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 19, 2012 @ 00:26

Instagram: @patrickromain

Oct 19, 2012 @ 00:27


info on button up??
This topic is locked, replies are no longer accepted.