WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Oct 17, 2012 @ 00:29

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 17, 2012 @ 00:36
Man this thread needs to be cleaned up...
Oct 17, 2012 @ 00:55
Bruh can you spell? Lol Log off hypebeast for a sec and learn
How to properly spell ..then comment on my hats ole immortal one


*spell properly

verb, adjective lifestyle.

instagram: @timcchuan

Oct 17, 2012 @ 01:26
no for real ... why yo hands by his ass bruh ?

laughinghtzt.jpg" alt="" />


RIP?
Oct 17, 2012 @ 01:29
never

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 17, 2012 @ 01:33
holy shit been forever.



smokeyface had to go back so many pages
Oct 17, 2012 @ 01:55
Originally posted by Inactive User
Man this thread needs to be cleaned up and some banning...


Fixed

Instagram: @esoJlaziR

Oct 17, 2012 @ 02:07
fucking gay ass niga london
Oct 17, 2012 @ 02:22
fuck you gay ass niggers I just want to see pictures of clothes there was not one fit on the last page stop spamming your gifs.

word.
(and somebody ban wehatelondan again)

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

Oct 17, 2012 @ 02:23
Oct 17, 2012 @ 02:35
Originally posted by Inactive User
Man this thread needs to be cleaned up and some IP banning...


Fixed


.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Oct 17, 2012 @ 02:37
wtf happened.
nice richard.

www.headhunterla.com

Oct 17, 2012 @ 02:38


me:
supreme
uu
pbj
supvans

her:
gyakusou
acne
nike

my girl stay styling on me


kill them before they procreate

Ban

i second that

your girls fit > all these basic hoes on campus

Ig@rickrossowens

Oct 17, 2012 @ 02:41
look up more blah on youtube

scroll down and click on the video
Oct 17, 2012 @ 02:45


shitty fit
hate
my
job

radda radda radda

Oct 17, 2012 @ 03:52
Simple solution: just ignore london, stop feedin' him (this has been said before...)

http://jnmcknss.tumblr.com/

Oct 17, 2012 @ 04:00


shitty fit
hate
my
job

Ma nigha are you like one of those hella stressed sassy nighas that be like ''you're on in 5!'' On tv shows and stuff?

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Oct 17, 2012 @ 04:09
It looks like he works in retail, seeing as all his pictures seem to be where the fitting rooms are at.

http://jnmcknss.tumblr.com/

Oct 17, 2012 @ 04:12
Originally posted by Inactive User
Man this thread needs to be cleaned up and some IP banning...


Fixed


.


actually thinkin ip bans gonna do shit when u can just change it. come on son.

@freshstart-2 piecesin that fit are dope except for the shoes
Oct 17, 2012 @ 05:56


me:
supreme
uu
pbj
supvans

her:
gyakusou
acne
nike

my girl stay styling on me


THAT GYAKUSOU
Oct 17, 2012 @ 13:44
fuck you gay ass niggers I just want to see pictures of clothes there was not one fit on the last page stop spamming your gifs.

word.
(and somebody ban wehatelondan again)


How you gonna drop the N-bomb with dat milky white skin tone?
Oct 17, 2012 @ 14:08
That diamond supply gear got that boy gasd

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 17, 2012 @ 14:45


girls wearing gyakusou are always fine af
Oct 17, 2012 @ 15:05

Calvin Klein, Supreme, APC, Converse
Oct 17, 2012 @ 15:44
@nelsonliuser
Does your girl even run?
Oct 17, 2012 @ 16:31
@nelsonliuser
Does your girl even run?


she copped it because she can, you mad cause you broke? $300 windbreaker life, you ain't bout that life

nlsnl.tumblr.com

Oct 17, 2012 @ 17:04
she copped it because she can, you mad cause you broke? $300 windbreaker life, you ain't bout that life


lmao and you are? your shit is light anyway.
fuck outta here with that bullshit.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Oct 17, 2012 @ 17:05
@nelsonliuser
Does your girl even run?


she copped it because she can, you mad cause you broke? $300 windbreaker life, you ain't bout that life


lol really caught feelings huh? I was joking you faggot.
"Do you even lift?"
Oct 17, 2012 @ 17:17
lol thought you were taking shots at my girl, I apologize. Also the men's version is $400 so yeah I really am not bout that life either lol

nlsnl.tumblr.com

Oct 17, 2012 @ 17:25
^theres no recovery

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

This topic is locked, replies are no longer accepted.