WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Oct 04, 2012 @ 04:09
Yea man that's the price

They're like $1,100 something same shit

http://jnmcknss.tumblr.com/

Oct 04, 2012 @ 05:28
Originally posted by Inactive User
damn this guy is about that sk8 life


You need to post more again. This thread has too much same old fuckery and lacking some good ol comedy


bruh i cant even fuck wit these dudes anymore lol this website is filled with homosexual black kids and nerd ass niggas nowadays i only fuck wit the shoutbox and the occasional post

i love u all

Oct 04, 2012 @ 06:04
the-arm v2.0 inspired inb4 shitty fit comment/ nice boxes in the background..


www.headhunterla.com

Oct 04, 2012 @ 06:49
the-arm v2.0 inspired inb4 shitty fit comment/ nice boxes in the background..


Oct 04, 2012 @ 06:59
the-arm v2.0 inspired inb4 shitty fit comment/ nice boxes in the background..


You need DRKSHDW or some Rick Owens.
Oct 04, 2012 @ 07:36
u guys r fucking lsrs
Oct 04, 2012 @ 07:50
That's disgusting

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Oct 04, 2012 @ 07:52
Originally posted by Inactive User
You need to post more again. This thread has too much same old fuckery and lacking some good ol comedy


bruh i cant even fuck wit these dudes anymore lol this website is filled with homosexual black kids and nerd ass niggas nowadays i only fuck wit the shoutbox and the occasional post

Stay in that shoutbox then fairy ass nigga
Oct 04, 2012 @ 08:10
@thug why the fuck you posting some dude's penis up in here. That shit is mad unnecessary.

fuck outta here with your fat ass
Oct 04, 2012 @ 08:12
nsw
Supreme

Blank t

Norse Projects

Nike
Oct 04, 2012 @ 08:51
smfh

www.headhunterla.com

Oct 04, 2012 @ 08:53


I spilled kool aid on my shirt when I got home from school.

smokeyface
Oct 04, 2012 @ 09:10
@thug

The fact that you even have the embed code for that image means either you
a) searched for a picture of a guys dick
b) saved a picture of a guys dick to your computer then uploaded it

either way that's a whole new level of susss....
Oct 04, 2012 @ 09:52
Is there another WDYWT thread? Maybe a Non-Chat Edition.

Instagram: @patrickromain

Oct 04, 2012 @ 10:34
fucking dead @ thugs pictures

and what rick owens is yall riff raffin about. I aint seen none of these teenage boppers with em 1 stack shoes.

Nobody here living that lifestyle.
Oct 04, 2012 @ 10:41
@thug

The fact that you even have the embed code for that image means either you
a) searched for a picture of a guys dick
b) saved a picture of a guys dick to your computer then uploaded it

either way that's a whole new level of susss....


c) googled 'Things FibreLight likes'
Oct 04, 2012 @ 10:51
@thug

The fact that you even have the embed code for that image means either you
a) searched for a picture of a guys dick
b) saved a picture of a guys dick to your computer then uploaded it

either way that's a whole new level of susss....


c) googled 'Things FibreLight likes'


Time for some laughs
Oct 04, 2012 @ 11:18
Originally posted by Inactive User
If they were reserved for rich people middle class people wouldn't be able to afford them. If he can keep a stable home and splurge enough to buy 1200 USD shoes then he's doing something right.


most middle class people cant afford them, they just think they can. if you're spending more than 50 percent of your paycheck on some shoes nigga you need to re adjust your definition of afford.


Oh shit! Honestly guys I'm not rich so dont have the luxury to be stupid with my money....but I'm a free man without debt and few responsibilities which is the way I like it. I buy a few nice items a year and the rest is a mix of thrifted, 2nd hand or cheaper pieces simple as that.

http://instagram.com/zanderxmasom

Oct 04, 2012 @ 11:25
I been suggested a wdywt no chat
But if we just posted sum no chat these fuck boys wudnt have nun to cry about
Asking why u got rick owens and a none gold finsh tub

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 04, 2012 @ 11:27
trying to assess a nigga's financial situation through his fit pics, smfh. killin me b

Throwed like judo.

Oct 04, 2012 @ 11:29
Nigha shut up
Where yo fits

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 04, 2012 @ 11:55
RIP Dascudo
Oct 04, 2012 @ 13:30
smh close thread.
then again, there are no mods here anymore.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Oct 04, 2012 @ 13:51
Man the last time I posted dick pictures my account got perma banned. Where @drew-a at? Wtf is this

Instagram: @esoJlaziR

Oct 04, 2012 @ 14:13
smh close thread.
then again, there are no mods here anymore.



ima buy you some tampons..pussy

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 04, 2012 @ 15:08

the quiet life pocket tee
$9 camo shorts
10/10 picture quality
Oct 04, 2012 @ 15:27
Man the last time I posted dick pictures my account got perma banned. Where @drew-a at? Wtf is this

Snitchin ass fairy
Oct 04, 2012 @ 18:00
#Cuteniggagang killed dis thread RIP peasants
Oct 04, 2012 @ 19:47
I been suggested a wdywt no chat
But if we just posted sum no chat these fuck boys wudnt have nun to cry about
Asking why u got rick owens and a none gold finsh tub


pretty sure there is a thread for that

unless it was never made for 2012

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Oct 04, 2012 @ 19:53
sufu has a "pics only waywt" thread and people actually only post pics without the tryhard troll comments. then again, this is hb and tryhards like @thug will post dicks regardless.
This topic is locked, replies are no longer accepted.