WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

September 19, 2012 @ 22:07:52 PM
Post: 967
Join Date: Jan 2012
Location: Califas
Originally posted by Inactive User
Mixing Supreme and Hollister is like having filet mignon with grape soda

And what do you drink everytime you eat it

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

September 19, 2012 @ 22:10:51 PM
Post: 995
Join Date: Apr 2009
Location: CT
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Mixing Supreme and Hollister is like having filet mignon with grape soda

And what do you drink everytime you eat it


merlot smokeyface
September 19, 2012 @ 22:17:04 PM
Post: 193
Join Date: Jul 2009
Location: The Last Frontier

September 19, 2012 @ 22:46:14 PM
Post: 2295
Join Date: Nov 2011
Location: California
September 19, 2012 @ 22:50:10 PM
Post: 446
Join Date: Jul 2012
Originally posted by Inactive User


dat vintage HB swag smokeyface
September 19, 2012 @ 22:53:07 PM
Post: 193
Join Date: Aug 2012
Location: Anchorage, AK

Tumblr: patrickromain.tumblr.com Instagram: @patrickromain Twitter: @patrickromainjr

September 19, 2012 @ 23:37:25 PM
Post: 3675
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Mixing Supreme and Hollister is like having filet mignon with grape soda

And what do you drink everytime you eat it


merlot smokeyface


Steak and wine is like sex smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

Instagram: @esoJlaziR

September 19, 2012 @ 23:47:45 PM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central



it was cool outside today

Damn you that frail and be saying nigga all the time ahhaa
September 19, 2012 @ 23:50:09 PM
Post: 1643
Join Date: Apr 2008
Originally posted by Inactive User
Mixing Supreme and Hollister is like having filet mignon with grape soda


lol which is filet mignon?
September 20, 2012 @ 00:14:10 AM
Post: 2550
Join Date: Jun 2006
Location: killa cali
hollister, obviously. all fuckbois nowadays rock supreme, thus supreme = grape soda
September 20, 2012 @ 00:27:59 AM
Post: 967
Join Date: Jan 2012
Location: Califas
Originally posted by Inactive User
Mixing Supreme and Hollister is like having filet mignon with grape soda


lol which is filet mignon?

Holister of course smh, newb

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

September 20, 2012 @ 00:30:26 AM
Post: 2739
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
@$pecial Kol@ it's just a word haha
September 20, 2012 @ 00:47:20 AM
Post: 120
Join Date: Jun 2012
Originally posted by Inactive User


Nat Geo mountain range on point smokeyface
September 20, 2012 @ 01:20:41 AM
Post: 456
Join Date: Jun 2012
Location: New York
@mackness denim?
September 20, 2012 @ 01:24:00 AM
Post: 269
Join Date: Dec 2011
Location: Cali.


lol at tryin get those e-creds back after posting your face.

you definitely posted this like 3 times before

Looking for in size 8.5-9 003 Authentics/Chukka PM ME!

September 20, 2012 @ 01:28:40 AM
Post: 967
Join Date: Jan 2012
Location: Califas
@$pecial Kol@ it's just a word haha

Yea a word you have no right to say, and you know you wouldn't be caught saying it in front of anyone who is black

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

September 20, 2012 @ 01:29:38 AM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central
Originally posted by Inactive User
@$pecial Kol@ it's just a word haha

Yea a word you have no right to say, and you know you wouldn't be caught saying it in front of anyone who is black

smokeyface
September 20, 2012 @ 01:36:54 AM
Post: 2739
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
I actually say it in front of black people all the time, just not sketchy ones who would beat the shit out of me.
September 20, 2012 @ 01:39:23 AM
Post: 2739
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
@major momotaros jb0101 I posted some pics in the denim evo thread, here
September 20, 2012 @ 01:42:06 AM
Post: 967
Join Date: Jan 2012
Location: Califas
I actually say it in front of black people all the time, just not sketchy ones who would beat the shit out of me.

Stfu your soft

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

September 20, 2012 @ 01:42:57 AM
Post: 2739
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
Originally posted by Inactive User
I actually say it in front of black people all the time, just not sketchy ones who would beat the shit out of me.

Stfu your soft

I know I'm not hard so I'm not gonna act hard, I'd rather not get my ass beat
September 20, 2012 @ 01:46:08 AM
Post: 2049
Join Date: Apr 2012
nothing wrong with saying nigga as long as you don't use it as a racist term.
September 20, 2012 @ 01:48:20 AM
Post: 1322
Join Date: Mar 2012
Location: north america
you guys are funny. yeah they're hollister jeans.. i get em free cuz i work there lol

fucking bullshit
Hollister employees can't get things for free. Only shitty discounts

stop fucking lying you Hollister jeggings wearing mother asshole

one of my roommates used to work there. he had tons of free shit, but he stole it

be careful what you pretend to be

September 20, 2012 @ 01:49:35 AM
Post: 340
Join Date: Jun 2012
Location: Animal Pharm
Originally posted by Inactive User
I actually say it in front of black people all the time, just not sketchy ones who would beat the shit out of me.

Stfu your soft

I know I'm not hard so I'm not gonna act hard, I'd rather not get my ass beat

Atleast he real with himself. And lol @Ilikemilk for calling somebody soft behind a computer screen.

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

September 20, 2012 @ 01:56:35 AM
Post: 967
Join Date: Jan 2012
Location: Califas
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Stfu your soft

I know I'm not hard so I'm not gonna act hard, I'd rather not get my ass beat

Atleast he real with himself. And lol @Ilikemilk for calling somebody soft behind a computer screen.

Oh waaaaah computer screen my ass, just like he's dropping n bombs behind a computer screen solid arguement though, idiot
Edit: and your going to sit here and try to convince me the kid wearing slim jeans and a bill Cosby sweater is going to stand up for him self smh

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

September 20, 2012 @ 01:57:26 AM
Post: 2739
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
I'm sure you call people soft irl just like I drop the n bomb, not a big deal.
edit: I'll stand up for myself if I need to, but I just try to avoid being put in that kinda situation anyways

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 20, 2012 @ 02:15:53 AM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
One of my favorite tees, a little faded but still looks cool to me.
(Click picture to see detailed pic of tee)



edit: 500th post

diamonds are forever.

September 20, 2012 @ 02:16:53 AM
Post: 553
Join Date: Jul 2012
arguing about the use of a word over the web

September 20, 2012 @ 02:17:32 AM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central
One of my favorite tees, a little faded but still looks cool to me.
(Click picture to see detailed pic of tee)


Not feeling the hat
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x