WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Oct 01, 2012 @ 00:32
Doing ya niggas favor...


Don't badmind me.

Oct 01, 2012 @ 00:33
yall niggas weird.

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Oct 01, 2012 @ 00:39
smh

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Oct 01, 2012 @ 00:50
She got on a techni color dream coat

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 01, 2012 @ 00:52
message me ma i got something for u
My superior fit


whats good fam

i love u all

Oct 01, 2012 @ 00:52
Unquenchable
Oct 01, 2012 @ 00:56
danielle post pic; the thirst becomes apparent.

dudes need to go outside and socialize a bit.

radda radda radda

Oct 01, 2012 @ 00:59
junya. nsw. seiko. levis. visvim

No Hate. The watch and gold chain don't go together. Visvim definitely make up for it though.
Oct 01, 2012 @ 01:02


Bape
APC
Jack Purcell
Orvis watch
J. Crew belt

Lexus

diamonds are forever.

Oct 01, 2012 @ 01:05
message me ma i got something for u
My superior fit
Tha yung gawd Robbank$

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Oct 01, 2012 @ 01:18
LONG TIME, NO POST.

Here's from last night at my friend's bar where screech was chillin.


TOP $$$ FOR - SUPREME ROSARY TEE/CREWNECK SIZE MED.

Oct 01, 2012 @ 01:20
Got damn, I am not a bootleg vashtie.
I'm the real fuckin deal.
I AM FUCKING DANIELLE B. DO NOT CONFUSE ME.

DO NOT.
CONFUSE.
ME.


Also to who asked I'm black and irish. Thank you,
also peep the god Jamal Smith makin magic:

http://mysteryiniquity.blogspot.com/2012/09/poptartpete.html
www.soundcloud.com/poptartpete

OUT HERE.

EDIT: I'm from NOVA. But I reside in Philadelphia now.

nvm lol. you're jamal smith's gf?

this jamal lol?

http://www.guyitsmathew.net/

Oct 01, 2012 @ 01:22
@nirun looks dope!
Oct 01, 2012 @ 01:24
ya what up yall i know yall dont care about the shops, but know the hat in the first pic is DERTBAG.

g]http://farm9.staticflickr.com/8440/8015834924_52e4a1135f_z.jpg
Untitled by mysteryiniquity, on Flickr

mg]http://farm9.staticflickr.com/8033/8015844378_b47b9e896b_z.jpg
Untitled by mysteryiniquity, on Flickr

mg]http://farm9.staticflickr.com/8031/8015846985_aa8b7e7454_z.jpg
Untitled by mysteryiniquity, on Flickr

http://farm9.staticflickr.com/8182/8041023711_2cfb6c4974_z.jpg
Untitled by mysteryiniquity, on Flickr
im also wearing this exact outfit tomorrow so yeah


http://mysteryiniquity.blogspot.com
http://mysteryiniquity.blogspot.com
http://mysteryiniquity.blogspot.com
http://mysteryiniquity.blogspot.com
dont wanna simp but ive nver seen a girl this pretty before
Oct 01, 2012 @ 01:39
Let folks on the internet affect your feelings ...the frailest of the lifestyle
Hb aint real life
You nighas mean zero to my existence
Thats why i cant take n L or get ether
You cant smoke a quiter
And u cant effect a yuging who dont give a fuck
My eyebrows big my shoes fake my eyes a lil low
But i still got money and i still fuck bitches
I literally just had sex *i feel so used cause she came over just for dick*
But yeah bruh pm me yo number we can stay up lat n talk about ur hopes n dreams
Fit pic on the way i got a taste for a burger n a shake
No gif
In be for divided minds tells me i aint shit
N demon posts his new g shock

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 01, 2012 @ 01:43
Originally posted by Inactive User
message me ma i got something for u
My superior fit
Tha yung gawd Robbank$
Originally posted by Inactive User
message me ma i got something for u
My superior fit
Tha yung gawd Robbank$

Ride that dick

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 01, 2012 @ 01:44
Let folks on the internet affect your feelings ...the frailest of the lifestyle
Hb aint real life
You nighas mean zero to my existence
Thats why i cant take n L or get ether
You cant smoke a quiter
And u cant effect a yuging who dont give a fuck
My eyebrows big my shoes fake my eyes a lil low
But i still got money and i still fuck bitches
I literally just had sex *i feel so used cause she came over just for dick*
But yeah bruh pm me yo number we can stay up lat n talk about ur hopes n dreams
Fit pic on the way i got a taste for a burger n a shake
No gif
In be for divided minds tells me i aint shit
N demon posts his new g shock
^^ obviously it did effect your lil feelings or else you wouldn't have wrote that lmao

:)

Oct 01, 2012 @ 01:53
Originally posted by Inactive User
message me ma i got something for u
My superior fit
Tha yung gawd Robbank$
Originally posted by Inactive User
message me ma i got something for u
My superior fit
Tha yung gawd Robbank$

Ride that dick
It's called a joke dumb shit. Why the hell did you get unbanned?

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Oct 01, 2012 @ 02:05
Oct 01, 2012 @ 02:05
Cause try ass they may that they cant hold a real nigha down

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 01, 2012 @ 02:09

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

Oct 01, 2012 @ 02:29
Is it cool to type things in stream of consciousness
London a fag he might get bitches
Hb dun fell off
Thug got a fat ass
I lift bro

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Oct 01, 2012 @ 02:35
Is it cool to type things in stream of consciousness
London a fag he might get bitches
Hb dun fell off
Thug got a fat ass
I lift bro


Join date, Sept 2012.

I aint hatin but what you know about HB being "on" if you aint been here when it was "on".

diamonds are forever.

Oct 01, 2012 @ 02:37
Y'all are actually kinda weak for not knowing I date Jamal. Nomore hb brethren. Ppl need to calm down with people saying others are thirsty. Cause I'm a coo person nah mean. Hate on meh.

*walks away.
Lol ya fuckin bitches.
Oct 01, 2012 @ 02:38
@danielle wut happened to ur skin, u got lighter?

dat bleaching lifestyle smh ur hurtin ur own ppl, cmon
Oct 01, 2012 @ 02:42
Y'all are actually kinda weak for not knowing I date Jamal. Nomore hb brethren. Ppl need to calm down with people saying others are thirsty. Cause I'm a coo person nah mean. Hate on meh.

*walks away.
Lol ya fuckin bitches.

ay u cook some mean ass food tho
dat nigga jamal eatin good
Oct 01, 2012 @ 02:44
Is it cool to type things in stream of consciousness
London a fag he might get bitches
Hb dun fell off
Thug got a fat ass
I lift bro


Join date, Sept 2012.

I aint hatin but what you know about HB being "on" if you aint been here when it was "on".

u joined aug 2012 n ur making fun of him for joining a month later

finagle

Oct 01, 2012 @ 02:46
Is it cool to type things in stream of consciousness
London a fag he might get bitches
Hb dun fell off
Thug got a fat ass
I lift bro


Join date, Sept 2012.

I aint hatin but what you know about HB being "on" if you aint been here when it was "on".


Just because somebody joined a month ago doesnt mean they havent been lurking loooong before. Dummy

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Oct 01, 2012 @ 02:46
Y'all are actually kinda weak for not knowing I date Jamal. Nomore hb brethren. Ppl need to calm down with people saying others are thirsty. Cause I'm a coo person nah mean. Hate on meh.

*walks away.
Lol ya fuckin bitches.

Does Jamal still skate? I miss watching his videos

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Oct 01, 2012 @ 02:47
Danielle need to slow her role cuz she aint even all lat fine. Belowaveragefacegameshaaaaawty

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

This topic is locked, replies are no longer accepted.