Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 10, 2012 @ 11:20 PM
randomwhitemale

Post: 37

Join Date: May 2011

September 10, 2012 @ 11:21 PM
koolgtrap

Post: 3609

Join Date: Jun 2008





September 10, 2012 @ 11:30 PM
LoLife

Post: 1294

Join Date: Jul 2006

Location: Toronto



Wang
Geller
Common Projects
Porter


lmao, this just shows that spending big bucks doesn't make you look like it. Tank looks like hanes, jeans look generic, shoes and bag are ok though.


big bucks? the tank cost me 50 the pants cost me 150. The pants are great fitting, and I admit the picture doesn't do the fit justice. Anyways, it's what I wore so thanks for the likes/dislikes.

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

September 10, 2012 @ 11:33 PM
╒rozzy

Post: 1864

Join Date: May 2011

Location: California

More money than sense.

.

September 10, 2012 @ 11:34 PM
Pantic

Post: 3271

Join Date: Jan 2010

Location: The basement

Honestly i don't like that kind of style, why wear a tanktop with slimfit black pants and shoes like that? If you are gonna wear a tank top at least wear something relaxed along with it, that way it just seems like you got up for work and forgot to throw on ur shirt.
September 10, 2012 @ 11:36 PM
Liteskin Yusuke

Post: 408

Join Date: Feb 2012

Location: NYC



class

changed from Doom. I've learned to take HB not so seriously.

September 10, 2012 @ 11:48 PM
The-Arm

Post: 280

Join Date: Aug 2009

Location: Aotearoa

arm, I see you homie cool

Maiden Noir/Iron Heart/Stussy x Timberland

Have to quote this shit one more time cool
September 10, 2012 @ 11:49 PM
jayjetson617

Post: 400

Join Date: Apr 2012

Location: Boston, MA

When did niggas become label whores...supra or not these joints are hot and comfortable...

instagram- @phantom_lounge_617...

September 10, 2012 @ 11:50 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

More money than sense.

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 10, 2012 @ 11:53 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

When did niggas become label whores...supra or not these joints are hot and comfortable...


from, the site they was ightt

the back is trash


look like they made the shit out of


instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 10, 2012 @ 11:53 PM
DrakeDaGOAT

Post: 627

Join Date: Nov 2011

Location: seattle WA



Wang
Geller
Common Projects
Porter

this shit is nice
fuck the haters mayne

brvndon.tumblr.com

September 10, 2012 @ 11:53 PM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

When did niggas become label whores...supra or not these joints are hot and comfortable...

Nah they ugly as fuck b
September 10, 2012 @ 11:55 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle



Wang
Geller
Common Projects
Porter

this shit is nice
fuck me


fixed

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 10, 2012 @ 11:55 PM
Colin G.

Post: 629

Join Date: May 2008

i be chilling dog.

September 10, 2012 @ 11:58 PM
Mr_Chukes

Post: 2268

Join Date: Mar 2012

Location: California



Wang
Geller
Common Projects
Porter


lmao, this just shows that spending big bucks doesn't make you look like it. Tank looks like hanes, jeans look generic, shoes and bag are ok though.


big bucks? the tank cost me 50 the pants cost me 150. The pants are great fitting, and I admit the picture doesn't do the fit justice. Anyways, it's what I wore so thanks for the likes/dislikes.

I think the tank just needs a bit of ironing. Other than that I like it.
September 11, 2012 @ 12:04 AM
♥♥♥♥☮☮☮☮☮♥♥♥♥♥⚐⚑☺☺☺

Post: 1606

Join Date: Jul 2012

Location: Pretty boy central

@doctordoom
Ny school for the homeless?

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

September 11, 2012 @ 12:08 AM
randomwhitemale

Post: 37

Join Date: May 2011

@randomwhitemale

how long have u had the denim?


about 18 months, 1 wash
September 11, 2012 @ 12:20 AM
LoLife

Post: 1294

Join Date: Jul 2006

Location: Toronto



Wang
Geller
Common Projects
Porter


lmao, this just shows that spending big bucks doesn't make you look like it. Tank looks like hanes, jeans look generic, shoes and bag are ok though.


big bucks? the tank cost me 50 the pants cost me 150. The pants are great fitting, and I admit the picture doesn't do the fit justice. Anyways, it's what I wore so thanks for the likes/dislikes.

I think the tank just needs a bit of ironing. Other than that I like it.


yea to be honest I ironed it before I left for class, and the way I wear my bag just fucks it all up

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

September 11, 2012 @ 12:28 AM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass



Wang
Geller
Common Projects
Porter


lmao, this just shows that spending big bucks doesn't make you look like it. Tank looks like hanes, jeans look generic, shoes and bag are ok though.


big bucks? the tank cost me 50 the pants cost me 150. The pants are great fitting, and I admit the picture doesn't do the fit justice. Anyways, it's what I wore so thanks for the likes/dislikes.

50 bucks for a plain white tanktop is expensive you spoiled cac faggot
September 11, 2012 @ 12:37 AM

Inactive

When did niggas become label whores...supra or not these joints are hot and comfortable...

September 11, 2012 @ 12:39 AM
LoLife

Post: 1294

Join Date: Jul 2006

Location: Toronto



Wang
Geller
Common Projects
Porter


lmao, this just shows that spending big bucks doesn't make you look like it. Tank looks like hanes, jeans look generic, shoes and bag are ok though.


big bucks? the tank cost me 50 the pants cost me 150. The pants are great fitting, and I admit the picture doesn't do the fit justice. Anyways, it's what I wore so thanks for the likes/dislikes.

50 bucks for a plain white tanktop is expensive you spoiled cac faggot


you mad cuz my mommy buys all my shit for me and all I have to do is suck on her nipple every once in awhile?

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

September 11, 2012 @ 12:39 AM
thenorthside

Post: 3248

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto


50 bucks for a plain white tanktop is expensive you spoiled cac faggot


^ get your weight up.

people iron t-shirts and tanks? the fuck?

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

September 11, 2012 @ 12:41 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

wtf is a iron

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 11, 2012 @ 12:42 AM
Pantic

Post: 3271

Join Date: Jan 2010

Location: The basement

cac


Put those glasses back on thug
September 11, 2012 @ 12:49 AM
Gwyn

Post: 642

Join Date: Jun 2012

Location: Alexandria


First fit on wdywt

"I don't really care about the downvotes. If people read my comment my point was made." - redditor.

September 11, 2012 @ 12:50 AM
koolgtrap

Post: 3609

Join Date: Jun 2008

September 11, 2012 @ 12:50 AM
Josh.

Post: 3552

Join Date: Apr 2008

When did niggas become label whores...supra or not these joints are hot and comfortable...


Even if they weren't Supra, they'd still be ugly as fuck

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

September 11, 2012 @ 12:51 AM
Mr_Chukes

Post: 2268

Join Date: Mar 2012

Location: California

wtf is a iron

A friend that you should use every once in a while.
September 11, 2012 @ 12:57 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

When did niggas become label whores...supra or not these joints are hot and comfortable...


Even if they weren't Supra, they'd still be ugly as fuck

supreme tag aint make these shits attractive thou



instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 11, 2012 @ 01:12 AM
jafeel

Post: 419

Join Date: Aug 2009


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top