WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Aug 09, 2012 @ 14:45
"I think outside the box"

Wears chuck taylors and camo.




instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Aug 09, 2012 @ 15:18





Aug 09, 2012 @ 15:20


Im gonna guess and say its 49ers related
Aug 09, 2012 @ 16:52

simple ish
Aug 09, 2012 @ 16:55
this thread
(Invalid img)

sinnerz.tumblr.com

Aug 09, 2012 @ 16:59
@erc-2 info on jeans

:)

Aug 09, 2012 @ 17:09

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Aug 09, 2012 @ 17:11


im not really mad when you look like this

Thug is white???
Aug 09, 2012 @ 17:15
Originally posted by Inactive User
@erc-2 info on jeans

tailored balmains gz
Aug 09, 2012 @ 17:59
Missed this thread...


instagram- @phantom.lounge

Aug 09, 2012 @ 18:08
paisley shorts. nice fit up there
Aug 09, 2012 @ 18:10


http://www.youtube.com/watch?v=cC79ceeuj30

soundcloud: https://soundcloud.com/eddytrinh ig: https://www.instagram.com/eddytrinh/

Aug 09, 2012 @ 18:34


excuse the shit on the floor



soundcloud.com/johnf-m

Aug 09, 2012 @ 18:58





yo Jacob i know you get a lot of shit for you short shorts but damn......................... your balls must fall out when you sit

dope tee tho
Aug 09, 2012 @ 19:01





yo Jacob i know you get a lot of shit for you short shorts but damn......................... your balls must fall out when you sit

What balls?
Aug 09, 2012 @ 19:33


I see you Eric smokeyface

soundcloud.com/johnf-m

Aug 09, 2012 @ 19:36
This nigga Oizo never disappoints.

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

Aug 09, 2012 @ 19:38
Originally posted by Inactive User


I see you Eric smokeyface

nice fit
...but isnt it kinda hot out for a sweater and pants?

be careful what you pretend to be

Aug 09, 2012 @ 19:40
Nigga you see the rain on the ground?

http://www.weather.com/weather/right-now/Detroit+MI+USMI0229

soundcloud.com/johnf-m

Aug 09, 2012 @ 19:46
Originally posted by Inactive User
Nigga you see the rain on the ground?

http://www.weather.com/weather/right-now/Detroit+MI+USMI0229

it rains here too and its still hot as shit http://www.weather.com/weather/right-now/Toms+River+NJ+USNJ0520
but yeah 67s not bad

be careful what you pretend to be

Aug 09, 2012 @ 19:47
What shoes are those Oizo?
Aug 09, 2012 @ 19:53
http://www.zappos.com/clarks-desert-boot~7

soundcloud.com/johnf-m

Aug 09, 2012 @ 20:06
Originally posted by Inactive User


I see you Eric smokeyface


smokeyface

++++

Aug 09, 2012 @ 20:24
Originally posted by Inactive User


I see you Eric smokeyface

info on pants?
Aug 09, 2012 @ 20:32



i suggest you dont black out in your bedroom and puke all over your full body mirror/crack it or you'll be forced to use a facetime camera to take your fit pics.



u dress like ass bruv

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

Aug 09, 2012 @ 20:36
Originally posted by Inactive User


I see you Eric smokeyface

Boland gon' rape you
Aug 09, 2012 @ 20:37
@Andy don't play like that bru

soundcloud.com/johnf-m

Aug 09, 2012 @ 20:43
@kanye
yo @vafins is right. its a niners jacket. im actually selling it haha. size small tho

Away From Society | San Jose, CA | www.cmnlyud.com

Aug 09, 2012 @ 20:56
Fuck Yo tight pants


Boston
Supreme
Supreme
Grosso sk8 mid

instagram--- @nb508

Aug 09, 2012 @ 20:58
Fuck Yo tight pants



I fuck with this.

Skinny as a fuck, still eatin' the food. http://hypebeast.com/forums/apparel/177620/

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0