WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Feb 01, 2012 @ 22:36
Gabriox you're a fukin idiot
Feb 01, 2012 @ 22:46
Gabriox you're a fukin idiot


dude your still on my dick?
Feb 01, 2012 @ 23:16
if he is a janitor, he's pretty swagged the fuck up, all the janitors at my school wear fake jordans and south pole

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Feb 01, 2012 @ 23:19
Damn Vin. You gotta get out to the Ville and play some Bball. Shed dat freshman 15. I know how it goes tho, quit running cross/track and i put on 20 pounds throughout 2 years. Sucks when you got multiple pairs of selvege denim dat dont fit no more


nah doe, it's just the lighting i'm still skinny as fuck, but we should ball next time im in naperville haha

FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/208326 WTAPS BDU

Feb 02, 2012 @ 00:20


LMAOOOOO WHAT HAPPENED HOMIE???

AHAHAH


INB4FRANKANG

ig @hentaiwarlord

Feb 02, 2012 @ 00:26
yest.




today





those D Roses smokeyface


smokeyface
Thinking about picking up a pair
Feb 02, 2012 @ 00:36
yest.




today





what dog????!!! so damn cute need to cop.
Feb 02, 2012 @ 00:37
Originally posted by Inactive User


those D Roses smokeyface


smokeyface
Thinking about picking up a pair


what dog!!!
Feb 02, 2012 @ 00:45
Originally posted by Inactive User


those D Roses smokeyface


smokeyface
Thinking about picking up a pair


you should walk into your nearest footlocker in a bulls sweatsuit and pretend you're d rose and charge for autographs

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Feb 02, 2012 @ 03:08


scale the summit
diamond crew, unbranded, vans x huf authentic.
excuse the tiredness

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Feb 02, 2012 @ 03:29
Damn Vin. You gotta get out to the Ville and play some Bball. Shed dat freshman 15. I know how it goes tho, quit running cross/track and i put on 20 pounds throughout 2 years. Sucks when you got multiple pairs of selvege denim dat dont fit no more


nah doe, it's just the lighting i'm still skinny as fuck, but we should ball next time im in naperville haha


Denial is the first sign of obesity. Just playin b. Lets do it. Hit me up when u home
Feb 02, 2012 @ 05:59
Feb 02, 2012 @ 06:44
Damn Vin. You gotta get out to the Ville and play some Bball. Shed dat freshman 15. I know how it goes tho, quit running cross/track and i put on 20 pounds throughout 2 years. Sucks when you got multiple pairs of selvege denim dat dont fit no more


try harder. hb loves to hate on vin but that fit is clean
Feb 02, 2012 @ 07:13
just me or is the thread broken?

Feb 02, 2012 @ 09:32



Broken Teeth windbreaker
Reigning Champ Hoodie
Mishka Shirt
Nudies
Vans
Feb 02, 2012 @ 09:37

streamzoo = redsalapao - instagram = greensalapao

Feb 02, 2012 @ 09:38
Originally posted by Inactive User
pifffff info on vest?
Feb 02, 2012 @ 15:42

recycled jacket but its my favourite
Feb 02, 2012 @ 15:55
p.s. lol @ vin taking the lucky route of changing his entire wardrobe to be asap-inspired


lolwat???? I dunno if I should dead the vin part, the lucky part or the whole wardrobe change part.

*dead* x 3

Instagram: @esoJlaziR

Feb 02, 2012 @ 17:21
d.rose, b haht dope



what dog????!!! so damn cute need to cop.

chocolate x Labrador collaboration blushing



Feb 02, 2012 @ 18:43

New Era
Ralph Lauren
CAT
Nike
Adidas Busenitz
Feb 02, 2012 @ 19:06


finally found you on FB.


Instagram: @esoJlaziR

Feb 02, 2012 @ 19:13

http://www.chictopia.com/photo/show/248640-Oh+My+Denim-black-villain-coat-blue-primark-shirt-black-h-m-pants-black-gibson-boots-
sweet jeebus, it gets worse

nice copy pasta btw
Feb 02, 2012 @ 19:35
People still actually believed that that was rox? Jesus, it was funny to see so many people getting trolled at first, now I'm getting tired of it because that pic is fucking everywhere
Feb 02, 2012 @ 20:38



Broken Teeth windbreaker
Reigning Champ Hoodie
Mishka Shirt
Nudies
Vans

smh nigga u aint no train
Feb 02, 2012 @ 20:59
@ d.rose, dope fit again but wtf are you lookin at haha +1 @ bri frm chi, does that breed shed? i have a yellow lab and the shedding is a deal ender on the next pooch... +1
jaded
Feb 02, 2012 @ 21:05
d.rose, b haht dope

chocolate x Labrador collaboration blushing



awwwwwwwwwwwwwwwwww doggie doggie doggie

i'm the best mayne, i deed it

Feb 02, 2012 @ 22:40

http://www.chictopia.com/photo/show/248640-Oh+My+Denim-black-villain-coat-blue-primark-shirt-black-h-m-pants-black-gibson-boots-
sweet jeebus, it gets worse

nice copy pasta btw


.

Feb 02, 2012 @ 22:42
To spread Adam Ho's ashes over the Atlantic:



http://www.youtube.com/watch?v=N05ClfA5-aE


YOLO
Feb 02, 2012 @ 23:15

shout out to self edge for fixing my jeans doe

sinnerz.tumblr.com

This topic is locked, replies are no longer accepted.