WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Aug 06, 2012 @ 00:30
yo peachy, let an alpha male tell u how it is: u not even all dat, b. if u asked me to fuck id have to think about it.


KB FAM // IG @shin0bi

Aug 06, 2012 @ 00:35

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Aug 06, 2012 @ 00:35
yo peachy, let an alpha male tell u how it is: u not even all dat, b. if u asked me to fuck id have to think about it.


simpin b.
Aug 06, 2012 @ 00:36
yo peachy, let an alpha male tell u how it is: u not even all dat, b. if u asked me to fuck id have to think about it.
yo peachy, let an alpha male tell u how it is: u not even all dat, b. if u asked me to fuck id have to think about it.


Soundin extra homo b. I'm disappointed at my mississauga brother. smh
Aug 06, 2012 @ 00:41


lol y'all mad?

instagram: prxsh

Aug 06, 2012 @ 00:41
fake

i love u all

Aug 06, 2012 @ 00:42
.
Aug 06, 2012 @ 00:42
you wish lol.

instagram: prxsh

Aug 06, 2012 @ 00:46
I thought this thread was supposed to be about fits...

Aug 06, 2012 @ 00:47
I thought this thread was supposed to be about fits...

nah its just for teh lulz

KB FAM // IG @shin0bi

Aug 06, 2012 @ 00:47
Jawesome bout to spit some game. Inb4HBrelationship
Aug 06, 2012 @ 00:48
I thought this thread was supposed to be about fits...

:)

Aug 06, 2012 @ 00:49


lol y'all mad?


"can we talk tonight"

could turn out really good or really bad

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Aug 06, 2012 @ 00:52




Follow yo boy on twitter & Instagram ~~~> Mayimbe181 <~~~ Username on both
Past days

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

Aug 06, 2012 @ 00:53
yo peachy, let an alpha male tell u how it is: u not even all dat, b. if u asked me to fuck id have to think about it.


Shut up dumb ass nigga, you posted a thread talking about how ur nervous to lose your virginity, don't play like youre a g

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Aug 06, 2012 @ 00:54


lol y'all mad?

Jealous of dat online dating lifestyle? I'm good b.
Aug 06, 2012 @ 00:58
Y'all niggas thirsty.. Smh

Inactive User

Aug 06, 2012 @ 01:00
[
skull candies
h&m
nudie jeanz
vans
Aug 06, 2012 @ 01:06


roshe run. APC PS. CDGxPreme. NSW M65

instagram: @timcchuan

Aug 06, 2012 @ 01:06
[
skull candies
h&m
nudie jeanz
vans


fuck this. mods plz delete my account.
Aug 06, 2012 @ 01:09


lol y'all mad?

Jealous of dat online dating lifestyle? I'm good b.

Who said jealous?

Whatchu mean ex-best friends. You fuck that bitch up doe? Peachymilk bout dat fighting lifestyle?

lol.

instagram: prxsh

Aug 06, 2012 @ 01:16
[
skull candies
h&m
nudie jeanz
vans


My man look like he the type that'll shoot up people in public on some cray shit
Aug 06, 2012 @ 01:25
[
skull candies
h&m
nudie jeanz
vans


You got some moss growing on your hair.

...

Aug 06, 2012 @ 01:39
[
skull candies
h&m
nudie jeanz
vans

Aug 06, 2012 @ 01:43
[
skull candies
h&m
nudie jeanz
vans


fuck this. mods plz delete my account.

stop acting like you are some sort of hypebeast forums god. you only been on this forum for a month and your rep was immediately destroyed because you a faggot that couldnt get laid

KB FAM // IG @shin0bi

Inactive User

Aug 06, 2012 @ 01:50
Y'all niggas thirsty.. Smh


For the millionth time.
Aug 06, 2012 @ 02:09
I thought stargod was black tho

http://jnmcknss.tumblr.com/

Aug 06, 2012 @ 02:11
he is, that pic is from off anotha site playuh
Aug 06, 2012 @ 02:13
[
skull candies
h&m
nudie jeanz
vans


Rap metal
Aug 06, 2012 @ 02:24
he is, that pic is from off anotha site playuh


thanks g

http://jnmcknss.tumblr.com/

This topic is locked, replies are no longer accepted.