WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Jul 31, 2012 @ 03:17
Jul 31, 2012 @ 03:53
@kdubb44 pants are levi's.
Jul 31, 2012 @ 03:54
Jul 31, 2012 @ 03:57

http://www.nirun.ca // http://www.hiddenmaterial.com

Jul 31, 2012 @ 04:03
That shirt be sendin subliminal messages
Jul 31, 2012 @ 04:03


dior/dior/dior/dior

nice, i can see your entire fit.
Jul 31, 2012 @ 04:05
U R SUSS SHIRT smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
Jul 31, 2012 @ 06:03


Jul 31, 2012 @ 06:27

i love u all

Jul 31, 2012 @ 06:44
@likemypokemanz nah, CA. Iono why it says Canada lol.
Jul 31, 2012 @ 06:51



SMFH at the nerds on this website. If this pretty nigga wore Original fake, some shitty visvims/vans, and chinoshorts you would be salivating. It's like niggas on this site do their damndest to look as nerdy and socially inept as possible.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

Jul 31, 2012 @ 07:06
Originally posted by Inactive User






them broad shoulders
Jul 31, 2012 @ 07:39
Originally posted by Inactive User






them broad shoulders


Dude is wearing ugly ass shoes and you decide to make fun of his broad shoulders, what i see here is that you're mad insecure of yourself b.
Jul 31, 2012 @ 07:59
nirun, lstplcwnr smokeyface
Originally posted by Inactive User



good attempt to match the colours on ur shoes... horrible fit
Jul 31, 2012 @ 08:20


yeezi did it better. Get the butt plug out your ass

www.headhunterla.com

Jul 31, 2012 @ 08:31


yeezi did it better. Get the butt plug out your ass


No hate to London but doesn't he look like Drake splashed with a lil bit of down syndrome? I mean look at the angle of them eyes/eye brows?
Jul 31, 2012 @ 09:04


yeezi did it better. Get the butt plug out your ass


he's just trying to hard

git gud

Jul 31, 2012 @ 09:53
@wehatelondon what denim, cuh cuhhh
Jul 31, 2012 @ 10:57
When ya try hard that's when you die hard...only my face looks uncomfortable and that's on purpose...smh you nighas slay me


And some discontinued commune waxed denim I can't find that shit nowhere cause I need to size up

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Jul 31, 2012 @ 11:13
super dope bape button down shirt nirun
Jul 31, 2012 @ 12:16

[/q
Nice shoes but it doesn't flow with everything else. Shoulda went plain colors

Inactive User

Jul 31, 2012 @ 12:32
You niggas hatin on da gawd london when he wearin FRESH YEEZYS yet yall sayin them stupid ass rainbow colored piece of shit kicks is fresh?

Dem thangs look stupid as fuck. Lookin like you got baseballs on ya feet n shit. Da fuck bruh?
Jul 31, 2012 @ 12:38
^ nah those shows are fine. London's fit is straight jockin Ye. I remember the same hate ronnel got when he was on that denim shirt/black skinnies/black cement. Everyone went on how he photocopied everything Ye was wearing. Same story with London. At least Ron didn't look like he hasn't shitted for 5 days. the dude with colorful foot escape is trying his own style. Just didn't flow right

Inactive User

Jul 31, 2012 @ 12:53
Nah b dat nigga Yeezy is jockin London. Yeezy know da #CuteNiggaGang stay swagged to da max so he had to hop on da bandwagon feel me?

Back to those shoes. Them shits look stupid as fuck and only lame ass white people rock dem shits. And nerdy ass black people who tryna be white. Dat nigga Tyler da Creator fucked up da whole clothing/shoe game cause he got yall dumb niggas thinkin that it's cool to dress awkward and nerdy as fuck. Even if you don't fuck wit Tyler, you gotta be a fool to not see how he got all yall white niggas fucked up, thinkin yall got swag.

Dat nigga Tyler a genius cuz he manipulatin you white nerds like puppets. #BlackExcellence. Fuck Da white man smokeyface
Jul 31, 2012 @ 13:29
I fucked kim k
real spit the young gawd slide it in after ray j and reggie but before mr humphrey
i would put up the sex tape but its mostly eyebrows
buddyomar did the soundtrack tou
oyoyoyoyoyoyyoyo
#cutenighagang

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Jul 31, 2012 @ 13:31
cant ya jus let a lite skinded niggeh live doe?
Jul 31, 2012 @ 14:48
(Invalid img)

Dark Grey
Mid Grey
Light Grey
Blue
White & Red

http://juicydistortion.tumblr.com/

Jul 31, 2012 @ 15:15
London how much you pay for dem Feezy's? Nice fit tho.
Jul 31, 2012 @ 15:36
London how much you pay for dem Feezy's? Nice fit tho.


you got interest IN the garments bewitch the gawd has on his feet
but like 60
#HONGKONGSPECIAL

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Jul 31, 2012 @ 15:39


Dude is wearing ugly ass shoes and you decide to make fun of his broad shoulders, what i see here is that you're mad insecure of yourself b.


Buddy looks like a Korean railroad worker that decided he was gonna come out to his parents that he was homo by rocking some gay pride themed Squanto/Jeronimo joints.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

This topic is locked, replies are no longer accepted.