WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Jun 16, 2012 @ 09:14
His tumblr
Is that a real picture or photoshopped?!
Jun 16, 2012 @ 09:18
It's real I found it on his tumblr
Jun 16, 2012 @ 09:19
So this nigga gay? I sorta liked his Supreme Camp Hat doe ..
Jun 16, 2012 @ 09:21
So this nigga gay? I sorta liked his Supreme Camp Hat doe ..


ban.
Jun 16, 2012 @ 09:21
It's real I found it on his tumblr

Link that tumblr
Jun 16, 2012 @ 09:23
It's real I found it on his tumblr

Link that tumblr

Its his username
Jun 16, 2012 @ 09:25


... Hmm, thats ... ummm .. why post this on Tumblr? and whats his username dawg?
Jun 16, 2012 @ 09:29
Thanks homie, I've changed my profile picture and everything, this guy is really .. interesting.
Jun 16, 2012 @ 09:32
LOOOOOL @ the avatar
Jun 16, 2012 @ 09:33
Haha thanks bruh, is this his girl?

Jun 16, 2012 @ 09:38
Haha thanks bruh, is this his girl?



do you actually have down-syndrome? If you looked back a few posts and looked on his tumblr like you clearly already have you'd see pictures of him with her.
Jun 16, 2012 @ 09:41
^.
Jun 16, 2012 @ 09:41
Haha thanks bruh, is this his girl?



do you actually have down-syndrome? If you looked back a few posts and looked on his tumblr like you clearly already have you'd see pictures of him with her.


Not down-syndrome but I am sorta high, she looked different in this pic than the others.
Jun 16, 2012 @ 09:48
mello shut yo black ass up

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Jun 16, 2012 @ 10:25
the girl's cute tho...
Jun 16, 2012 @ 10:29
Fuck outta here, he posts a god damn fit and 10 pages about his personal life follows, lay off the obsession.

Edit: i wanna punch the fat blond guy in the shower pic so much tho.
Jun 16, 2012 @ 10:37



Levi jacket
Gray hoodie
Bape T
Levi jeans
Cardinals
Jun 16, 2012 @ 10:40



Levi jacket
Gray hoodie
Bape T
Levi jeans
Cardinals

info on watch plz
Jun 16, 2012 @ 11:38
y'all sound like some fucking creepers stalking jacob and analyzing his life

reminds me of the dudes in middle school who made fun of other people just to be cool, cuz if they weren't making fun of anyone nobody pair them attention or liked them.

get a life.

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Jun 16, 2012 @ 11:42


prolly look better without the whack ass pinroll

prolly look better without your whack ass opinion.

gtfo fits dope
Jun 16, 2012 @ 12:10
y'all sound like some fucking creepers stalking jacob and analyzing his life

reminds me of the dudes in middle school who made fun of other people just to be cool, cuz if they weren't making fun of anyone nobody pair them attention or liked them.

get a life.

Tell me why u mad
Jun 16, 2012 @ 12:20
y'all sound like some fucking creepers stalking jacob and analyzing his life

reminds me of the dudes in middle school who made fun of other people just to be cool, cuz if they weren't making fun of anyone nobody pair them attention or liked them.

get a life.

^this

Nicco, nice fit. Not too big of a fan of the cap though
Jun 16, 2012 @ 12:31
y'all sound like some fucking creepers stalking jacob and analyzing his life

reminds me of the dudes in middle school who made fun of other people just to be cool, cuz if they weren't making fun of anyone nobody pair them attention or liked them.

get a life.


Bitch is SEVENTEEN thou.

instagram.com/careyciuro

Jun 16, 2012 @ 12:43
Its fun to do bad thangs
I don't dont listen to my granmudda
I smoke wit ciggawetts
and I like to hurt people

So imma make fun of Jacob all I want cause I don't care, it's fun to do bad thangs.
Jun 16, 2012 @ 13:01



Levi jacket
Gray hoodie
Bape T
Levi jeans
Cardinals

info on watch plz


Rolex oyster
Jun 16, 2012 @ 13:06
Rolex oyster

*Google's price*
Jun 16, 2012 @ 13:08
^HAHA I fell into some pretty good money a while back so i had to cop one.
Jun 16, 2012 @ 13:20


Insight51
random shorts
Nike VNTG Classic AC/ND

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Jun 16, 2012 @ 13:37
jacobsever posts, lulz ensue

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Jun 16, 2012 @ 13:44
Nicco: not feeling the hat and jordans, but damn that rolex is fire!!

KB FAM // IG @shin0bi

This topic is locked, replies are no longer accepted.