Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
June 3, 2012 @ 07:44 PM
teov

Post: 6598

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

maybe when you'll move out of my ball sack


Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

June 3, 2012 @ 07:51 PM
Pantic

Post: 3627

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

chill fit, always bothered me that u don't look italian. You only half or something?
June 3, 2012 @ 08:02 PM
teov

Post: 6598

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

100% born and raised smile, I know I got some middle eastern european roots in my family tree (ages ago), my family is fully italian tho
maybe you got the southern italian guido like look in your mind lol ;)

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

June 3, 2012 @ 08:03 PM
B Haht

Post: 348

Join Date: Mar 2010

teov is that norse projects 5 panel?



HOA unDS
edit: excuse the large photos i have the computer literacy of a possum and resizing wont change
June 3, 2012 @ 08:09 PM
teov

Post: 6598

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

nope it's way cheaper, got it asos.com


Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

June 3, 2012 @ 08:24 PM
Pantic

Post: 3627

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

Know only 1 italian guy ans he's dark as hell with that long italian black hair, if i saw you on the street in Denmark i would think u were just from around here. But guess there's more diversity in the looks
June 3, 2012 @ 08:27 PM
teov

Post: 6598

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

people from the south usually got darker skin tones, I'm from the north and that's a little different. never thought I look danish tho

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

June 3, 2012 @ 08:29 PM
DarthVader

Post: 1559

Join Date: Apr 2012

Location: San Francisco

to <a href='http://hypebeast.com/members/teov/' rel='nofollow'>@teov</a> & <a href='http://hypebeast.com/members/b/' rel='nofollow'>@B</a> Haht, nice clean fits :D
June 3, 2012 @ 08:52 PM
jgrand03

Post: 249

Join Date: Nov 2011

Location: Portland



Supreme
N&F
Some more Dirty ass authentics
June 3, 2012 @ 09:55 PM
DCLXVI

Post: 212

Join Date: May 2011

Location: Luxembourg


Kinda cloudy sunday
Supreme/Nike/Sixpack/Nudies/Janoski/My rabbit in the background lol
Watch is a Casio Data Bank
June 3, 2012 @ 10:02 PM
lstplcwnr

Post: 1188

Join Date: Oct 2009

Location: 604

wdywtd vol. to do math
June 3, 2012 @ 10:25 PM
RedHerring

Post: 24

Join Date: Jun 2012



Supreme
J Crew
Levis
Sperry


so wait, you had someone take pictures of you looking at books...?
i'm so stuck on that I can't even see the fit lol
June 3, 2012 @ 10:49 PM
DarthVader

Post: 1559

Join Date: Apr 2012

Location: San Francisco

^hah i know. borders.
June 4, 2012 @ 12:30 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

Teov when are u movin out bro? Before or after ur 37th bday?


db cooper wit da ether

rip teov sad
June 4, 2012 @ 12:32 AM
slap

Post: 3775

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la


Kinda cloudy sunday
Supreme/Nike/Sixpack/Nudies/Janoski/My rabbit in the background lol
Watch is a Casio Data Bank


Damn . One of the weaker fits this month.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

June 4, 2012 @ 12:40 AM
druqs

Post: 119

Join Date: May 2012



what shorts?


thrift store, ayye

June 4, 2012 @ 12:48 AM
jacobsever

Post: 1744

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL



Summertime by the pool.

June 4, 2012 @ 12:49 AM
.kciN

Post: 1474

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise



Supreme
J Crew
Levis
Sperry


so wait, you had someone take pictures of you looking at books...?
i'm so stuck on that I can't even see the fit lol




Forget about it, baby, I'ma help you play catch up...
http://hypebeast.com/forums/off-topic/172737/?topic_page=1
http://hypebeast.com/forums/off-topic/172772/?topic_page=1

Keyword: jacobserver
June 4, 2012 @ 12:50 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY



Summertime by the pool.





jacob you disgust me.
June 4, 2012 @ 12:51 AM
jacobsever

Post: 1744

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL



Supreme
J Crew
Levis
Sperry


so wait, you had someone take pictures of you looking at books...?
i'm so stuck on that I can't even see the fit lol




Forget about it, baby, I'ma help you play catch up...
http://hypebeast.com/forums/off-topic/172737/?topic_page=1
http://hypebeast.com/forums/off-topic/172772/?topic_page=1

Keyword: jacobserver


That has absolutely nothing to do with the fit. I hope you get banned, even though the mods don't do shit.

June 4, 2012 @ 12:52 AM
.kciN

Post: 1474

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise



Supreme
J Crew
Levis
Sperry




so wait, you had someone take pictures of you looking at books...?
i'm so stuck on that I can't even see the fit lol




Forget about it, baby, I'ma help you play catch up...
http://hypebeast.com/forums/off-topic/172737/?topic_page=1
http://hypebeast.com/forums/off-topic/172772/?topic_page=1

Keyword: jacobserver


That has absolutely nothing to do with the fit. I hope you get banned, even though the mods don't do shit.


.
June 4, 2012 @ 12:56 AM
Mr. Oizo

Post: 959

Join Date: Mar 2009

Location: Detroit Michigan

I tried defending Jacob but he continuously shows that he's a bitch.

Why are you surprised that people shit on you so much when you're clearly not the HB standard. It's not even a matter of being different. Telling dudes they need to pull up their pants? Come on b. Then you post that pool fit that you know no one is going to fuck with which is your whole motive. Post some shit that's against the grain then argue and get pissed when people clown on you about it.

Just ban this nigga or install an ignore function.
June 4, 2012 @ 12:59 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

I tried defending Jacob but he continuously shows that he's a bitch.

Why are you surprised that people shit on you so much when you're clearly not the HB standard. It's not even a matter of being different. Telling dudes they need to pull up their pants? Come on b. Then you post that pool fit that you know no one is going to fuck with which is your whole motive. Post some shit that's against the grain then argue and get pissed when people clown on you about it.

Just ban this nigga or install an ignore function.


This. Jacob I have a feeling you can't be serious and you're just trolling. Please tell us you're just a troll. if you're serious I honestly don't know what in the fuck is going on with you mentally
June 4, 2012 @ 12:59 AM
jaded

moderator

Post: 7962

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

Don't start the Jacob shit again, it's old already.


That has absolutely nothing to do with the fit. I hope you get banned, even though the mods don't do shit.


I personally asked you to stop responding every time someone has something to say about you, and you won't listen. Do you think this would happen half as much if you didn't respond to every single thing someone says about you?

i'm the best mayne, i deed it

June 4, 2012 @ 01:06 AM
thenorthside

Post: 3254

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

just ban him, done deal.

lol @ db

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

June 4, 2012 @ 01:11 AM
Pantic

Post: 3627

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

Just shut up about jacob, u clowning him for everything, if the fit isn't garbage u find some other detail like the pictures being in a bookstore wtf is up with that? Plenty of other weird locations in this thread and it still looks better than taking a picture in your lil sisters mirror, move the fuck on.
June 4, 2012 @ 01:15 AM
susej

Post: 217

Join Date: Mar 2012

Location: nj

dat sxe lifestyle
June 4, 2012 @ 01:17 AM
backlikethat

Post: 5231

Join Date: Feb 2009



Supreme
J Crew
Levis
Sperry




so wait, you had someone take pictures of you looking at books...?
i'm so stuck on that I can't even see the fit lol




Forget about it, baby, I'ma help you play catch up...
http://hypebeast.com/forums/off-topic/172737/?topic_page=1
http://hypebeast.com/forums/off-topic/172772/?topic_page=1

Keyword: jacobserver


That has absolutely nothing to do with the fit. I hope you get banned, even though the mods don't do shit.


.


Give me reasons why he should be banned,
June 4, 2012 @ 01:29 AM
.kciN

Post: 1474

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise

Yo, I'm not the only one busting Jacob's balls, don't single me out as an example fam. Furthermore, I contribute to this forum in a constructive manner for the most part.
June 4, 2012 @ 01:35 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

not this fucking shit again.....

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top