300+ New Sale Items (Up to 80% Off Selected Brands)
May 25, 2012 @ 11:54 PM
jayjetson617

Post: 401

Join Date: Apr 2012

Location: Boston, MA


instagram- @phantom_lounge_617...

May 25, 2012 @ 11:55 PM
db_cooper

Post: 2309

Join Date: Feb 2006

Location: Los Angeles

to walk on da moon
May 26, 2012 @ 12:08 AM
BukkakeChief

Post: 619

Join Date: Sep 2011











faggot simp king

Supreme, BS FUNERAL, HUF :http://hypebeast.com/forums/apparel/162930?topic_page=1

May 26, 2012 @ 12:15 AM
0mar

Post: 560

Join Date: Apr 2012

Location: London

i literally cringed at those tweets.

You're a straight up gimp
May 26, 2012 @ 12:16 AM
sellme

Post: 2189

Join Date: Mar 2007

Location: toronto

^^ some of those tweets arent half bad. im gonna try texting that first one to some bitches after the club tonight. will post results in thread.
May 26, 2012 @ 12:17 AM
abovetheseclouds

Post: 146

Join Date: Dec 2011

Location: Chicago

lol
damn son.
May 26, 2012 @ 12:32 AM
kr00kd

Post: 1934

Join Date: May 2011

Location: beach

yo the way y'all stalk jacob so hard, and constantly stay on his ass makes some of y'all seem mighty suss

just sayin

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

May 26, 2012 @ 12:51 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle








instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

May 26, 2012 @ 12:54 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY











faggot simp king


LMAOOOO SHOTS FIRED






RIP Jacob
May 26, 2012 @ 12:56 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY











just stop it b.
May 26, 2012 @ 01:09 AM
Gli x Azzurri

Post: 614

Join Date: May 2011

wehatelondon what the fuck is wrong with your face forreal?

Last Kings

May 26, 2012 @ 01:13 AM
RyandaGod

Post: 2367

Join Date: Mar 2012

Location: Boston











faggot simp king


RIP Jacob


SMFH son, those comments should have you locked. And to think you drive around children in a bus....

Edit: done posting forever. dat 666 post for my boy kelly
May 26, 2012 @ 01:21 AM
BukkakeChief

Post: 619

Join Date: Sep 2011

someone forward these tweets to his work!

Supreme, BS FUNERAL, HUF :http://hypebeast.com/forums/apparel/162930?topic_page=1

May 26, 2012 @ 01:32 AM
Quezz

Post: 588

Join Date: Jul 2009

Location: DMV






Whole time all these post going to deleted, remember what happen last time.


This doe,

I fucks with
May 26, 2012 @ 01:35 AM
jaded

moderator

Post: 7997

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ


Whole time all these post going to deleted, remember what happen last time.


I doubt it, I don't think anyone cares anymore.

i'm the best mayne, i deed it

May 26, 2012 @ 01:52 AM
thenorthside

Post: 3254

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

jesus.. this thread is garbage.
besides, the usual people, everything else fucking sucks.

white mountaineering jacket fits like ass, hope you didn't cop that off andthanh on sufu just because it's wm.. looked like shit on him, looks like shit on you.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

May 26, 2012 @ 02:23 AM
Metatron

Post: 396

Join Date: Aug 2008

Location: Washington, D.C.

i hope jacob really is secure cuz you guys are fuckin' ruthless.

if you actually want this thread to be worthwhile, start posting more fits and stop stalking people's twitters and posting a bunch of dumb ass bullshit so you can make yourself feel important on the internet

Instagram: @realronjunior

May 26, 2012 @ 02:33 AM
filthavenue

Post: 1247

Join Date: Dec 2010

Location: vancouver

Bitch why the fuck would I read an article on some ugly ass pumas nigga? I rather watch the Retard Olympics.


Lmaooooooooo

http://filthavenue.tumblr.com/

May 26, 2012 @ 02:48 AM
KALiKUSH

Post: 2612

Join Date: Jan 2008

i havent posted on hb in forever but i logged in to say this thread is full of shit
May 26, 2012 @ 02:51 AM

Inactive

LOL! ya i did haha u wanna tell him i said thanks?
not gonna lie jacket fitting kinda young maybe i should sell to jacob?
May 26, 2012 @ 03:00 AM
slap

Post: 3781

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la



How did we let this one get past?

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

May 26, 2012 @ 03:01 AM
79797

Post: 1877

Join Date: Jun 2011

wat did you do on that chair boland

PERSONAL FAVORITES V2 and V3 (both active!) - http://hypebeast.com/forums/apparel/187061 http://hypebeast.com/forums/apparel/196716

May 26, 2012 @ 03:05 AM
5tein

Post: 1105

Join Date: Jul 2009

Location: Milwaukee, WI

GOD THIS THREAD SUCKS LMAO.



RECYCLED. TO GO PLAY VIDEO GAMES.


looks so awkward.


ay, I just wanted to say that this fucking deaded me. hahahaha irl'd.

lmao YOU trying to shit on Riley. Lol.


I don't understand, just because most of you don't like what I wear, means I'm not allowed to dislike what you guys wear? Get outta here with that shit. You guys have some high school varsity quarterback mindsets. Get your heads out of high school and realize people like different shit.

A) This shirt is just a bad fit. It's hard to mess up a plain tee, but damn. Shirts should be more rectangular shaped than square shaped. This looks like a damn box with sleeves on it. It's too short & wide. Not to mention the sleeve length is way off compared to the overall shirt length.

B) The jeans are cool, but the way he is wearing him just looks bad. This dude probably has a good 5" of height on me, but looks shorter. Pull those damn pants up. Are we seriously still "sagging" nowadays? Buy a belt. The ratios are all off. In humans, legs should be longer than the torso. This dude's legs look mighty short.



Not hating on the dude, he looks pretty chill and cool. Specially with that pretty dip dyed hair. But this fit just isn't anything special or good. THAT'S MY OPINION.

GIRLS DM ME if you want that PUSSY SUCKED BY LIL B - Lil B

May 26, 2012 @ 03:07 AM
Jens Voigt

Post: 910

Join Date: May 2011

Location: san jose





Kriskay?

.

May 26, 2012 @ 03:15 AM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

GOD THIS THREAD SUCKS LMAO.



RECYCLED. TO GO PLAY VIDEO GAMES.


looks so awkward.


lmao YOU trying to shit on Riley. Lol.


I don't understand, just because most of you don't like what I wear, means I'm not allowed to dislike what you guys wear? Get outta here with that shit. You guys have some high school varsity quarterback mindsets. Get your heads out of high school and realize people like different shit.

A) This shirt is just a bad fit. It's hard to mess up a plain tee, but damn. Shirts should be more rectangular shaped than square shaped. This looks like a damn box with sleeves on it. It's too short & wide. Not to mention the sleeve length is way off compared to the overall shirt length.

B) The jeans are cool, but the way he is wearing him just looks bad. This dude probably has a good 5" of height on me, but looks shorter. Pull those damn pants up. Are we seriously still "sagging" nowadays? Buy a belt. The ratios are all off. In humans, legs should be longer than the torso. This dude's legs look mighty short.



Not hating on the dude, he looks pretty chill and cool. Specially with that pretty dip dyed hair. But this fit just isn't anything special or good. THAT'S MY OPINION.


Jacob's right about this one. I honestly never understood why people were always so hyped over his fits. Well, actually I do. Dude's been on HB for 3 years now, so he's obviously gained some sort of respect. I'm not saying his fits are all bad, but all you dumbasses always gotta "smokeyface" quote his fits and shit. Then, you got a dude like Jacob who posts his decent fits and reasonable opinions but gets flamed for being different from the typical OT. Sure, dude has a big ass forehead and skinny legs, but his fits are nice. There's just always gotta be one person criticizing him for anything just to say something negative.

lmao, are you actually trying to blame Jacob getting flamed on him being "different"? the difference is that he cannot dress himself with a fucking soul and is a weird fucking lame. there is NOTHING, i repeat, NOTHING about his entire persona/existence that I can respect or feel. his fits aren't "decent" because he isn't decent. this sounds obvious, or at least it should, but theres much more within a fit than the clothing, there's an element of self expression and personality that most dudes in here don't seem to grasp or even be aware of. jacob stays basic as fuck along with 80% of the posters in this thread. criticizing shirt length and shit instead of the real stilo. you got the entire mindset completely fucked up.


I over looked this but this got some truth in it
May 26, 2012 @ 03:22 AM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

its got OD truth in it, like not even just about Jacob but this whole thread in general nowadays

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

May 26, 2012 @ 03:50 AM
filthavenue

Post: 1247

Join Date: Dec 2010

Location: vancouver

"this sounds obvious, or at least it should, but theres much more within a fit than the clothing, there’s an element of self expression and personality that most dudes in here don’t seem to grasp or even be aware of"

THIS.

Some of you need to find your own steez, until then ya'll just a bunch of poorly dressed manikins.

http://filthavenue.tumblr.com/

May 26, 2012 @ 04:11 AM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009


BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

May 26, 2012 @ 04:17 AM
Specification

Post: 971

Join Date: Nov 2011

Location: California

PEOPLE THAT NEED TO STOP POSTING:
-Jacob
-Kriskay
-Metameme
-Kelley

Please, you guys are ruining HB. I don't think I have to say much here, the pictures will speak for themselves.



May 26, 2012 @ 04:29 AM
Bet

Post: 2287

Join Date: Nov 2011

Location: California


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top