WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

May 23, 2012 @ 02:32:26 AM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
Waiting for the train the other day.
Vans are looking too nice. Are they a collab? I regret sleeping on that deck :/
May 23, 2012 @ 02:58:36 AM
Post: 456
Join Date: Apr 2009
Location: Japan
Waiting for the train the other day.


Love the board.
May 23, 2012 @ 03:06:08 AM
Post: 1162
Join Date: Oct 2009
Location: 604
@ kelley jacket is nike; aw77 full zip.

insta/twitter/tumblr/cargo: sihalanick

May 23, 2012 @ 03:22:00 AM
Post: 201
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
nice Metatron

http://www.youtube.com/watch?v=5JhefmIyUMk

This shit right here is straight fire. Keepin it simple.
May 23, 2012 @ 03:23:25 AM
Post: 1950
Join Date: Jan 2011
Location: nyc
they're vans old skool gold coast.

ig quinnandres

May 23, 2012 @ 03:27:13 AM
Post: 309
Join Date: Feb 2008
gah
May 23, 2012 @ 03:30:48 AM
Post: 309
Join Date: Feb 2008
delete
May 23, 2012 @ 03:33:10 AM
Post: 309
Join Date: Feb 2008
May 23, 2012 @ 03:50:06 AM
Post: 523
Join Date: Jan 2012
Location: Bay Area


nice boots. i got the palladiums in that waterproof for the winter.
May 23, 2012 @ 04:05:59 AM
Post: 1208
Join Date: Jul 2010


looks like he made those knee fades with sand paper or some shit


or he spends a lot of time kneeling, yamean.

May 23, 2012 @ 04:21:25 AM
Post: 2332
Join Date: May 2011
Location: #OYYOY


wtf. why does this guy have a v-neck over a normal t?? terrible.


LMAO WTF IS THIS SHIT? RIP HB smh

Damn.
Just cause someone pulls something off, doesn't mean you can.
People assume that their fit is dependent on the brands that they wear.
Wrong.
It's called "fit" for a reason.


qft
May 23, 2012 @ 04:41:37 AM
Post: 814
Join Date: Mar 2011


middle one, senior prom
#SUSS #supboland
May 23, 2012 @ 05:16:47 AM
Post: 1176
Join Date: Feb 2010
Location: gta
You and Brian are bring it out of the slump, also just checked out your site, you have the longest name I have ever seen.


appreciate that, thanks! it's dumb long but memorable. i was good at spelling from a young age for a reason haha

@ kelley thanks, don't think much of the tumblr other than an image dump of different patterns and their interesting applications



where this from man
May 23, 2012 @ 05:20:50 AM
Post: 95
Join Date: Jan 2012
Location: Isla Vista
^10 deep. spring 2010
May 23, 2012 @ 08:18:31 AM
Post: 84
Join Date: Apr 2012
Location: Honolulu, HI


May 23, 2012 @ 08:43:13 AM
Post: 2938
Join Date: May 2009
nice Metatron

http://www.youtube.com/watch?v=5JhefmIyUMk

not feeling the shoes but nice fit
May 23, 2012 @ 09:01:57 AM
Post: 134
Join Date: Nov 2011
Location: ger
31°C outside!

May 23, 2012 @ 09:13:53 AM
Post: 2332
Join Date: May 2011
Location: #OYYOY
31°C outside!



nah my du, this is wack, shorts 2 small #noflirt
May 23, 2012 @ 12:09:47 PM
Post: 168
Join Date: Jun 2008
Location: the Netherlands

May 23, 2012 @ 13:31:22 PM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago
^ I tried on the Roshe and there is waay too much heel-impact absorption- feels like I'm pronating.

Not sure if anyone is really running in them though.
May 23, 2012 @ 13:58:09 PM
Post: 1940
Join Date: Mar 2009
Location: seattle

i dont care about you

May 23, 2012 @ 15:01:44 PM
Post: 325
Join Date: Mar 2010

comfy lookin. shorts by koto?
I tried on the Roshe and there is waay too much heel-impact absorption- feels like I'm pronating. Not sure if anyone is really running in them though.

^ agreed not enough stability imo for a runner. extremely comfortable for walking though, prefer these to the frees. cooshier than angel tits
May 23, 2012 @ 15:06:28 PM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL
All these Roshe's are getting worse than if everyone was wearing all Supreme everything.

May 23, 2012 @ 15:14:58 PM
Post: 2122
Join Date: Apr 2012
Location: UK

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

May 23, 2012 @ 15:21:33 PM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL
^^^ Old Navy.

May 23, 2012 @ 15:45:41 PM
Post: 168
Join Date: Jun 2008
Location: the Netherlands
^ I tried on the Roshe and there is waay too much heel-impact absorption- feels like I'm pronating.

Not sure if anyone is really running in them though.

I don't use them for running either. Even though they're called Runs, they're not made for the performance line so they didn't have to meet the 'running' requirements that they created. For just everyday wear however, they're easily the most comfortable sneakers I own

And shorts are old navy indeed
May 23, 2012 @ 15:48:29 PM
Post: 134
Join Date: Nov 2011
Location: ger
nah my du, this is wack, shorts 2 small #noflirt


i like my shorts short blushing to each his own bruh

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 23, 2012 @ 16:15:33 PM
Post: 503
Join Date: Jul 2009
Waiting for the train the other day.
Vans are looking too nice. Are they a collab? I regret sleeping on that deck :/


Those are the gold coast pack.
your post made me buy em right now. besides some am1 and 574 they are the third pair of sneakers within 4 days. at least they were 30% off.

Beste Grüße aus Deutschland!

May 23, 2012 @ 16:17:16 PM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL
All these Roshe's are getting worse than if everyone was wearing all Supreme everything.


Did this sentence even make sense? Lol what?


Too many people wearing Roshes.
People get made fun of for wearing too much Supreme.
Seeing so many people in Roshes is starting to get worse than everybody wearing Supreme.

I don't think I can make that any clearer, so if you don't understand that, you're S.O.L.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x