WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

May 25, 2012 @ 03:23
Originally posted by Inactive User
Pick ups from last night.
simple shit.

-Michael Kors button up
-Banana Republic slacks.





You my nigga Villn. I remember niggas giving me shit about my septum. Fuck the haters. Like you said bitches absolutely love that shit so we out here.



My nigga

http://illestxvillian.tumblr.com/

May 25, 2012 @ 03:28
Originally posted by Inactive User
I DON'T KNOW WHAT THE FUCK IS GOING ON IN THIS THREAD BUT I AM VERY UPSET ABOUT IT.

FEELINGS AND EMOTIONS.


Also, you're looking mad Kriskay in the face b.




http://youtu.be/V92JHv6uI5w

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

May 25, 2012 @ 03:47
honorable mention: nirun, rizal, heimvrx, more fits less roast
May 25, 2012 @ 03:52


hi
o yea, i fixed the tounge on my shitty vans before i left.
http://itstopshelf.tumblr.com


still fat
May 25, 2012 @ 04:26
GOD THIS THREAD SUCKS LMAO.



RECYCLED. TO GO PLAY VIDEO GAMES.

ig @hentaiwarlord

May 25, 2012 @ 04:41


Sup.
May 25, 2012 @ 04:43


Sup.
inb4 Boland.
May 25, 2012 @ 04:55
Originally posted by Inactive User


You my nigga Villn. I remember niggas giving me shit about my septum. Fuck the haters. Like you said bitches absolutely love that shit so we out here.



Top 3 HB crushes (WDYWT)

Sinnerz
Villn
Mr. Oizo (even tho he pays me dust)



Cigarettes, Ice Cream and Figurines of the Virgin Mary http://www.last.fm/user/actsyalawlz

May 25, 2012 @ 04:56
Hey guys I'm Julian and my friends are Odd Future and I take pictures of them. I'm also straightedge and love dicks in my asshole. I sadly lurk this thread daily and I have come to the conclusion that this website is fucking pathetic because me and my friends ruined it because we are some of the corniest and most idiotic human nature I have ever encountered and we influenced other idiots to come here.

rip



Cosign


I mean, isn't your username based solely off of the said individual.
I never really understood the straight edge, nor the odd future photographer shot. Both are sweet. I get paid to do what I absolutely love.

edit ; hey northside blushing
edit2 ; so glad I started a new page
edit3 ; hey raylo that did not make a bit of sense blushing

julianxberman.tumblr.com /

May 25, 2012 @ 05:04
miss u julez
May 25, 2012 @ 05:29
uxrxgay

Cosign


I mean, isn't your username based solely off of the said individual.
I never really understood the straight edge, nor the odd future photographer shot. Both are sweet. I get paid to do what I absolutely love.

edit ; hey northside blushing
edit2 ; so glad I started a new page
edit3 ; hey raylo that did not make a bit of sense blushing



such a cool elitest doesnt even understand english.
canxyouxunderstandxmexnow?
May 25, 2012 @ 06:17
I mean, isn't your username based solely off of the said individual.
I never really understood the straight edge, nor the odd future photographer shot. Both are sweet. I get paid to do what I absolutely love.

edit ; hey northside blushing
edit2 ; so glad I started a new page
edit3 ; hey raylo that did not make a bit of sense blushing



such a cool elitest doesnt even understand english.
canxyouxunderstandxmexnow?



Out of all the OG nikkaz u get da least respekt b, you a bitch made nikka to the max
May 25, 2012 @ 06:45
lol only one looking depressed is your overweight wife


ZAMN. my nigga back tough doe. boy looking like a Krav Maga instructor in his recent pic but he goes ham on niggas.

May 25, 2012 @ 06:59



http://youtu.be/V92JHv6uI5w

All this fit needs is a tat of drake's face on your forehead
May 25, 2012 @ 07:01
<---- Caught feelings cause no one commented on his first WDYWT fit.
May 25, 2012 @ 07:18




Supreme
Mister
Vans
Mister & Nixon on the wrists.
Good shit. Pants are on point.

Inactive User

May 25, 2012 @ 10:01
May 25, 2012 @ 11:41

soundcloud.com/johnf-m

May 25, 2012 @ 11:54
May 25, 2012 @ 12:05




Supreme
Mister
Vans
Mister & Nixon on the wrists.
Good shit. Pants are on point.


Really? You can hardly even see them.
May 25, 2012 @ 13:48

Fit from today

FOR SALE >>> Bape XXL tees and Nike Dunk Low Pro B Size 10 - PM me! #GardnerGang #FloralFam

May 25, 2012 @ 15:06
GlixAzzurri, Mr Oizo, kelleydenham smokeyface
laughingylanx, try with some black jeans the raw denim look weird with this polo.


Simple fit today.
(can't see my old vans era)
May 25, 2012 @ 15:23
@ highvision108
That carhartt backpack is cool! Info on tee?

FOR SALE >>> Bape XXL tees and Nike Dunk Low Pro B Size 10 - PM me! #GardnerGang #FloralFam

May 25, 2012 @ 15:23

Fit from today


yo, this sucks b. the 666 satan shit was better than this. fuck outta here



#swag #based #rare


ylanx" data-post="http://hypebeast.com/forums/post/3462190">



lol that supreme snakeskin looks FUCKING TERRIBLE, thank god I saved my $
May 25, 2012 @ 15:27

Fit from today

We dont vote for another 6 months b, where you get that USA sticker.
May 25, 2012 @ 15:27
Originally posted by Inactive User
GOD THIS THREAD SUCKS LMAO.



RECYCLED. TO GO PLAY VIDEO GAMES.


looks so awkward.

May 25, 2012 @ 15:30
ylanx" data-post="http://hypebeast.com/forums/post/3462190">

lol that supreme snakeskin looks FUCKING TERRIBLE, thank god I saved my $

I like the snakeskin stuff. Reminds me of stuff you would see dudes in late 90s ska bands wearing.

FOR SALE >>> Bape XXL tees and Nike Dunk Low Pro B Size 10 - PM me! #GardnerGang #FloralFam

May 25, 2012 @ 15:30
Lol at saying someone looks awkward when you take pictures on a fucking school bus. Nigga kill yo self.

I'm That Nigga.

May 25, 2012 @ 15:32

Fit from today

We dont vote for another 6 months b, where you get that USA sticker.

It's actually an old oxford shirt with a USA BOXING (Its a USA flag boxing glove) patch on the pocket. Got it at a thrift store.

FOR SALE >>> Bape XXL tees and Nike Dunk Low Pro B Size 10 - PM me! #GardnerGang #FloralFam

May 25, 2012 @ 15:38
looks like you're wearing your dad's clothes .. son you should just stick to basic stuff if you gon' stay rockin' those 3's 'cause nothing else ain't working for you .

millions

This topic is locked, replies are no longer accepted.