WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

April 22, 2012 @ 19:12:16 PM
Post: 4158
Join Date: Apr 2009



You bought dat poster just so you could take a picture of it fuck boi.

lol what? that shit didn't even make logical sense. you're trying too hard to make a fucking joke dude...jesus christ


um r u mad at me or something

who says i bought that poster

lmao

what joke
April 22, 2012 @ 19:13:17 PM
Post: 1476
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
Troy X Awesteez beef
April 22, 2012 @ 19:30:14 PM
Post: 818
Join Date: Apr 2012

hi!

this one is actually good but your haircut seems strange... Maybe it's only the angle of the photo

hahahah strange as ever

MATERIALISM YESSSSSSSSS

April 22, 2012 @ 19:38:47 PM
Post: 889
Join Date: Feb 2010
Location: ghetto land
dill pickles

Black Panther member

April 22, 2012 @ 19:52:13 PM
Post: 63
Join Date: Feb 2012
Location: Yass
Originally posted by Inactive User
What's the history on the sexi14s?


My pair is about exactly one year, with two washes in and one initial soak.

Instagram: casey__kohn (two underscores) devilsgrasss.tumblr.com

April 22, 2012 @ 19:55:32 PM
Post: 266
Join Date: Oct 2009

wtb shorts weather..
April 22, 2012 @ 19:57:28 PM
Post: 1476
Join Date: Mar 2012
Location: Yass

wtb shorts weather..


Where to kawp da vest?
April 22, 2012 @ 20:05:57 PM
Post: 1987
Join Date: Dec 2008
Location: Toronto
Originally posted by Inactive User
What's the history on the sexi14s?


My pair is about exactly one year, with two washes in and one initial soak.

recognized you from the ndsbg on fb from a few years back. noticed the username and put two and two together.
April 22, 2012 @ 20:11:40 PM
Post: 1810
Join Date: Jun 2011

You bought dat poster just so you could take a picture of it fuck boi.

lol what? that shit didn't even make logical sense. you're trying too hard to make a fucking joke dude...jesus christ


um r u mad at me or something

who says i bought that poster

lmao

what joke

i was talking to thug lol
April 22, 2012 @ 20:12:01 PM
Post: 1919
Join Date: May 2011
Location: beach
April 22, 2012 @ 20:23:08 PM
Post: 1810
Join Date: Jun 2011

wtb shorts weather..

smokeyface
April 22, 2012 @ 20:26:12 PM
Post: 1097
Join Date: Nov 2010
Location: Coney Island
Originally posted by Inactive User


Elephant Print Bulls Snapback
Diamond x Girl Collabo
Jordan V/Gucci Laces

http://www.reverbnation.com/open_graph/song/12952812
lmfao
April 22, 2012 @ 20:39:00 PM
Post: 818
Join Date: Apr 2012

jealous of the shorts

MATERIALISM YESSSSSSSSS

April 22, 2012 @ 21:38:55 PM
Post: 39
Join Date: Mar 2012
Location: PA
Out skating
April 22, 2012 @ 21:39:29 PM
Post: 2089
Join Date: Sep 2010
April 22, 2012 @ 21:42:49 PM
Post: 98
Join Date: Feb 2010

wtb shorts weather..


info on the cargo pants boss?
April 22, 2012 @ 21:46:05 PM
Post: 200
Join Date: May 2010
Location: Surrey
ultranuke and kurrupt nice fits
April 23, 2012 @ 00:21:11 AM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011


Rip N Dip
Ray Ban
J Crew
Gap
Bass


A FUCK NIGGA, THATS THAT SHIT I DONT LIKE, NAHH

I cant tell if this guy is 16 or 48??

IG: @mobbyluii

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 23, 2012 @ 02:55:14 AM
Post: 266
Join Date: Oct 2009
Where to kawp da vest?

Mister SF, was a limited piece from this past fall, best bet is to ask in the Mrsfc thread or marketplace here...

info on the cargo pants boss?

Uniqlo perfect shape cargos sized up 1
April 23, 2012 @ 02:56:32 AM
Post: 351
Join Date: Mar 2012
Location: Australia


at 5 pointz.

instagram: @timcchuan

April 23, 2012 @ 04:34:49 AM
Post: 771
Join Date: Jun 2009
Originally posted by Inactive User


o'clock

cheap as shit
April 23, 2012 @ 04:36:04 AM
Post: 889
Join Date: May 2011
Location: san jose
Wow you're sitting on a dumpster with graffiti on it. Are you a gangster?

.

April 23, 2012 @ 04:44:51 AM
Post: 1247
Join Date: Jul 2010
Location: the golden state


at 5 pointz.


are these the dqm shorts?
April 23, 2012 @ 05:01:25 AM
Post: 3675
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
Wow you're sitting on a dumpster with graffiti on it. Are you a gangster?


lol'd info on cassie lookin ass chick

Instagram: @esoJlaziR

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 23, 2012 @ 05:40:27 AM
Post: 865
Join Date: Mar 2010



Makes me regret skating my navy era wtaps

.

April 23, 2012 @ 06:25:17 AM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle





naw all we need is a shake

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 23, 2012 @ 07:40:03 AM
Post: 589
Join Date: Feb 2009
Location: NYC


at 5 pointz.


Damn I have not been there in years. Coolstorybro
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x