April 24, 2012 @ 02:44 AM
keedvin

Post: 155

Join Date: Aug 2010

Location: Planet Earth.

why is it that every newcomer who gets shat on thinks it's because they aren't wearing enough supreme

it's not, your fit just sucks

learn to take criticism rather than replying to 50 posts justifying your shitty style and trying to end it with "well i don't care what you guys think"

r.i.p. hb


I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.

The problem isn't streetwear or menswear, the problem is you. Your fit as a whole just didn't look nice.
April 24, 2012 @ 02:48 AM
fuqyeh

Post: 139

Join Date: Mar 2012

gotdamn this thread is awesome for some lulz
April 24, 2012 @ 02:48 AM

Inactive

ALL POLO NO IZOD



Those shoes aren't 'fly'
April 24, 2012 @ 03:05 AM
datniqqararthur

Post: 292

Join Date: Dec 2011

Location: Elwood City

Supreme 5 panel, Army BDU, Gap Shirt, Cole Haan Suede Bucks, 511's

aloiso i see u niqqa

Life was simple til we moved to tha hood.

April 24, 2012 @ 03:09 AM
jacobsever

Post: 1758

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL



lets just ban this faggot. jacob server is honestly the worst dressed on this forum, hands down. dirty ass hobo beard having kids section tshirt wearing ass nigga. take the L and shut your fucking mouth


...not a single one of my fits involve a tshirt.

And it's cool, a bunch of dudes on the internet don't like my style, yet hundreds of tumblr bitches do. I'd rather impress the ladies than the men anyway.

April 24, 2012 @ 03:10 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY



lets just ban this faggot. jacob server is honestly the worst dressed on this forum, hands down. dirty ass hobo beard having kids section tshirt wearing ass nigga. take the L and shut your fucking mouth


...not a single one of my fits involve a tshirt.

And it's cool, a bunch of dudes on the internet don't like my style, yet hundreds of tumblr bitches do. I'd rather impress the ladies than the men anyway.


LMAO. link or it didn't happen you neanderthal looking motherfucker
April 24, 2012 @ 03:15 AM
thenorthside

Post: 3255

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

dead.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

April 24, 2012 @ 03:16 AM
thenorthside

Post: 3255

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

true...



pause.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

April 24, 2012 @ 03:23 AM
jacobsever

Post: 1758

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

No shame. I have fun and enjoy life. It's better than sitting on the internet and bitching because someone dresses differently.

April 24, 2012 @ 03:29 AM
secret genius

Post: 630

Join Date: Jun 2011

Location: America

true...



pause.


do u view me? do u see my maneuvers?

April 24, 2012 @ 03:33 AM
Fusion

Post: 955

Join Date: Nov 2011

Location: Southern California

true...



pause.

Did this turn into you getting fked by the other four guys, turning your bum hole into an extra large carton of coolwhip? lmk

Yes.

April 24, 2012 @ 03:35 AM
jacobsever

Post: 1758

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL



Edit:
Not to mention your damn awful looking pant cuffs!


If you haven't been able to tell, I'm short as fuck. I have to roll my pants or else they're a good 6 inches too long.

April 24, 2012 @ 03:35 AM
jacobsever

Post: 1758

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

AND A NIGGA CONTINUES TO JUSTIFY SHIT.


Dude asked a question, I responded.
Is that not the way things work?

April 24, 2012 @ 03:36 AM
stos

Post: 1161

Join Date: Nov 2006



inspiring koor


April 24, 2012 @ 03:36 AM
I.Run.Bad

Post: 203

Join Date: May 2011

AND A NIGGA CONTINUES TO JUSTIFY SHIT.

The guy who posted it clearly asked him to explain.
April 24, 2012 @ 03:37 AM
itzbrandonbruh

Post: 91

Join Date: Nov 2011

Location: Toronto



Edit:
Not to mention your damn awful looking pant cuffs!


If you haven't been able to tell, I'm short as fuck. I have to roll my pants or else they're a good 6 inches too long.


http://en.wikipedia.org/wiki/Hemming_(sewing)
April 24, 2012 @ 03:38 AM
slap

Post: 3782

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la


If you haven't been able to tell, I'm short as fuck.


i see what you mean ;)

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

April 24, 2012 @ 03:40 AM
jacobsever

Post: 1758

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL



Edit:
Not to mention your damn awful looking pant cuffs!


If you haven't been able to tell, I'm short as fuck. I have to roll my pants or else they're a good 6 inches too long.


http://en.wikipedia.org/wiki/Hemming_(sewing)


Tried it, looks pretty awkward.
And to fuel the fire, I'll post a picture showing it.


April 24, 2012 @ 03:40 AM
thenorthside

Post: 3255

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

flycolorasian cool that hunghing lol

edit: i won't throw shade at jacob, you are a decent individual. hem and alter your jeans/pants,etc if they are too long. menswear aficionados take pride in having well-tailored items. your fits do not fit well.
nick wooster is short as fuck, but you wouldn't even be able to tell because he understands proportions and has a good tailor.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

April 24, 2012 @ 03:42 AM
slap

Post: 3782

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la


JACOB!
NOW THATS HONEST A GOOD FIT!
GOOD JOB!

Leave the corny 5 panels off, and shave the stach if you don't want your beard.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

April 24, 2012 @ 03:56 AM
secret genius

Post: 630

Join Date: Jun 2011

Location: America

Wait wtf. Is that really Jacob? How yall get that picture?

http://jacobsever.tumblr.com/

do u view me? do u see my maneuvers?

April 24, 2012 @ 04:18 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Lol dat nigga talkin bout bein a grown up yet he too lazy to even bathe himself.

Greasy ass mullet lookin like Billy Ray Cyrus, kill yoself


dead

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

April 24, 2012 @ 04:37 AM
Shiri

Post: 476

Join Date: Apr 2009

Location: Japan


http://blog.careyciuro.com

April 24, 2012 @ 05:06 AM
I.Run.Bad

Post: 203

Join Date: May 2011


inspiring koor



info on sweater.
April 24, 2012 @ 06:19 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle


me @ six flags today

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

April 24, 2012 @ 06:33 AM
scarlem

Post: 377

Join Date: Aug 2008

Location: toronto/seoul


FIRE GOOD SHIT NIGGA
April 24, 2012 @ 06:44 AM
judgemyjoindate

Post: 817

Join Date: Apr 2012



posted this a day or so ago in the pics.

MATERIALISM YESSSSSSSSS

April 24, 2012 @ 07:49 AM
loop

Post: 1385

Join Date: Apr 2007

Location: SoCal



posted this a day or so ago in the pics.

buys dslr, blurry picture
April 24, 2012 @ 08:15 AM
hundredyen

Post: 325

Join Date: Mar 2012

Location: Australia




I may never wear another pair of shoes again.

instagram: @timcchuan

April 24, 2012 @ 09:35 AM
johnathan

Post: 3050

Join Date: May 2009

Location: lol




I may never wear another pair of shoes again.

da fuq u wearin b

free max b 2013


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top