WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Apr 23, 2012 @ 18:56
Well it's cool except for the t-shirt neck showing under the shirt and the hat, and sunglasses+hat is lame.
Apr 23, 2012 @ 18:56
shave tha stache brah
Apr 23, 2012 @ 19:24
Originally posted by Inactive User
shave tha stache brah

this

http://viciousveracity.tumblr.com/

Apr 23, 2012 @ 19:53
[imttp://25.media.tumblr.com/tumblr_m2y4825u2q1qbsohzo1_1280.png

quintin co
ray bans
old navy
j crew
timex
gap
sperry

No Supreme, yet I'll still get hate.

Clean

You seem to always wear hats though, it doesn't always enhance the fit IMO
Apr 23, 2012 @ 20:19
Originally posted by Inactive User


Black leather jacket


What jacket exactly ? been looking for a black perfecto with elastic cuffs.
Apr 23, 2012 @ 20:25
[imttp://25.media.tumblr.com/tumblr_m2y4825u2q1qbsohzo1_1280.png

quintin co
ray bans
old navy
j crew
timex
gap
sperry

No Supreme, yet I'll still get hate.

Clean

You seem to always wear hats though, it doesn't always enhance the fit IMO

Get one of the hats listed here instead of wearing the one you have on in that fit. Shit's weak. Otherwise, you're good.

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

Apr 23, 2012 @ 20:26
Originally posted by Inactive User


Elephant Print Bulls Snapback
Diamond x Girl Collabo
Jordan V/Gucci Laces

http://www.reverbnation.com/open_graph/song/12952812
lmfao


meh. can't hate on a nigga for having paper

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

Apr 23, 2012 @ 20:32

Supreme.
Apr 23, 2012 @ 21:04
mods need to deal with some of these members.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Apr 23, 2012 @ 21:38
Supreme 5 panel, Army BDU, Gap Shirt, Cole Haan Suede Bucks, 511's

http://www.weformlikevoltron.tumblr.com

Apr 23, 2012 @ 21:51
Supreme 5 panel, Army BDU, Gap Shirt, Cole Haan Suede Bucks, 511's


Apr 23, 2012 @ 22:20
[imttp://25.media.tumblr.com/tumblr_m2y4825u2q1qbsohzo1_1280.png

quintin co
ray bans
old navy
j crew
timex
gap
sperry

No Supreme, yet I'll still get hate.

Clean

You seem to always wear hats though, it doesn't always enhance the fit IMO

Yeah, I wear hats daily. It's not always for the fit's sake. I'm just a lazy bastard who showers very rarely and my hair is always greasy and messy. Easier just to hide that shit.

Apr 23, 2012 @ 22:43
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User


Black leather jacket


What jacket exactly ? been looking for a black perfecto with elastic cuffs.


I would like this information as well.
Apr 23, 2012 @ 22:47
Almost May and niggas are still wearing 3 button up shirts lol this thread went to shit a long time ago. And did I see an elephant print Bulls hat and a diamond x girl collab shirt? lolol

Black Supreme Safari, Raised by Wolves, and more: http://hypebeast.com/forums/apparel/220068

Apr 23, 2012 @ 22:48
Originally posted by Inactive User


at 5 pointz.


are these the dqm shorts?

word, if they are, how do they fit? size up?
Apr 23, 2012 @ 22:59
ALL POLO NO IZOD

Inactive User

Apr 23, 2012 @ 23:03
Originally posted by Inactive User


Elephant Print Bulls Snapback
Diamond x Girl Collabo
Jordan V/Gucci Laces

http://www.reverbnation.com/open_graph/song/12952812
lmfao


meh. can't hate on a nigga for having paper


how the fuck did you come to the conclusion that this guy has paper based on what he is wearing, especially based on what he is wearing lol got damn so fucking shit
Apr 23, 2012 @ 23:04
Originally posted by Inactive User

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Apr 23, 2012 @ 23:07
why is it that every newcomer who gets shat on thinks it's because they aren't wearing enough supreme

it's not, your fit just sucks

learn to take criticism rather than replying to 50 posts justifying your shitty style and trying to end it with "well i don't care what you guys think"

r.i.p. hb


I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.

Apr 23, 2012 @ 23:09

Inactive User

Apr 23, 2012 @ 23:12
^ smokeyface
why is it that every newcomer who gets shat on thinks it's because they aren't wearing enough supreme

it's not, your fit just sucks

learn to take criticism rather than replying to 50 posts justifying your shitty style and trying to end it with "well i don't care what you guys think"

r.i.p. hb


I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.


you a #menswear bro huh? go post a fit then son on sufu i dare you
Apr 23, 2012 @ 23:15
I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.


you may dress differently, but regardless of how you dress. fact is: you dress like shit. proportions are off, fit is all around trash. i wouldn't even consider what you wear #menswear... it just doesn't look good. coming from a person who doesn't wear "streetwear."
- sufu doesn't even like "menswear." negative reps on a hunnid thou

edit: koor, video is smokeyface still grounded after all these years

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Apr 23, 2012 @ 23:17
why is it that every newcomer who gets shat on thinks it's because they aren't wearing enough supreme

it's not, your fit just sucks

learn to take criticism rather than replying to 50 posts justifying your shitty style and trying to end it with "well i don't care what you guys think"

r.i.p. hb


I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.


I don't think you understand that this forum isn't going to mold around you, this IS a street wear forum no matter how much you try sugar coat it and say that it's not. You're also in no position to call anyone a clown with your kids section t shirts, foot tall cuffs on your pants and facial hair exploding from every crevice. Find a new forum, perhaps raggedyasshobolookingmofuckas.com nohate tho.
Apr 23, 2012 @ 23:22
why is it that every newcomer who gets shat on thinks it's because they aren't wearing enough supreme

it's not, your fit just sucks

learn to take criticism rather than replying to 50 posts justifying your shitty style and trying to end it with "well i don't care what you guys think"

r.i.p. hb


I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.

please stop trying to defend yourself, just take the L, listen to the criticism and move on to the next day. the way people think about you in your e-life does not matter in reality

chadacadabra.tumblr.com

Apr 23, 2012 @ 23:26
I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.


you may dress differently, but regardless of how you dress. fact is: you dress like shit. proportions are off, fit is all around trash. i wouldn't even consider what you wear #menswear... it just doesn't look good. coming from a person who doesn't wear "streetwear."
- sufu doesn't even like "menswear." negative reps on a hunnid thou

edit: koor, video is smokeyface still grounded after all these years


Proportions are off? Most of you guys wear sizes that are too big for you. You realize the hem on your sleeves are supposed to actually be on your shoulder right? Most of your shirts, the seams are halfway down your arm. So don't tell me MY proportions are off.

Apr 23, 2012 @ 23:27
I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.


you may dress differently, but regardless of how you dress. fact is: you dress like shit. proportions are off, fit is all around trash. i wouldn't even consider what you wear #menswear... it just doesn't look good. coming from a person who doesn't wear "streetwear."
- sufu doesn't even like "menswear." negative reps on a hunnid thou

edit: koor, video is smokeyface still grounded after all these years


Proportions are off? Most of you guys wear sizes that are too big for you. You realize the hem on your sleeves are supposed to actually be on your shoulder right? Most of your shirts, the seams are halfway down your arm. So don't tell me MY proportions are off.

Shut up man. no one gives a shit and like I said, what people think of you on here does not matter at all

chadacadabra.tumblr.com

Apr 23, 2012 @ 23:29
[imttp://25.media.tumblr.com/tumblr_m2y4825u2q1qbsohzo1_1280.png

quintin co
ray bans
old navy
j crew
timex
gap
sperry

No Supreme, yet I'll still get hate.

Clean

You seem to always wear hats though, it doesn't always enhance the fit IMO

Yeah, I wear hats daily. It's not always for the fit's sake. I'm just a lazy bastard who showers very rarely and my hair is always greasy and messy. Easier just to hide that shit.

Thats fair enough man
Apr 23, 2012 @ 23:33
I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.


you may dress differently, but regardless of how you dress. fact is: you dress like shit. proportions are off, fit is all around trash. i wouldn't even consider what you wear #menswear... it just doesn't look good. coming from a person who doesn't wear "streetwear."
- sufu doesn't even like "menswear." negative reps on a hunnid thou

edit: koor, video is smokeyface still grounded after all these years


Proportions are off? Most of you guys wear sizes that are too big for you. You realize the hem on your sleeves are supposed to actually be on your shoulder right? Most of your shirts, the seams are halfway down your arm. So don't tell me MY proportions are off.


lets just ban this faggot. jacob server is honestly the worst dressed on this forum, hands down. dirty ass hobo beard having kids section tshirt wearing ass nigga. take the L and shut your fucking mouth
Apr 23, 2012 @ 23:35
I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.


you may dress differently, but regardless of how you dress. fact is: you dress like shit. proportions are off, fit is all around trash. i wouldn't even consider what you wear #menswear... it just doesn't look good. coming from a person who doesn't wear "streetwear."
- sufu doesn't even like "menswear." negative reps on a hunnid thou

edit: koor, video is smokeyface still grounded after all these years

he doesn't even dress differently lmao..he looks like he went to j crew and gap one day and copped all of the most boring and generally shitty silhouettes. your shit isn't "menswear" btw. don't pride yourself too much on dressing like a generic disoriented pussy who thinks loafers are the nicest shoes there are
Apr 23, 2012 @ 23:39
I made the Supreme comment because all of you guys were complaining that there was too much Supreme in this thread. So I pointed out I wasn't wearing any, which should be a plus, but regardless you streetwear kids have no appreciation for menswear/prep style fits. I think most of you guys look like clowns, but I don't have to go out of my way to attack you for it. Just cuz you don't like it doesn't make it a bad fit, just not your style. AY YO.


you may dress differently, but regardless of how you dress. fact is: you dress like shit. proportions are off, fit is all around trash. i wouldn't even consider what you wear #menswear... it just doesn't look good. coming from a person who doesn't wear "streetwear."
- sufu doesn't even like "menswear." negative reps on a hunnid thou

edit: koor, video is smokeyface still grounded after all these years

he doesn't even dress differently lmao..he looks like he went to j crew and gap one day and copped all of the most boring and generally shitty silhouettes. your shit isn't "menswear" btw. don't pride yourself too much on dressing like a generic disoriented pussy who thinks loafers are the nicest shoes there are


This topic is locked, replies are no longer accepted.