WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Apr 19, 2012 @ 02:28
^ dat constipation

Instagram: @esoJlaziR

Apr 19, 2012 @ 02:52
this guy.. .LOOOL

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Apr 19, 2012 @ 03:29
Taking the browns to the super bowl
Apr 19, 2012 @ 03:36
Did nothing today but clean

Forgot i had this pair. so comfy


edit: just seen bryans post lolol


What pants rizal?
Apr 19, 2012 @ 03:47
they look like uniqlo chinos because i have the exact same pair. actually, anyone want them? they're size 29, just hmu
Apr 19, 2012 @ 06:03

never contributed to HB's wdywt yet, thought I'd start
Sup
Carhartt
HUF
Air Jordan

my acapella releases plastic masterpieces through telekinesis

Apr 19, 2012 @ 06:29

never contributed to HB's wdywt yet, thought I'd start
Sup
Carhartt
HUF
Air Jordan


never contribute again
Apr 19, 2012 @ 06:57

never contributed to HB's wdywt yet, thought I'd start
Sup
Carhartt
HUF
Air Jordan


where the fuck is the LV coin purse? you can't rock khaki shorts and jordans and black socks without that shit buddy.......... log off
Apr 19, 2012 @ 09:43

never contributed to HB's wdywt yet, thought I'd start
Sup
Carhartt
HUF
Air Jordan


dat cold enough to wear 18 jackets but hot enough to wear shorts weather?
Apr 19, 2012 @ 09:46
Yes pants are uniqlo Work pants from last years ss

Instagram: @esoJlaziR

Apr 19, 2012 @ 14:01
fuck jayjetson, brianthefaggotfromchicago, fatass marcus, and makepeace aka bitchmade poussy.
to go meet w/kiko mizuhara : )
Apr 19, 2012 @ 15:19
@m_achu...im hurt...

instagram- @phantom.lounge

Apr 19, 2012 @ 15:26
m-achu that jersey is fuckin terrible, in coordination with your size and a white stalking cap you resemble smurfette. frail bitch, post your face so i can red list your ass ho

edit: your fit is fuckin garbage.. if i didn't mention yet.
Apr 19, 2012 @ 15:36
m-achu that jersey is fuckin terrible, in coordination with your size and a white stalking cap you could i vote you as smurfette. frail bitch, post your face so i can red list your ass ho

edit: your fit is fuckin garbage.. if i didn't mention yet.


damn dis nigga went in.

SHOTS FIRED.

fit is ass doe
Apr 19, 2012 @ 15:38
post sum more pics of your muscles dawg, i am so scurred of u.
go suck on brians dick some more faggot
Apr 19, 2012 @ 15:43
...do i need to say more bruh?

Inactive User

Apr 19, 2012 @ 15:46
m-achu that jersey is fuckin terrible, in coordination with your size and a white stalking cap you could i vote you as smurfette. frail bitch, post your face so i can red list your ass ho

edit: your fit is fuckin garbage.. if i didn't mention yet.


u made bruh?

ya u made and you dress like ass
Apr 19, 2012 @ 15:48
dat puppy and dem new balances

Inactive User

Apr 19, 2012 @ 15:51
i think he was trying to match his hat with his nbs......

Apr 19, 2012 @ 15:54


you have the feet of a 73 yr old asian woman.. you so fucking disgustingly unproportioned..
Apr 19, 2012 @ 15:56
yo bruh i think jayjetson is interested in dem nbs, send him a pm.
Apr 19, 2012 @ 15:59
them new b's is fresh... your vans that look like socks though... yea bro.. keep feelin yourself munchkin... you disproportioned fuck.

edit: ya'll can have it.. my fit was wack as told by smurfette.. so be it, but im headed to a celebration... p.s. look for stalley's new station on pandora... my team brokers deals between your favorite artists and apps.. what about yours??
Apr 19, 2012 @ 16:03
iight dawg keep putting cocoa butter on those stretch marks of yours
Apr 19, 2012 @ 16:11
gonna catch this Bulls Heat game tonight- MIA for the weekend with m_achu's mom ;)

Inactive User

Apr 19, 2012 @ 16:25
you think you dress well, but you really don't. like i've said before, average ass peasant nigga at best

and fucking tie ur laces bruh don't give be no bullshit. you had time to take a fit pic you can tie your damn shoes pussy. maybe you're not even going anywhere and just dress up for hb hahahahaa
Apr 19, 2012 @ 16:32
gonna catch this Bulls Heat game tonight- MIA for the weekend with m_achu's mom ;)


i like how your khakis and the jizz on the mirror match with your real tree camp,
great job!

Inactive User

Apr 19, 2012 @ 16:35
1. always have a camp in my fit pic even if i don't wear it
Apr 19, 2012 @ 16:40
Man this thread sucks smh
Apr 19, 2012 @ 16:42
Brian dude stop wearing all those big ass sneakers, they just don't look good on a tall skinny dude. Otherwise your fit is good imo.
Apr 19, 2012 @ 16:46
m-achu that jersey is fuckin terrible, in coordination with your size and a white stalking cap you could i vote you as smurfette. frail bitch, post your face so i can red list your ass ho

edit: your fit is fuckin garbage.. if i didn't mention yet.


damn dis nigga went in.

SHOTS FIRED.

fit is ass doe

look at this irrelevant dickrider,
my nigga jayjetson already called u out.
crawl back into your saddam hussein hole pussy bitch.
This topic is locked, replies are no longer accepted.