WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

April 16, 2012 @ 15:15:38


Said "fuck it" and wore swim trunks to work.


April 16, 2012 @ 15:16:53


Said "fuck it" and wore swim trunks to work.


said fuck it and dressed like butt
April 16, 2012 @ 15:30:22


Said "fuck it" and wore swim trunks to work.




If those were knee length or cargo shorts then you would be lookin fly

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

April 16, 2012 @ 15:33:09
^no

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

April 16, 2012 @ 15:33:56


Said "fuck it" and dressed like shit for work.


fixed.

c'mon son
April 16, 2012 @ 17:33:04


awe, man. what is tumblr doing to the youth bruh

++++

April 16, 2012 @ 18:00:49
lol @ hating on super chill mode.

If those were knee length or cargo shorts then you would be lookin fly


0 of my shorts reach my knees.

April 16, 2012 @ 18:03:18
lol @ hating on super chill mode.

If those were knee length or cargo shorts then you would be lookin fly


0 of my shorts reach my knees.


I think you might have the wrong forum son, go write a poem about your fixie
April 16, 2012 @ 18:06:42
lol @ hating on super chill mode.

If those were knee length or cargo shorts then you would be lookin fly


0 of my shorts reach my knees.


I think you might have the wrong forum son, go write a poem about your fixie


I'm a very short person. Shorts that go past my knees would make me look like a Juggalo.

April 16, 2012 @ 18:25:40
they'd still look better than those shits

bitch.

April 16, 2012 @ 18:30:39
Today.

J Crew w/ Rip n Dip hat. Wish I had an off white/creme colored canvas belt, but I don't.


April 16, 2012 @ 18:32:27
April 16, 2012 @ 18:36:29
That's cool, man.
I just like the ivy league prep look. I'd much rather look like I'm in a Polo ad than a Sean Jean ad.

April 16, 2012 @ 18:46:41
lol @ hating on super chill mode.

If those were knee length or cargo shorts then you would be lookin fly


0 of my shorts reach my knees.


I think you might have the wrong forum son, go write a poem about your fixie


April 16, 2012 @ 19:37:00

twoday
April 16, 2012 @ 20:22:25
supreme stay relevant on here lolllll


.

lol @ what did you try on today smh..

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

April 16, 2012 @ 20:37:39
Today.

J Crew w/ Rip n Dip hat. Wish I had an off white/creme colored canvas belt, but I don't.


untuck your shirt
that is if it's not too long...
why are you even wearing long sleeves with shorts
April 16, 2012 @ 20:46:52
what did you try on today
April 16, 2012 @ 21:09:38
Today.

J Crew w/ Rip n Dip hat. Wish I had an off white/creme colored canvas belt, but I don't.


do you man, haters gonna hate.

i actually like this.
April 16, 2012 @ 21:16:28

Inactive User


twoday


From the waist down, you look like a bum.
April 16, 2012 @ 21:25:17
starting to get warmer here in toronto...

hanes
rrl
visvim
April 16, 2012 @ 21:33:15
Today.

J Crew w/ Rip n Dip hat. Wish I had an off white/creme colored canvas belt, but I don't.



just threw up a little bit. untuck your shirt you herb. also get rid of that scraggly excuse of a beard on your face, it's repulsive
April 16, 2012 @ 22:16:00
Today.

J Crew w/ Rip n Dip hat. Wish I had an off white/creme colored canvas belt, but I don't.



just threw up a little bit. untuck your shirt you herb. also get rid of that scraggly excuse of a beard on your face, it's repulsive


Dude, I shaved last night.
I'm accustomed to having this...

April 16, 2012 @ 22:16:49
Tucked in always.
Polo on polo.


April 16, 2012 @ 22:23:28
i dont understand why people just keep setting themselves up in here. good for the lols doe
April 16, 2012 @ 22:24:37
DCLXVI, Twelve, Troy, Nirun, W33ZY (info on the hoodie ? ) smokeyface smokeyface smokeyface

My pose gets the proportions a kinda weirdo...
April 16, 2012 @ 22:27:57
Originally posted by Inactive User
i dont understand why people just keep setting themselves up in here. good for the lols doe


Yeah dude, cuz everybody is into hip hop and dresses the same way.
Ya'll can hate all you want, I'm 100% confident in my shit. And that matters more than what you're wearing.

April 16, 2012 @ 22:30:51
Originally posted by Inactive User
i dont understand why people just keep setting themselves up in here. good for the lols doe


Yeah dude, cuz everybody is into hip hop and dresses the same way.
Ya'll can hate all you want, I'm 100% confident in my shit. And that matters more than what you're wearing.


Jacob that wasn't even towards you. Don't get so easily offended homie. More about the other dude who posted and got slaughtered b4 you. Im just saying if you know people are gonna hate, why bother?
April 16, 2012 @ 22:33:28
Originally posted by Inactive User
Im just saying if you know people are gonna hate, why bother?


All the hipster Tumblr girls have boosted my ego to a breaking point.

April 16, 2012 @ 22:35:02
Tucked in always.
Polo on polo.


Don't know if you notice but there's something on your face.

Yes.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x