Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
December 31, 2011 @ 02:31 AM
backlikethat

Post: 5296

Join Date: Feb 2009

....
December 31, 2011 @ 02:59 AM
Koven

Post: 3593

Join Date: Aug 2009

Attention whore/ don't like to compete with other chicks

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

December 31, 2011 @ 03:02 AM
Pretty Joseph

Post: 2050

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...

https://www.youtube.com/watch?v=HTKssqwXVtc&feature=youtube_gdata_player
Attention whore/ don't like to compete with other chicks

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

December 31, 2011 @ 04:01 AM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

itll only lead you to the hall of blue balls and frustration.
December 31, 2011 @ 04:06 AM
Trill Murray

Post: 322

Join Date: May 2009

Location: New Mexico

Attention whore/ don't like to compete with other chicks[/quote

Truth.

trillmurrayy.tumblr.com

December 31, 2011 @ 04:33 AM
BIRTH

Post: 913

Join Date: Mar 2010

Location: Hell

Attention whore/ don't like to compete with other chicks


this

.

December 31, 2011 @ 04:41 AM
backlikethat

Post: 5296

Join Date: Feb 2009

so not worth the time im assuming?
December 31, 2011 @ 04:58 AM
Brooklyn_718

Post: 2561

Join Date: Sep 2006

Location: Pluto

I don't like this at all. I wouldn't want to date a female with a lot of guy friends. Usually that kind of female is an attention whore, and she's too accessible to other guys for me to find her special, but that's just me.
December 31, 2011 @ 05:02 AM
ichigo81

Post: 2817

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

I don't like this at all. I wouldn't want to date a female with a lot of guy friends. Usually that kind of female is an attention whore, and she's too accessible to other guys for me to find her special, but that's just me.

preach, plus them niggas jut going to hate on you until they find a chance to tell her they like her(true story)
December 31, 2011 @ 05:05 AM
NoStress

Post: 2071

Join Date: Sep 2010

Location: Shaolin

don't try too hard, it will most likely not be worth it

burr

December 31, 2011 @ 05:08 AM
Doobie

Post: 567

Join Date: Jan 2009

Location: United States

Had a girl like that, broke da hart sad. What he said above is true though. Niggas gonna hate you for no reason at all. And if your a scared little insecure bitch nigga like me you're def not gonna have fun.

While there's life there is hope, only the dead have none.

December 31, 2011 @ 05:08 AM
TwiggyDig

Post: 2416

Join Date: Sep 2008

Location: Bronx, New York / Lo...

it's probably fine.
December 31, 2011 @ 05:33 AM
backlikethat

Post: 5296

Join Date: Feb 2009

I don't like this at all. I wouldn't want to date a female with a lot of guy friends. Usually that kind of female is an attention whore, and she's too accessible to other guys for me to find her special, but that's just me.


Dang. dis sent a nuclear missile to da heart. me and her are good friends so i guess i should just
keep it like dat? or just cut all contact so i dont be feelin jealous and shizzz?

Had a girl like that, broke da hart sad. What he said above is true though. Niggas gonna hate you for no reason at all. And if your a scared little insecure bitch nigga like me you're def not gonna have fun.


i am a scared little insecure bitch nigga =(
December 31, 2011 @ 06:37 AM
Trollinator

Post: 5030

Join Date: Jun 2010

Location: Location

use her when ever your horny doe?

I want to see the world burn

December 31, 2011 @ 06:37 AM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

She likes the attention, and most likely you'll end up being the nigga that hears about her boyfriend issues/painting her toenails. While the nigga inside of her is the one that shows her the least attention.

Next time you see a girl with a bunch of dudes, notice how they are most likely one of the three: Fat, Unattractive, or Broke.

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

December 31, 2011 @ 07:05 AM
bonemarrow

Post: 2304

Join Date: Mar 2011

Location: eastcoast

She likes the attention, and most likely you'll end up being the nigga that hears about her boyfriend issues/painting her toenails. While the nigga inside of her is the one that shows her the least attention.

Next time you see a girl with a bunch of dudes, notice how they are most likely one of the three: Fat, Unattractive, or Broke.


truth

http://www.last.fm/user/basedvern

December 31, 2011 @ 08:20 AM
It's Only Hype

Post: 5678

Join Date: Jan 2008

uhhh... or she could just be nice. If she's friendly with guys and girls that's one thing. If she's friendly in a flirty way with guys, that's somethin else
December 31, 2011 @ 08:26 AM
TTHX

Post: 755

Join Date: Feb 2010

Location: Ontario, Canada

just a bunch of salty dudes in here lol

http://tonyhoangphoto.com

December 31, 2011 @ 10:33 AM

Inactive

she's too accessible to other guys for me to find her special, but that's just me.


Stumbled across this one in a cave. No one will have access to this special lady, she's all yours. Good luck young man
December 31, 2011 @ 12:26 PM
Pantic

Post: 3815

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

If u even worry about that shit u should pass.
But really, don't worry about that shit.
December 31, 2011 @ 07:36 PM
Constellations

Post: 3054

Join Date: Jan 2010

Location: LeBroward County, Fl...

she's too accessible to other guys for me to find her special, but that's just me.


Stumbled across this one in a cave. No one will have access to this special lady, she's all yours. Good luck young man


damn Danny Glover has aged horribly

\X/

December 31, 2011 @ 08:49 PM
jaded

moderator

Post: 7991

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

I don't like this at all. I wouldn't want to date a female with a lot of guy friends. Usually that kind of female is an attention whore, and she's too accessible to other guys for me to find her special, but that's just me.


This. More times than not, the guys stay her friend because they casually hook-up with her.

i'm the best mayne, i deed it

December 31, 2011 @ 09:11 PM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

she's too accessible to other guys for me to find her special, but that's just me.


Stumbled across this one in a cave. No one will have access to this special lady, she's all yours. Good luck young man

why did i look at her titties

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

December 31, 2011 @ 10:16 PM
backlikethat

Post: 5296

Join Date: Feb 2009

uhhh... or she could just be nice. If she's friendly with guys and girls that's one thing. If she's friendly in a flirty way with guys, that's somethin else


Hmmmm guess i gotta take this into consideration too...
December 31, 2011 @ 10:53 PM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

It's too late for you,
them feelings were all up in the air,
and you caught em.

upthefunk

January 3, 2012 @ 02:56 AM
vanitas

Post: 954

Join Date: Mar 2011

Had a girl like that, broke da hart sad. What he said above is true though. Niggas gonna hate you for no reason at all. And if your a scared little insecure bitch nigga like me you're def not gonna have fun.


This. Speaking from experience, be ready to deal with masses of hate from her guy friends, because 90% of them will either be overprotective of her or they're also tryna get it in. And you're gonna have to ask yourself if you'd be comfortable with her turning to other guys to talk about relationship problems/advice
January 3, 2012 @ 04:19 AM
trippin0ut

Post: 30

Join Date: Sep 2010

Had a girl like that, broke da hart sad. What he said above is true though. Niggas gonna hate you for no reason at all. And if your a scared little insecure bitch nigga like me you're def not gonna have fun.


u gotta keep ya pimp hand strong pimpin..dont let deez hoez get to u

Please login first to reply.
Back To Top