HB bout to blow up.

Dec 18, 2011 @ 01:58
who remember when swagson and the nigga with the braids had them house battles LMAOOO
"swagson naw im swags-on"
and brendan bragging bout his orange tree. haha
Dec 18, 2011 @ 03:51
^ Lol.Brendan is a hoe man home videos.

http://illestxvillian.tumblr.com/

Dec 18, 2011 @ 04:04

this literally popped up in every thread.

https://www.instagram.com/tojedroga/

Dec 18, 2011 @ 04:10
I still basically wear +++Supreme, APC, Vans

This is my style, this is me. (or some shit like that. forget how that shit went)

lurked hard

http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169391

Dec 18, 2011 @ 04:22



Dec 18, 2011 @ 04:35
You aren't OG unless you remember when this place had separate forums for BBC and Bape.

All this place used to be was BBC/Bape/Nike Sb.

Its been funny to watch it change, I remember that dude ryan with the fro, freshhcity from boston, hardbodycore had dope style.

There was way more brand variety a few years back, and way more heat.
Dec 18, 2011 @ 05:45


smokeyface

http://illestxvillian.tumblr.com/

Dec 18, 2011 @ 05:56
lurked since 08, signed up on 09.

i think my first post was asking what shoes someone was wearing

i remember going through all the pages in the funny/video thread

i was there for the downfall of bebot thread (RIP)

when J KISSI wasn't full gay

when Subprime wasn't a foot MD yet

when being in JAPAN was cool af

when everyone wasn't a depressed faggot

tbh the way i dress is because of HB

rip, sb gang doe


Lolol Jkissi is swaggin doe?

burr

Dec 18, 2011 @ 05:59
I miss the old New York I mean HB

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

Dec 18, 2011 @ 06:45
Why did the bebot thread get shut down?

THIS CANDYLAND NIGGA

Dec 18, 2011 @ 06:50
But for real, I only still come on here for the faint hope of a Subprime sighting but I digress.


Dec 18, 2011 @ 11:35
Why did the bebot thread get shut down?


because the mods didnt want race or ethnicity based threads. they shut down that, mixed girls, i think spanish, black and white girls threads... or just no one ever updated those.. but mixed girls and bebot thread were def the best smokeyface

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Dec 18, 2011 @ 11:50
hb...

we in dis.

Life was simple til we moved to tha hood.

Dec 18, 2011 @ 11:56
I remember '06 hypebeast, I think it started getting lame in '09 maybe '10 it can't get much gayer than where it's at right now though.
Dec 18, 2011 @ 17:28
Why did the bebot thread get shut down?


because the mods didnt want race or ethnicity based threads. they shut down that, mixed girls, i think spanish, black and white girls threads... or just no one ever updated those.. but mixed girls and bebot thread were def the best smokeyface


LOL uhhh no they shut it down cause the dude who made the thread had dudes hitting him up asking why their girlfriend was on the thread and shit

so he told mods to delete

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Dec 18, 2011 @ 17:32
Originally posted by Inactive User
Im still trynna figure out how I discovered this forum cause I wasnt even intrested in fashion at the time


I've been lurking since '06

Wut?


Yep
Dec 18, 2011 @ 17:33
lol @ yall niggas frontin like yall og
dmwalking
Dec 19, 2011 @ 01:07
anybody from old HB doing anything now with shit they learned from the forums?

A lot of the things I'm doing now are from things I've learned here and also interaction with HB forum members


like??


well I know personally one of the biggest thing I've taken away from HB over the years has been an eye for detail in terms of style. Like, I hardly ever post in WDYWT anymore but after all the years I posted fits all the time and got feedback, plus just seeing everyone else doin they thing and swaggin out in they own way helped me get a better sense of self in terms of what I was doing. So now it's just like I get up, throw on whatever and don't even have to think about it but it's still always perfectly HB ready nahmean?


One of the realest nigga on HB right now.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

Dec 19, 2011 @ 16:59
Why did the bebot thread get shut down?


because the mods didnt want race or ethnicity based threads. they shut down that, mixed girls, i think spanish, black and white girls threads... or just no one ever updated those.. but mixed girls and bebot thread were def the best smokeyface


LOL uhhh no they shut it down cause the dude who made the thread had dudes hitting him up asking why their girlfriend was on the thread and shit

so he told mods to delete


ah was that it? i remember asking though and that's what either drew or sonny told me. /shrugs. either way....... i miss those threads smh

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Dec 19, 2011 @ 17:59
like??


well I know personally one of the biggest thing I've taken away from HB over the years has been an eye for detail in terms of style. Like, I hardly ever post in WDYWT anymore but after all the years I posted fits all the time and got feedback, plus just seeing everyone else doin they thing and swaggin out in they own way helped me get a better sense of self in terms of what I was doing. So now it's just like I get up, throw on whatever and don't even have to think about it but it's still always perfectly HB ready nahmean?


One of the realest nigga on HB right now.

one of the biggest brown nosers on HB right now, that's the 3rd comment you made straight grinding dude's dick, ffs.
Dec 19, 2011 @ 21:07
Yeah HB aint the same but I feel like I always took the beatseat and fucked around with this site in my spare time, for me its not that serious.

Lol at what was said about Jkissi going full out gay, I remember when I was new here his fits were stictly streetware.
Dec 20, 2011 @ 00:33
well I know personally one of the biggest thing I've taken away from HB over the years has been an eye for detail in terms of style. Like, I hardly ever post in WDYWT anymore but after all the years I posted fits all the time and got feedback, plus just seeing everyone else doin they thing and swaggin out in they own way helped me get a better sense of self in terms of what I was doing. So now it's just like I get up, throw on whatever and don't even have to think about it but it's still always perfectly HB ready nahmean?


One of the realest nigga on HB right now.

one of the biggest brown nosers on HB right now, that's the 3rd comment you made straight grinding dude's dick, ffs.


brown noser? lolololololololololol wat an insult

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Dec 20, 2011 @ 00:58
what a moderator's pet
Dec 20, 2011 @ 01:07
I'm just posting to remember when I joined.

Sportfreak was the greatest.
Dec 20, 2011 @ 03:38
The old HB was when Diamond Supple Co. was dropping limited shit every few months. Sigh* Diamond x Diggers - Throw your Diamonds in the Air.
Dec 20, 2011 @ 04:02
Rip real trolling


nigga u sucked at trolling lmao

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Dec 20, 2011 @ 05:07
Sad that the site is dying. Crazy how having a bad layout for a month can fuck up a website.

Had good times on hypebeast. Funny & creative dudes were on this forum.
Dec 20, 2011 @ 05:35
fuck i hate this format. please separate the damn edit and quote links. wtf were your web designers thinking when they made this shit.
Dec 20, 2011 @ 05:37
LOL uhhh no they shut it down cause the dude who made the thread had dudes hitting him up asking why their girlfriend was on the thread and shit

and co-sign on what DM said

so he told mods to delete


ah was that it? i remember asking though and that's what either drew or sonny told me. /shrugs. either way....... i miss those threads smh


hunter was a fag and deleted it. plain and simple

and if anyone remembers hypisms epic thread, wsupden, that was legendary. one of the two threads to ever get deleted and brought back. and only thread to spread into other forums and creating online hysteria

and forum crusades, shit was fun back then. trolling was an art form for us
Dec 20, 2011 @ 06:12
The golden year for HB was 08, so many great fits and actual funny posters.
Please login first to reply.