OFFICIAL BARBAGELBITES THREAD VOL. GETTEM

November 23, 2011 @ 13:58:23 PM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
Damn is this nigga serse??
I though he was trollin b.this shit is sad.
November 23, 2011 @ 14:11:13 PM
Post: 396
Join Date: Apr 2010
smh you guys are fucking creeps posting his facebook and shit here, get a life. this is what happens when you open the registration.

I've gone out the window

November 23, 2011 @ 15:11:47 PM
Post: 269
Join Date: May 2011
Location: San Diego
Holy hell this fckn thread is hilarious! haha Feelin sorry for the dude but hey you put yourself out there for this.
November 23, 2011 @ 15:26:44 PM
Post: 922
Join Date: Jan 2011
Location: Toranta
smh you guys are fucking creeps posting his facebook and shit here, get a life. this is what happens when you open the registration.


November 23, 2011 @ 18:01:46 PM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
^ lmaooooo

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 23, 2011 @ 22:10:55 PM
Post: 83
Join Date: May 2010
Location: LA
smh you guys are fucking creeps posting his facebook and shit here, get a life. this is what happens when you open the registration.


link to his fb lolol
November 23, 2011 @ 22:42:24 PM
Post: 1265
Join Date: Jul 2008
Location: CALI
can you guys make funny photoshop pics already

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

November 23, 2011 @ 23:44:10 PM
Post: 756
Join Date: Oct 2007
Location: Chicago.
This nigga has a photo of his ID on fb. who's going to run up to his house ahahaha.


brb commiting fraud.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

November 24, 2011 @ 01:00:20 AM
Post: 1491
Join Date: Jul 2009
lol he's like the midwest version of eddie
November 24, 2011 @ 01:25:14 AM
Post: 2168
Join Date: Sep 2009
Location: BLAT BLAT BLAT
Fuck, now I remember where I recognize him from. He's the kid on Two and a Half Men.
November 24, 2011 @ 02:24:15 AM
Post: 6552
Join Date: Feb 2008
Location: WA

•••

November 24, 2011 @ 02:36:31 AM
Post: 5675
Join Date: Jan 2008
^haha. can I get an assist fo dat?
November 24, 2011 @ 03:03:50 AM
Post: 6552
Join Date: Feb 2008
Location: WA
lol werd

•••

November 24, 2011 @ 03:10:41 AM
Post: 438
Join Date: Aug 2009


Vomitspit or any photoshopper, please do a zoom up on this
November 24, 2011 @ 03:10:47 AM
Post: 237
Join Date: Dec 2010
Jesus... bhahahahahahahahaa
November 24, 2011 @ 04:03:45 AM
Post: 1810
Join Date: Jun 2011
http://twitter.com/#!/Barbagelbites/media/slideshow?url=http%3A%2F%2Ftwitpic.com%2F3bhih6
Barbagelbites before catching on to OF hype. November 29, 2011
November 24, 2011 @ 04:59:17 AM
Post: 158
Join Date: Nov 2011
Location: Los Angeles
http://twitter.com/#!/Barbagelbites/media/slideshow?url=http%3A%2F%2Ftwitpic.com%2F3bhih6

Barbagelbites before catching on to OF hype. November 29, 2011

ctyaprvl.com | cityapproval.com | cityapproval.tumblr.com

November 24, 2011 @ 05:06:23 AM
Post: 627
Join Date: Jul 2011
November 24, 2011 @ 05:08:17 AM
Post: 2089
Join Date: Sep 2010
SCANDALOUS
November 24, 2011 @ 05:10:14 AM
Post: 353
Join Date: Jun 2011
Location: Bay Area | Irvine
Originally posted by Inactive User
Fuck, now I remember where I recognize him from. He's the kid on Two and a Half Men.

.

IG: @treyhongz

November 24, 2011 @ 06:09:30 AM
Post: 6552
Join Date: Feb 2008
Location: WA
"You prolly don't know my music taste. Don't even pretend to know what band I'm talking about. You can find me at any local thrift shop, UO or American Apparel"

•••

November 24, 2011 @ 06:15:37 AM
Post: 1810
Join Date: Jun 2011
It's funny because none of the bands he lists as his favorite are very unknown. at all.
November 24, 2011 @ 06:27:20 AM
Post: 6552
Join Date: Feb 2008
Location: WA
where do you see them?

•••

November 24, 2011 @ 07:04:16 AM
Post: 1810
Join Date: Jun 2011
His tumblr
November 24, 2011 @ 07:23:17 AM
Post: 574
Join Date: Feb 2009


Vomitspit or any photoshopper, please do a zoom up on this


is that a mexican necklace...........smdh
November 24, 2011 @ 07:38:48 AM
Post: 1986
Join Date: Sep 2010
Location: Shaolin
Hahaha damn yall are some assholes

burr

November 24, 2011 @ 07:46:12 AM
Post: 1420
Join Date: May 2011
Location: X3$X X3$X
dead at the whole thread lmao

rip my lil homie barbagelbites nov 2011 - nov 2011 we finna do it up for u on tumblr cuz

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 24, 2011 @ 11:11:41 AM
Post: 2564
Join Date: Apr 2010

rip barbagelbites leavin great gifs behind since nov 2011
Please login first to reply.
x