October 15, 2011 @ 03:58 PM
Lemonz

Post: 2693

Join Date: Sep 2011

Location: http://zyenet.tk

<p>curly hair girl starts getting up *WHACK*</p>

dead
October 15, 2011 @ 04:03 PM
bapa

Post: 1425

Join Date: Feb 2010

Location: cuse

<p>Been had KTT son</p>
.
October 15, 2011 @ 04:07 PM
Quan292

Post: 755

Join Date: Jul 2010

Location: Queens Ny

Yall know that dude had done 10 years in prison wright.
October 15, 2011 @ 04:18 PM
brannen

Post: 1684

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles

Mcintosh
October 15, 2011 @ 06:10 PM
mayimbe181

Post: 1965

Join Date: Jul 2008

Location: New York, NY

i watched it like 8x lold

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

October 15, 2011 @ 08:09 PM
Fire

Post: 345

Join Date: Feb 2009

Location: NY

NOOOOOOOOOOO ITS GONE
October 15, 2011 @ 08:35 PM
YeaImTy

Post: 93

Join Date: Nov 2007

Location: Maryland

<p>NOOOOOOOOOOO ITS GONE</p>


You can still watch it here http://www.cnn.com/2011/10/15/justice/new-york-fast-food-beating/index.html?hpt=hp_t2

FS-DS: Supreme Kate Moss Tee – Grey Medium (yeaimty.tumblr.com)

October 15, 2011 @ 11:01 PM
Mistadobalina

Post: 231

Join Date: Dec 2008

homey was on point. he's more than ready for the zombie apocalypse.
October 15, 2011 @ 11:28 PM
Fire

Post: 345

Join Date: Feb 2009

Location: NY

people saying its fucked up. i woulda done the same thing. real nigga shit.
October 16, 2011 @ 12:00 AM
Mistadobalina

Post: 231

Join Date: Dec 2008

i think he'd be all good if he'd had just dropped em, but that double and triple tap shit is what's gonna get him locked up.
October 16, 2011 @ 04:15 AM
MrImFukNSleepN

Post: 2642

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

"They may need to try the new smoothies now that they are toothless."

Lmfao.
October 16, 2011 @ 04:41 AM
PandoCalrissian

Post: 1158

Join Date: May 2011

Location: Vista, CA

Real niggas do real things I knocked an employee down at Panera bread once cause he called my brother a bitch, he was like 5'1" 110 lbs trying to punk my huge ass so I pushed him down I'm glad it wasn't at McTrill doe, that nigga was relentless

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

October 16, 2011 @ 04:44 AM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

<p>Been had KTT son</p>


lol ya

but he OD'ed with the pipe

Like I wouldn't even do that if I was fighting a dude...

He probably would have got off for self defense if he just punched the bitch

But nah he WWE'd this hoe like 10x

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 16, 2011 @ 04:46 AM
Saro

Post: 358

Join Date: May 2011

he layed the pipe cool
October 16, 2011 @ 05:00 AM
ichigo81

Post: 2814

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

i dont advicate hitting women but alot bitches now days jump up on some brolic shit, they brought that shit on themselves but i hate my man is about to do a long as bid for self defense and jut doing his job, but i do agree it was od, nigga might face attempted murder depending on the da(i know they said aggrevated assault but put that shit in front a jury)
October 16, 2011 @ 05:48 AM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

Lol this Da Brat looking hoe caught the McAssWhuppin with a side of lead over the fact that she was offended when the dude was doing Mickey D's policy and checking the 50 dollar bill since usually niggas don't pay for a cheeseburger with half a deuce nahmsayin?

Loc was doin his job and a dyke decided she wanted to get regulated on.

Nigga goin back to the cell.

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 16, 2011 @ 06:09 AM
Drigguh

Post: 82

Join Date: Sep 2010

Location: Seattle, WA

when keeping it real goes wrong
October 16, 2011 @ 06:16 AM
....ICK

Post: 564

Join Date: Jan 2009

Location: CA

shouldve hit the white bitch too

All my friends are black but my wives are white

October 16, 2011 @ 07:34 AM
Blunted at birth.

Post: 634

Join Date: Feb 2010

Location: Greater Los Angeles...

<p>he layed the pipe <img class="smiley quimby_search_image" alt="cool" src="http://cdn.hypebeast.com/wp-content/themes/hypebeast-v9/images/vb-smilies/icon_cool.gif"></p>

*muerto*

<p>when keeping it real goes wrong</p>

.
October 16, 2011 @ 03:31 PM
KevBd

Post: 868

Join Date: Nov 2008

Location: Guelph, Ontario

<p>when keeping it real goes wrong</p>


lmfao tell me you don't listen to emmure.

two of em x hs shit

October 16, 2011 @ 11:24 PM
Drigguh

Post: 82

Join Date: Sep 2010

Location: Seattle, WA

<p>
</p><blockquote>
<div class="quote-info">
<div class="quote-from">Originally posted by
<div class="quote-name">Drigguh</div>
</div>
</div>
<div class="quote-content">
<p>when keeping it real goes wrong</p>
</div>
</blockquote>
<p>lmfao tell me you don’t listen to emmure.</p>


chappelle's show
October 17, 2011 @ 01:10 AM
RenAi beast

Post: 549

Join Date: Sep 2007

Location: Houston/DGAFistan.

<p><a href="http://www.cnn.com/2011/10/15/justice/new-york-fast-food-beating/index.html?hpt=hp_t2" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cnn.com/2011/10/15/justice/new-york-fast-food-beating/index.html?hpt=hp_t2</a></p>


Shit bruh, if I was THIRTY ONE and working at McDonald's I'd make loud mouth ho's catch stainless steel ass fades daily, fuck that place.

www.DOUBLEDONUTS.com www.DOUBLEDONUTS.tumblr.com

October 17, 2011 @ 03:23 AM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

<p>
</p><blockquote>
<div class="quote-info">
<div class="quote-from">Originally posted by
<div class="quote-name">The Music Man</div>
</div>
</div>
<div class="quote-content">
<p><a href="http://www.cnn.com/2011/10/15/justice/new-york-fast-food-beating/index.html?hpt=hp_t2" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cnn.com/2011/10/15/justice/new-york-fast-food-beating/index.html?hpt=hp_t2</a></p>
</div>
</blockquote>
<p>Shit bruh, if I was THIRTY ONE and working at McDonald’s I’d make loud mouth ho’s catch stainless steel ass fades daily, fuck that place.</p>


Holy shit I didnt click the CNN Link but as soon as you said 31 workin at McDonalds, Ye said the 31 and Broke line on Late from Late Registration on my iPod

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 17, 2011 @ 03:54 AM

Inactive

It's a known fact that the 99 cent menu at McD's is a steel
October 17, 2011 @ 03:55 AM

Inactive

It's a known fact that the customer service at McD's can't be beat
October 17, 2011 @ 03:57 AM

Inactive

It's a known fact that if this were a role reversal with a female cashier and male customers being unruly she would be a hero. Instead we have a male cashier who is probably going to see jail time. YOU GO GIRL
October 17, 2011 @ 04:08 AM

Inactive

Fuck the police http://en.wikipedia.org/wiki/Castle_doctrine#New_York
October 17, 2011 @ 04:13 AM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

<p>It’s a known fact that the 99 cent menu at McD’s is a steel</p>


Double entendre

How?

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 17, 2011 @ 05:06 AM
BearOnABike

Post: 519

Join Date: Nov 2007

Location: Santa Ana

IM LOVIN IT
October 17, 2011 @ 05:45 AM
MOStradamus

Post: 186

Join Date: Dec 2010

.

Please login first to reply.
Back To Top