Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
October 10, 2011 @ 05:25 AM

Inactive

Fuck This New Layout, I Say We All Stop Posting And Lurking Until They Change It Back

This Shit Dead Now, We Need The Old Hb Back

#BoyCottHB

- N@$†Y
October 10, 2011 @ 05:28 AM
Blade Gretzky

Post: 881

Join Date: May 2011

bitch you aint even og hb you Post-OFWG hb fuck outta here
October 10, 2011 @ 05:35 AM
D. Rose

Post: 2194

Join Date: Sep 2010

but you guys have the same join date

LOWBALL PARADISE: http://hypebeast.com/forums/apparel/159669

October 10, 2011 @ 05:52 AM
sukafresh

Post: 624

Join Date: Feb 2010

Location: 805 central coast

Lol fucking dead fam
October 10, 2011 @ 05:57 AM
ilykejordans

Post: 276

Join Date: Dec 2008

but you guys have the same join date
LOL
October 10, 2011 @ 05:59 AM
khez

Post: 468

Join Date: Aug 2008

but you guys have the same join date

treated.

http://superlosersco.com

October 10, 2011 @ 06:02 AM

Inactive

bitch you aint even og hb you Post-OFWG hb fuck outta here


Blade Gretzky

Posts: 864
Join Date: May 2011

Swag

- N@$†Y
October 10, 2011 @ 06:06 AM
Gnobakot

Post: 6

Join Date: Sep 2011

stop com,plaining
October 10, 2011 @ 06:09 AM
zzzboy

Post: 2258

Join Date: Apr 2008

this shit is real though. this new forum make a nigga wanna cry. fuck hb mods ie sonny and inf they a bunch of simps.
October 10, 2011 @ 08:32 AM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

bitch you aint even og hb you Post-OFWG hb fuck outta here
but you guys have the same join date



DEAD
October 10, 2011 @ 08:54 AM
VOMITSPIT

Post: 2721

Join Date: Apr 2010

bitch you aint even og hb you Post-OFWG hb fuck outta here
but you guys have the same join date


Sell Thread 1: http://hypebeast.com/forums/apparel/175504 Sell Thread 2: http://hypebeast.com/forums/apparel/161251

October 11, 2011 @ 12:07 AM
AG_23

Post: 279

Join Date: Sep 2010

LOL

DEAD


confirmed post ofwg.


bitch niggas, this aint our first rodeo. ill pull out the 07 account on you bitchass.
October 11, 2011 @ 12:23 AM
$$$$$

Post: 1771

Join Date: May 2011

Location: NY

Suck A Nigga DIck for 2011

- N@$†Y
October 11, 2011 @ 12:30 AM
Ekong

Post: 563

Join Date: Dec 2010

Location: Toronto

Shit aint even that bad. You'll get used to it
October 11, 2011 @ 12:31 AM
shinesolo

Post: 808

Join Date: May 2008

Location: li, ny

a bad site got worse
October 11, 2011 @ 12:33 AM
db_cooper

Post: 2304

Join Date: Feb 2006

Location: Los Angeles

fuck it. OG layout was the best. I'm talking 06 07 08. All u new kids don't know shit
October 11, 2011 @ 12:37 AM
jaded

moderator

Post: 7849

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

looks like some half ass forum template some goth nerd would make to discuss dungeons and dragons with his goth nerd friends on the web

i'm the best mayne, i deed it

October 11, 2011 @ 12:47 AM
db_cooper

Post: 2304

Join Date: Feb 2006

Location: Los Angeles

Tbh this new layout looks more awkward than the dudes face at Lids when drewbacca asks for a size 8 3/4 new era hat. It's also equally as awkward as the look on the persons face when mayimbe asks him or her to take a picture of him trying to stand all cool with his supremex3 and apc
October 11, 2011 @ 12:54 AM

Inactive

when mayimbe asks him or her to take a picture of him trying to stand all cool with his supremex3 and apc


lol so dead
October 11, 2011 @ 12:58 AM
The Fiasco

Post: 2542

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

#boycottHB fuck this shit kevin. you fucked up big time bro. hope you see ad revenue plummet you stupid fuck.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

October 11, 2011 @ 01:07 AM
VOMITSPIT

Post: 2721

Join Date: Apr 2010

when mayimbe asks him or her to take a picture of him trying to stand all cool with his supremex3 and apc

omg

Sell Thread 1: http://hypebeast.com/forums/apparel/175504 Sell Thread 2: http://hypebeast.com/forums/apparel/161251

October 11, 2011 @ 01:35 AM
thenorthside

Post: 3248

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

fuck it. OG layout was the best. I’m talking 06 07 08. All u new kids don’t know shit


.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

October 11, 2011 @ 01:43 AM
ksj

Post: 718

Join Date: Sep 2009

bitch you aint even og hb you Post-OFWG hb fuck outta here


Lol'd.

Please login first to reply.
Back To Top