Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
October 6, 2011 @ 09:08 AM
KTA

Post: 1186

Join Date: Mar 2011

whats big brown and rhymes with snoop


































Dr. Dre
October 6, 2011 @ 09:44 AM
PandoCalrissian

Post: 1158

Join Date: May 2011

Location: Vista, CA

them nikes are ugly as fuck

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

October 6, 2011 @ 10:58 AM
Fndirtygreaser

Post: 994

Join Date: Aug 2009

Ugly shoes. But u are funny dude
October 6, 2011 @ 12:55 PM
Too Trill

Post: 604

Join Date: Nov 2010

ask Big Ghost Fase bruh,

you seem to be taking dat niccas steez unabashedly, mine as well take dat niccas money too.

HB isn't the only forum this niccas begging from, dat e-beggar lifestyle

www.kanyetothe.com/forum/index.php?topic=130895.0

19,000 posts in 10 months? smh

Hero aint even got that many posts and he been on this board for years.
October 6, 2011 @ 01:42 PM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010

if I had a paypal, I'd help out, especially since I get paid this Friday.





















































but I don't fuck with paypal..soooooo >sad


why nicca

ill set that shit up for you

i run thru sprinklers for showers nicca

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 6, 2011 @ 01:46 PM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010

ask Big Ghost Fase bruh,

you seem to be taking dat niccas steez unabashedly, mine as well take dat niccas money too.

HB isn't the only forum this niccas begging from, dat e-beggar lifestyle

www.kanyetothe.com/forum/index.php?topic=130895.0

19,000 posts in 10 months? smh

Hero aint even got that many posts and he been on this board for years.


Before KanyeToThe was KanyeToThe, the members were on another site called KanyeLive, the old owner kept putting ads on shit and not updating it with Ye news (this was in the fall of last year when he had GOOD Fridays and shit) so they moved it to a new site. I was on the other site since June 2010 with nothing to during the summer and the posts carried over, plus i exaggerated when I asked for my new post count a lil bit cause I didn't remember my real post count.

So you gon donate or wat? you owe a nicca for them few hits he got ya lil website

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 6, 2011 @ 01:48 PM

Inactive

Before KanyeToThe was KanyeToThe, the members were on another site called KanyeLive, the old owner kept putting ads on shit and not updating it with Ye news (this was in the fall of last year when he had GOOD Fridays and shit) so they moved it to a new site. I was on the other site since June 2010 with nothing to during the summer and the posts carried over, plus i exaggerated a lil bit cause I didn't remember my real post count.

So you gon donate or wat? you owe a nicca for them few hits he got ya lil website


lmao i remember kanyelive. did all the accounts on KL get deleted once it became KTT?
October 6, 2011 @ 01:52 PM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010

lmao i remember kanyelive. did all the accounts on KL get deleted once it became KTT?


it was up for a while but it was like a spam wasteland and shit, ♥♥♥♥♥s were just posting goatses and telling niccas to join KTT

The new owner bought the domain and redirected it to KTT, I guess all the threads from KL were deleted

some funny ass threads gone mane

but to answer your question, everything from kanyelive was in tact until like march or april 2011

EDIT: BTW KanyeLive and KTT were two different sites for the short time that www.kanyelive.com didn't redirect to KTT

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 6, 2011 @ 01:53 PM
HandsOfZeus

Post: 339

Join Date: Mar 2009

Location: From 313 reside in 5...

i got a KTT account i will give it to someone for free if it means you guys dont send Ape any money

October 6, 2011 @ 01:55 PM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010

i got a KTT account i will give it to someone for free if it means you guys dont send Ape any money



Too bad they'll ban whoever takes it when they show up with two different IP Addresses

Cursed Assassi or w/e i'm PMing scott to ask to unban you, he don't check PMs doe or he don't respond to a nicca (sad) but if he dont, i'll just make it anyway and give you the info

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 6, 2011 @ 01:57 PM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010

ayo wtf get ronnel in here

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 6, 2011 @ 02:07 PM
Too Trill

Post: 604

Join Date: Nov 2010

Before KanyeToThe was KanyeToThe, the members were on another site called KanyeLive, the old owner kept putting ads on shit and not updating it with Ye news (this was in the fall of last year when he had GOOD Fridays and shit) so they moved it to a new site. I was on the other site since June 2010 with nothing to during the summer and the posts carried over, plus i exaggerated when I asked for my new post count a lil bit cause I didn't remember my real post count.

So you gon donate or wat? you owe a nicca for them few hits he got ya lil website


oic

nah b, u steal too much from BGF... i got that nicca tryna sue my ass for plagerism because of your post

icu
October 7, 2011 @ 10:12 PM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010

bump for new layout

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 7, 2011 @ 10:19 PM

Inactive

lol this guy
October 8, 2011 @ 06:18 AM
bulmasaur

Post: 1112

Join Date: Oct 2010

Location: Chicago

change your avy back to j. cole and i might consider it

my name andrew

October 8, 2011 @ 08:59 AM
murklur

Post: 851

Join Date: Dec 2010

Location: Bay Area, CA

change your avy back to j. cole and i might consider it


fuckin this man. i can't take your jokes seriously anymore coming from ape with a picture of lebron, a grown ass man. young j cole was your identity.. can't give my money away to a stranger
October 8, 2011 @ 09:12 PM
VOMITSPIT

Post: 2721

Join Date: Apr 2010

maybe if you had the young cole my nigga, you just ain't the same anymore without it

Sell Thread 1: http://hypebeast.com/forums/apparel/175504 Sell Thread 2: http://hypebeast.com/forums/apparel/161251

October 8, 2011 @ 09:21 PM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010


http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 8, 2011 @ 09:55 PM
sukafresh

Post: 624

Join Date: Feb 2010

Location: 805 central coast


ayo my nigga ill be down to send $5 your way
in exchange for some nudes pm brahh
October 8, 2011 @ 09:56 PM
db_cooper

Post: 2304

Join Date: Feb 2006

Location: Los Angeles

toms or gtfo
October 8, 2011 @ 11:36 PM
&bullshit

Post: 1288

Join Date: Aug 2008

Location: Los Angeles

add an end bracket to the thread title and i'll help you out. tht shit irks me yo sad

http://92riots.tumblr.com/

October 9, 2011 @ 04:32 AM
murklur

Post: 851

Join Date: Dec 2010

Location: Bay Area, CA

do it........












.



.


.



.



.


.


.


.


.


.


.


.













.














































.












.








DO IT!
October 9, 2011 @ 04:50 AM
Axraexl

Post: 3189

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation


Too bad they’ll ban whoever takes it when they show up with two different IP AddressesCursed...



So whats the verdict?

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

October 9, 2011 @ 04:52 AM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010


So whats the verdict?


What was your old screen name

You should have a verdict between now and tomorrow

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 9, 2011 @ 04:54 AM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010

do it…….................DO IT!




http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 9, 2011 @ 05:12 AM
Axraexl

Post: 3189

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation


What was your old screen nameYou should have a verdict between now and tomorrow


Cursed Assassin

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

October 10, 2011 @ 12:05 AM
jtangtwenty3

Post: 1082

Join Date: Dec 2010

Location: chicago/cincinnati

ask Big Ghost Fase bruh,you seem to be taking dat niccas steez unabashedly, mine as well take dat...



you are like ape but less funny and more of an annoying asshole so i dont see why your talking.
also you swagjack ghostface harder.
boom roasted

ape get a job










and then paypal me some money im tryin to cop these
October 10, 2011 @ 12:10 AM

Inactive


you are like ape but less funny and more of an annoying asshole so i dont see why your...


lol stfu my wookie too trill fathered ape

who remembers the infamous "bitch forcing you to eat her out thread" or the thread about the shit trill stole from that party
October 10, 2011 @ 12:11 AM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010

Lol me and my niggas was clowning some dude the other day for tryna get on my boy for admitting he got a Penny Orlando jersey from a Goodwill and the nigga talking shit was wearing fucking Dadas

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

October 10, 2011 @ 12:15 AM
Ape

Post: 3091

Join Date: Sep 2010


lol stfu my wookie too trill fathered ape.


Damn how that work if I joined in September and him in Novmber

Matter fact who you nigga? Dat 2011 member lifestyle. Dat only here cause old accounts were unbanned lifestyle. Dat lurking HB everyday since you were banned lifestyle. Dat banned from KanyeToThe lifestyle.

Icu ass munch cool

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/


Please login first to reply.
Back To Top