Am I doing something wrong? Vol. long showers

Sep 15, 2011 @ 12:48
wash from top to bottom b...

shampoo then leave your conditioner
wash your torso/ arms
dick.balls.ass
thights.calfs.feet
wash out conditioner
to fap, or not to fap

finished in 20 without fappage

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

Sep 15, 2011 @ 14:10
10 mins
Sep 15, 2011 @ 14:28
this ♥♥♥♥♥ does the triple wash lulz
Sep 15, 2011 @ 14:38
I be takin' dem 20minute showers on my day off, but on work days, I hit the 10-12minute showers.

Ayo, new topic, what's the order of your shower routine? Lol.


I'm the same way.


Torso
arms
legs
hair
face
balls
ass
Sep 15, 2011 @ 14:42
OP parents cant afford dat water bill

I want to see the world burn

Sep 15, 2011 @ 14:42
how many of you ♥♥♥♥♥s be lettin' the water hit you right on the ass, tryinna get all that soap out from between the cheeks



1-800-HOTLINEBLING

Sep 15, 2011 @ 14:43
shower takes bout 15-20 minutes. usually not in a rush. 30 minutes total if you include shaving, lotion and brushing teeth and the occasional shit or fap.

X

Sep 15, 2011 @ 14:43
OP parents cant afford dat water bill


Chu already. Times are tough bruh
Sep 15, 2011 @ 14:47
how many of you ♥♥♥♥♥s be lettin' the water hit you right on the ass, tryinna get all that soap out from between the cheeks




Shit sometimes you gotta spread ya cheeks to get it all.
Sep 15, 2011 @ 16:14
no homo this is the routine.

- privates first (2 times each. dat double make sure its clean swag)
- shampoo and condition hair
- legs and feet
- upper body (arms, torso, all that)
- rinse off conditioner (i keep it on while i do the other shit)
- face

no homo. honestly, idk why i take so long. quickest i'll be is like 20 mins if i'm in a rush. a ♥♥♥♥♥ like me loves shower time i take my sweet time no homo


ight to save some time lil ♥♥♥♥♥ u gotta just wash ur dick 1time...upgrade to that 2in1 shampoo and conditioner
Sep 15, 2011 @ 16:55
my bathroom routine takes 20-25 mins. shower, shave, shit, etc etc
Sep 15, 2011 @ 17:07
lmao im the same way, i dont notice that i take 30 mins just cause its one of the only places where i can kinda collect my thoughts and shit


. smokeyface long shower gang. no homo.

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Sep 15, 2011 @ 17:15
torso + legs
arms
back
shampoo every other day

5 mins

I'm much different dog

Sep 15, 2011 @ 17:45
my routine is:
Shampoo, then conditioner
Leave Conditioner in hair
Fap
Then rinse off conditioner
Torso Arms Legs and then the rest
Rinse off soap and conditioner
Fap again for lols

While there's life there is hope, only the dead have none.

Sep 15, 2011 @ 17:48
who doesn't like that feeling of gradually turning the water hotter and hotter?


.

.

Sep 15, 2011 @ 17:50
7-15 min

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Sep 15, 2011 @ 17:59
Normally 8 minutes to shower then 2 minutes to get dressed. smokeyface
Sep 15, 2011 @ 18:12
Nah i like my showers long. 15-25 mins at least. I like to stand in the water for like 10 mins when im done because that shit feels awesome.
Sep 15, 2011 @ 18:12
I unintentionally take long showers as well and I think it's because I get lost in train of thought.


This is me right here. I love showers, they're like.. therapeutic for me or something

burr

Sep 15, 2011 @ 18:57
10-15 min, enough time for a proper shower but no wasted water
Sep 15, 2011 @ 19:49
8-10 mins shower at the max.
You doing it wrong b.
Sep 15, 2011 @ 19:51
who doesn't like that feeling of gradually turning the water hotter and hotter?


that's the best smokeyface

i'm the best mayne, i deed it

Sep 15, 2011 @ 19:53
15-25 for me get lost in thought a lot, can take like 5-10 min but always feel rushed. 30 is tops though, after that you feel all pruney and shit.
Sep 15, 2011 @ 19:58
no homo this is the routine.

- privates first (2 times each. dat double make sure its clean swag)
- shampoo and condition hair
- legs and feet
- upper body (arms, torso, all that)
- rinse off conditioner (i keep it on while i do the other shit)
- face

no homo. honestly, idk why i take so long. quickest i'll be is like 20 mins if i'm in a rush. a ♥♥♥♥♥ like me loves shower time i take my sweet time no homo


Ayo,

How you going to wash your dick and ass before your face son?

That aint trill.
Sep 15, 2011 @ 20:07
i shower 15min
Sep 15, 2011 @ 20:12
Before school I usually take 10-15 minute showers but sometimes I daydream like crazy and shower for like 30-45 mins

.

Sep 15, 2011 @ 20:29
i don't take showers #lowwaterbillswag

http://www.last.fm/user/basedvern

Sep 15, 2011 @ 20:44
no homo this is the routine.

- privates first (2 times each. dat double make sure its clean swag)
.....
- face


You doin it wrong b.

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Sep 15, 2011 @ 20:55
There is nothing like a hot shower, I thought I took long in the shower, but you win 45 mins is excessive IMO...big waste of time unless you like taking that long for w.e reason..

You just need to wet your skin... Lather soap really really well... then rinse. You probably stand in the shower, might as well take baths. Soak in a hot bath.
Sep 15, 2011 @ 20:56
Nahh sohnn this is perf i take those long ass showers too Music + hot water = zennn tell them to try it theyll be hooked too blushing
Please login first to reply.
HYPECHAT 0