Im new here..But I think that these threads....

Aug 30, 2011 @ 22:58
YO YO YO.. now this is damn near the best community on the net.. I mean literally mofos are for the most part civilized everyone here know why they are here.... people are friggin nice.. people are nice as shit... but there is one thing that is f.uck.in with the boys mind...(my mind)... We need more pictures..

I think more THREADS should be supported by an assisting picture... original, not original.. doesn't matter.. Just mad posts/threads out here that are pictureless and could be pictureful... This will I think will lead to more posts containing that rich substance that can take a conversation far...and in any direction. So how about it people.. Lets add pics to these NEW THREADS... we wanna see what the hell your exactly talking about.

And I think people should request more pictures.. ..

JUST A thought... acknowledge or don't.... but I STILL LOVE YOU!!!!

http://n8chr.bigcartel.com designer clothing for less ^^^^^^vvvvv^^^^^vvvvv^^^^^^VVVVVV-----====

Aug 30, 2011 @ 22:59
huh?

i'm the best mayne, i deed it

Aug 30, 2011 @ 23:00
op is a fag

jk bro good looks

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Aug 30, 2011 @ 23:10
huh?


LMAO.. guess i needed some pics...

http://n8chr.bigcartel.com designer clothing for less ^^^^^^vvvvv^^^^^vvvvv^^^^^^VVVVVV-----====

Aug 30, 2011 @ 23:19
thread has potential
Aug 30, 2011 @ 23:22
didn't read lol

.

Aug 30, 2011 @ 23:27
Thread is useless without pictures i guess.

Easy mang...

Aug 30, 2011 @ 23:52

I want to see the world burn

Aug 30, 2011 @ 23:58
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
priceless doe... lmbo....
///////////////////////////////////////
thas wat im talkin bout... now i can FEEEEEEL that.....

http://n8chr.bigcartel.com designer clothing for less ^^^^^^vvvvv^^^^^vvvvv^^^^^^VVVVVV-----====

Aug 31, 2011 @ 00:01
what in the fuck are you talking about son.
Aug 31, 2011 @ 00:01
hoe you better not be spamming

I want to see the world burn

Aug 31, 2011 @ 00:06
aware me on what the fuck you talmbout
Aug 31, 2011 @ 00:15
^ what he said

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Aug 31, 2011 @ 00:15
Stop trolling Kingtfar
Aug 31, 2011 @ 00:27
YO YO YO.. now this is damn near the best community on the net.. I mean literally mofos are for the most part civilized everyone here know why they are here.... people are friggin nice.. people are nice as shit... but there is one thing that is f.uck.in with the boys mind...(my mind)... We need more pictures..

I think more THREADS should be supported by an assisting picture... original, not original.. doesn't matter.. Just mad posts/threads out here that are pictureless and could be pictureful... This will I think will lead to more posts containing that rich substance that can take a conversation far...and in any direction. So how about it people.. Lets add pics to these NEW THREADS... we wanna see what the hell your exactly talking about.

And I think people should request more pictures.. ..

JUST A thought... acknowledge or don't.... but I STILL LOVE YOU!!!!


Lmao, you lost me here.
HB is the least civilized forum ever.
nigz is brutal here, demotivating as fuck, will troll you if u ask for help, find pictures of your mom on fb and make fun of how big her concave ass forehead is etc......but thats exactly why i love it. smokeyface
Aug 31, 2011 @ 00:36
Originally posted by Inactive User
Lmao, you lost me here.
HB is the least civilized forum ever.
nigz is brutal here, demotivating as fuck, will troll you if u ask for help, find pictures of your mom on fb and make fun of how big her concave ass forehead is etc......but thats exactly why i love it. smokeyface


shut up hoe, you suck at life, i ain't helpin you with shit, go ask your momma with her big concave ass forehead. simp ass ♥♥♥♥♥

i'm the best mayne, i deed it

Aug 31, 2011 @ 00:40
OP is powerful troll
Aug 31, 2011 @ 00:41
Aug 31, 2011 @ 00:43
smokeyface long as you don't like simping hypebeast pinoys you'll fit right in

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Aug 31, 2011 @ 00:46
la toilet no es poopoo

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

Aug 31, 2011 @ 00:48
He's gonna be a Legend Welcome back SubP
Aug 31, 2011 @ 00:52
i just noticed this guys sig... dude does not know how to spell......

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Aug 31, 2011 @ 00:55
^lol'd hard at blizzog

anal del rey https://soundcloud.com/fred-j-riley

Aug 31, 2011 @ 00:55
shut up hoe, you suck at life, i ain't helpin you with shit, go ask your momma with her big concave ass forehead. simp ass ♥♥♥♥♥


that being right swag. smokeyface
Aug 31, 2011 @ 09:54
second page!
Aug 31, 2011 @ 10:13
i just noticed this guys sig... dude does not know how to spell......


put ur helmet back on
Aug 31, 2011 @ 18:54
lol pair a dice
paradice

i see wat u did there niglet smokeyface

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Aug 31, 2011 @ 19:03


^^>smh

Seriously tho op did you have some vision that our post would help change things for the better and be revolutionary or some shit.
Aug 31, 2011 @ 19:08

.

Aug 31, 2011 @ 19:21
Yeah but you didn't post a picture |0
Please login first to reply.
HYPECHAT 0