Being a Hypebeast = Money Wasted

August 22, 2011 @ 16:36:58 PM
Post: 218
Join Date: Aug 2011
Location: HARLEM WORLD
if you spent more time watching bitches and less time watching badly dressed men at the mall

maybe you would have more bitches.
August 22, 2011 @ 17:28:45 PM
Post: 2145
Join Date: Mar 2011
Location: ♥♥♥
I pull bitches regardless n1ggа


if that picture floating around is really you, you could be naked and pull bitches.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

August 22, 2011 @ 17:33:46 PM
Post: 1449
Join Date: Jun 2011
^^^damn dat bitch on a niccas ball sack and shit..

u would prolly get on ur knees and start suckin if u seen him in real life huh?
August 22, 2011 @ 17:48:25 PM
Post: 1049
Join Date: Dec 2010
Location: chicago/cincinnati
lol props to ace
August 22, 2011 @ 17:56:52 PM
Post: 2145
Join Date: Mar 2011
Location: ♥♥♥
Originally posted by Inactive User
^^^damn dat bitch on a niccas ball sack and shit..

u would prolly get on ur knees and start suckin if u seen him in real life huh?


maybe.... just maybe.....

lol

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

August 22, 2011 @ 18:10:58 PM

Inactive User

This thread again... My people, if you look good, and got a sense of humor. You can get and go everywhere. Get your soulfulness propersmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
August 22, 2011 @ 18:29:26 PM
Post: 812
Join Date: Dec 2010
Location: Bay Area, CA
Originally posted by Inactive User
hypebeast => high school swag


yes
August 22, 2011 @ 18:49:43 PM
Post: 1449
Join Date: Jun 2011
maybe.... just maybe.....

lol


slut
August 22, 2011 @ 19:01:24 PM
Post: 1589
Join Date: Aug 2008
Location: DC
Envy vs Ace Porter
August 22, 2011 @ 19:08:53 PM
Post: 454
Join Date: Mar 2010
if that picture floating around is really you, you could be naked and pull bitches.


August 22, 2011 @ 19:14:04 PM
Post: 280
Join Date: May 2011
Location: internet
i realized the same thing a while back... I had a friend who was poor... and had good looks ... but he would always waste money on clothes instead of buying food.. he thought with clothes he would get more bitches .. and it obviously didn't work.. and he just ended up always being hungry
August 22, 2011 @ 19:20:53 PM
Post: 2359
Join Date: May 2008
Location: Queens, NY
Originally posted by Inactive User
So I was at the mall. I was in the top 10 for freshest dressed their.(i analyzed the whole mall and put myself in the top 10 for freshest dressed) And as I was analyzing I saw a bunch of lazy dressed ugly dudes with these high class fresh hot ass chicks. I was confused by this. I mean im fresh as fuck and super model good looking. A classy type of dude. But here's the thing. I don't pull bitches as often as I would appreciate

My friend who dresses pretty good but not as good as me he's not bad looking but i look better. He gets bitches. my cousin who isnt really fashionable at all but he is a funny guy has a super model type lookin chick. Ass all fat an shit. She dresses very classy and he dresses in basket ball shorts and a shirt.

Now what ive noticed today is that girls dont really give a shit how a guy dresses and really dont give a shit how he looks. Girls like guys who approach them. and well have a personality. If you have those two things you can fuck any girl you want

Approach and personality those are the two main things and only things.

im gonna start dressing like a bummy ass muther fucker and approach some chicks and see if i can pull some numbers. How you dress doensnt mean shit How you look doesnt mean shit

Im tired of dressing like a G ass Classy ass muther fucker and not pullin Bops. I see these bummy ass dudes with runway models and i ask myself whats wrong here


idk where u from, but its not all just about approach and personality to bag bitches over here....but i am from new york, u know us ♥♥♥♥♥s be materialistic and shit smokeyface
August 22, 2011 @ 19:24:10 PM
Post: 2145
Join Date: Mar 2011
Location: ♥♥♥
Originally posted by Inactive User
slut


i'm pretty sure doing is a lot worse than talkin.... so i'm not really a slut.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

August 22, 2011 @ 19:25:03 PM
Post: 400
Join Date: Nov 2010
Location: Your Mom\'s Couch, Eating Yogurt
Originally posted by Inactive User
believe it or not but you have only fucced two girls in your life

http://hypebeast.com/forum/showthread.php?t=151706

and i dont thinkg that YOU only buy them because you like the way you look but also because of the way they make YOU feel...

so don't play that card with me homie... i see u


damn, its like people have that thread as a bookmark.

This new layout is a disappointment

August 22, 2011 @ 19:41:37 PM
Post: 1208
Join Date: Jul 2010
August 22, 2011 @ 20:19:19 PM
Post: 1449
Join Date: Jun 2011
the only people hypebeasts impress are other ugly frail body hypebeasts

i bet if a hypebeast saw a fine bitch and a dude wearing supreme both within his visual field, he would check out the dude
August 22, 2011 @ 20:41:02 PM
Post: 585
Join Date: Nov 2010
August 22, 2011 @ 20:55:36 PM
Post: 317
Join Date: May 2009
Location: New Mexico
That's lefty

trillmurrayy.tumblr.com

August 22, 2011 @ 21:06:36 PM
Post: 2522
Join Date: Aug 2010
Location: The City.
jeenyus.
August 22, 2011 @ 21:32:58 PM
Post: 381
Join Date: Jun 2011
Thats our great mod himself.
August 22, 2011 @ 21:34:16 PM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
Look at it like this, girls look at you like a Snickers bar. Clothes and overall appearance is like the chocolate. Personality is the nougat. Sex game is the nuts and the amount of fun she has with you is the caramel. Chocolate is the first layer and keeps everything together but you wouldn't want an empty ass Snicker bar. But at the same time, you wouldn't reach forthe snickers bar with no chocolate coating.

I think clothes do attract a certain type of bitch but it's not everything. You shouldn't wear basketball shorts and Nike flip flops with socks to a party but at the same time no bitch is gonna give a fuck about how long you soaked your APCs.

"I don't love no material things/but I'm in love with the feelings they bring" -J. Cole
August 22, 2011 @ 22:17:13 PM
Post: 2766
Join Date: Jun 2009
Location: between the bay and h-town
Look at it like this, girls look at you like a Snickers bar. Clothes and overall appearance is like the chocolate. Personality is the nougat. Sex game is the nuts and the amount of fun she has with you is the caramel. Chocolate is the first layer and keeps everything together but you wouldn't want an empty ass Snicker bar. But at the same time, you wouldn't reach forthe snickers bar with no chocolate coating.

I think clothes do attract a certain type of bitch but it's not everything. You shouldn't wear basketball shorts and Nike flip flops with socks to a party but at the same time no bitch is gonna give a fuck about how long you soaked your APCs.

"I don't love no material things/but I'm in love with the feelings they bring" -J. Cole


Nig this is the most random ass metaphor I have ever heard but I see what u did there lol
August 22, 2011 @ 22:21:21 PM
Post: 772
Join Date: Apr 2009
Location: Toronto, ON
being a hypebeast = looking like a clown, wasting money and no bitches.
buying clothes of decent quality, having a sense of style and knowing your spending limits = bitches and saving money.

/thread
/life
August 22, 2011 @ 22:27:40 PM
Post: 1099
Join Date: Sep 2009
August 22, 2011 @ 22:32:32 PM
Post: 5674
Join Date: Jan 2008
tl;dr: OP checks out guys at the mall
August 22, 2011 @ 22:38:18 PM
Post: 436
Join Date: Oct 2009
wait so ur telling us the whole reason u turned to streetwear is to pull bitches and not respect urself by looking presentable? *jesus facepalm*
August 22, 2011 @ 22:42:02 PM
Post: 1099
Join Date: Sep 2009
Originally posted by Inactive User
wait so ur telling us the whole reason u turned to streetwear is to pull bitches and not respect urself by looking presentable? *jesus facepalm*

.
August 22, 2011 @ 22:52:58 PM
Post: 4186
Join Date: Jun 2006
Location: L.A.
you just gotta look decent to pull a bad bitch. personality is key yo.

UCSB.

August 22, 2011 @ 23:03:53 PM
Post: 1986
Join Date: Sep 2010
Location: Shaolin
WAIT do you guys honestly dress the way you do in order to impress females? Yall are fuckin up

burr

August 22, 2011 @ 23:07:18 PM
Post: 1986
Join Date: Sep 2010
Location: Shaolin
idk where u from, but its not all just about approach and personality to bag bitches over here....but i am from new york, u know us ♥♥♥♥♥s be materialistic and shit smokeyface


This is kinda true over here too, but as long as you look PRESENTABLE your fine.

burr

Please login first to reply.
x