Official Worst WDYWT Fits

Aug 18, 2011 @ 20:00
LOOOOOL. two of em


well played
Aug 18, 2011 @ 20:05
yeah, the fit is garbage


shirt sucks and pants are 5 sizes too small, but it aint horrendous or nothing

#pedogangweindis

Aug 18, 2011 @ 20:39

Aug 18, 2011 @ 20:44
shirt sucks and pants are 5 sizes too small, but it aint horrendous or nothing


Idk man that pink/salmon colour is gay enough on its own but when you match it to the sole of your old man shoes...
Aug 18, 2011 @ 21:02
Idk man that pink/salmon colour is gay enough on its own but when you match it to the sole of your old man shoes...


live why are you scared to wear a red patterned shirt?

i thought hb was past this

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Inactive User

Aug 19, 2011 @ 12:24
Aug 19, 2011 @ 12:28
Aug 19, 2011 @ 12:32
Shouldn't face and tats be part of fit?
Well tats should. But if you ugly save yourself the trouble and shop jesus face into it.
no one will insult jesus. or muhammad


nah muslims would kill you for that.


Idk man that pink/salmon colour is gay enough on its own but when you match it to the sole of your old man shoes...


the hate is strong in this one.




LOOOOOOOOOL
Aug 19, 2011 @ 12:33
those are some ugly jeans

This new layout is a disappointment

Aug 19, 2011 @ 12:35
Originally posted by Inactive User

ppl would be riding this guys dick back in the day for this fit.
Aug 19, 2011 @ 12:41


LOL fearitself first fit
Aug 20, 2011 @ 12:01


sup im a midget but still wear 38 inseam jeans. pattern on the hat looks like they from some used Joe Boxers. Gay ass boat shoes
Aug 20, 2011 @ 12:03
Originally posted by Inactive User
the hate is strong in this one.


thats ironic atleast I have reasoning for why I dislike his fits
Aug 20, 2011 @ 12:05
live why are you scared to wear a red patterned shirt?

i thought hb was past this


pattern shirts are ok if they arent pink and you atleast look like youre over 14. Some shit is juist better left to older more mature looking people like boat shoes/trench coats stuff like that
Aug 20, 2011 @ 12:06


/thread
Aug 20, 2011 @ 12:21
^ Lol

http://eightmethods.tumblr.com http://www.flickr.com/photos/olegdeleon http://www.purveyr.net

Aug 20, 2011 @ 12:37


sup im a midget but still wear 38 inseam jeans. pattern on the hat looks like they from some used Joe Boxers. Gay ass boat shoes


Lmao 38 inseam smokeyfacesmokeyface
Aug 20, 2011 @ 12:48
Was hoping to find my Griffey fit in here

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Aug 20, 2011 @ 12:58
Aug 20, 2011 @ 13:27
Was hoping to find my Griffey fit in here


found it





I eat coochies and shit bullets.


smokeyface

hndlz.tumblr.com

Aug 20, 2011 @ 13:29
Aug 20, 2011 @ 14:02
Aug 20, 2011 @ 15:34
Aug 20, 2011 @ 16:01
Aug 20, 2011 @ 16:06
smokeyface

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Aug 20, 2011 @ 18:20
thats ironic atleast I have reasoning for why I dislike his fits


Nothing ironic. I give legit constructive criticism.


pattern shirts are ok if they arent pink and you atleast look like youre over 14. Some shit is juist better left to older more mature looking people like boat shoes/trench coats stuff like that


shirt looks red to me.
Aug 20, 2011 @ 18:49
Originally posted by Inactive User
the hate is strong in this one.


Whats constructive about this? Its ironic cuz I actually gave constructive criticsim (shirt colour is gay, shoes are gay, look too young)

nothing you said was helpful at all
Aug 20, 2011 @ 19:23
Originally posted by Inactive User
japanese elitist recognize japanese elitist, covering my mouth cause my teeth too icy for you niqqas dgaf.

Aug 20, 2011 @ 19:54


Aug 20, 2011 @ 20:17

smokeyface
Please login first to reply.